How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
vilma-liina sanoi:
Aika varmoja tärppejä naisen (tai ainakin minun) karkoittamiseen heti ensimetreillä olisivat mm.

- timanttikorut ja oikeastaan kaikki korut, lukuunottamatta kihla-/vihkisormusta

Kyllä minut karkoittaisivat myös nuo kihla-/vihkisormukset heti alkumetreillä... :D

Ja mitä siihen miehen "liikakiltteyteen" tulee, niin IMO se on sitä, ettei uroolla ole omia mielipiteitä asioista, vaan jankuttaa aina "kyllä kulta, ihan miten vain kulta, saat itse päättää kulta". Sen verran vanhanaikainen olen, että miehen pitää olla perheen pää ja näyttää missä on kaapin paikka (tietysti järkevyyden rajoissa). Myös mustasukkaisuuttakin pitää olla sen verran, että tuntee itsensä välitetyksi. Pienenä naisena on mukavaa myöskin tuntea itsensä pieneksi ja ns. suojelluksi oman miehen taholta.

ps. todellakin, viikset ovat täysin turha ja varma pärstänrumennuskeino!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kalmiron sanoi:
Kyllä minut karkoittaisivat myös nuo kihla-/vihkisormukset heti alkumetreillä... :D

ps. todellakin, viikset ovat täysin turha ja varma pärstänrumennuskeino!
:lol2: Mitähän mä oikein ajattelin :D
vissiin sitä, että miehen ei tarvi koruilla koreilla. Mutta tosiaan luulis kyllä vihkisormuksen toimivan aika tehokkaasti karkottimena. Tosin toisille se tuntuu olevan kuin kärpäspaperi kärpäsille.

Nenäkarvoista tulikin vielä mieleen että jos naisella on ns. vihaisen näköinen turre, eli ei siistitty karvoitus niin se riittää siltä erää mulle.

masai1967 sanoi:
Nenäkarvoista tulikin vielä mieleen että jos naisella on ns. vihaisen näköinen turre, eli ei siistitty karvoitus niin se riittää siltä erää mulle.

Et varmaankaan ekoilla treffeillä kahvilassa pääse tätä vielä todentamaan.

Se oli vain esimerkki. Jos muuten on mukava emäntä, niin voisihan tuosta turren tuuheudesta ilmoittaa hienovaraisesti tiukassa tilanteessa.

Esim. "Hani, annatko kartan? En löydä maaliin."
"Perkele, missä mun viidakkoveitsi on?"

SniffDaddy sanoi:
Se oli vain esimerkki. Jos muuten on mukava emäntä, niin voisihan tuosta turren tuuheudesta ilmoittaa hienovaraisesti tiukassa tilanteessa.

Hah hah, kiitti vinkistä, toivottavasti en kuitenkaan tarvitse muuten hyviä neuvoja.

SniffDaddy sanoi:

No enpä usko että kunnon "kielimiehelle" kukaan nainen pahastuisi jos kehotettaisiin pehkoa hieman harventamaan... ensi-tuttavuudelle tuota ei liene paras tehdä (ei siis kielihommia saati ehdotuksia ;) )

Tämä likka lähti karkuun ja lujaa kun kohtasi seuraavanlaisen peräkamaripojan;
-ei ollut eläissään tehnyt mitään ruokaa (kahvin osasi keittää ja voileivän tehdä), mamma kävi jokapäivä kokkaamassa
-koskaan ei ollut siivonnut kotonaan, äiti hoiti koko kodinhoidon
-esitteli minut heti vanhemmilleen miniä ehdokkaana (edes seurustelusta ei ollut sovittu), josta anoppiehdokas riemastui ja esitteli säästämiään vauvanvaunuja
-kaikessa piti ajatella mitä äiti ajattelee
-ensimmäistä kertaa kun baarissa oltiin, alkoi isoon ääneen haukkumaan muille jotain erittäin lihavaa asiakasta (tuossa vaiheessa olisi jo minun pitänyt juosta ja lujaa)
-mustis ja yksinäisyyttä pelkäävä (mankui aina että tule tänne, älä lähde kavereiden luokse)

Yli kuukauden kesti takoa päähän että unohda minut, jatkuvaa tekstiviesti pommitusta yms (yhtään viestiä en tosin lukenut) Ainoa ihminen, jota olen koskaan lyönyt. Yritti nimittäin kerran raahata minut väkisin baarista mukaansa (kun olin jo laittanut ns suhteen poikki). Nykyään kuulemma fiksuuntunut ihan kunnon ihmiseksi (kavereilta kuultua).

Missukka sanoi:
Kiinnostaisi tietää kyllä mitkä naisten tekemät jutut saa miehen ottamaan jalat alleen ja äkkiä, jos näin samaan threadiin sopii moinen tunkea vai pitääkö tehdä oma.

mun top10
- huono itsetunto
- jatkuva valitus
- puhumattomuus
- oletus, että mies maksaa kaikki (esim. sovitaan, että mennään baariin ja ovella ilmoitetaan: "mulla ei ole sitten yhtään rahaa")
- epäpuhtaus
- oma elämä puuttuu(kun menen katsomaan kavereitani, tämä valittaa:" mitä mä sitten teen?")
- sohvaperuna
- huono kokkaustaito/haluttomuus opetella
- Ylimielisyys
- treffeillä jatkuva txtailu

vilma-liina sanoi:
- ja kaikkein varmin "how to lose a girl" vinkki on sieraimista tursuavat NENÄKARVAT!
Noi on kyllä vittumaisia, nyppiminen sattuu ihan saakelisti ja leikkaaminen ei ole yhtään sen miellyttävämpää. Joskus ne on vielä niin lujassa, että tuntuu siltä kuin silmä lähtisi samalla karvatupen kanssa. Vaimo ei aina tykkää kun käytän sen kulmakarvannyppimispinsettejä näihin :D

D.Yates sanoi:
Noi on kyllä vittumaisia, nyppiminen sattuu ihan saakelisti ja leikkaaminen ei ole yhtään sen miellyttävämpää. Joskus ne on vielä niin lujassa, että tuntuu siltä kuin silmä lähtisi samalla karvatupen kanssa. Vaimo ei aina tykkää kun käytän sen kulmakarvannyppimispinsettejä näihin :D
Joo, aivan karseaa! Vedet valuu silmistä ja käy aivastuttamaan aivan hirmuisesti, mutta pakkohan ne on nyppiä pois. Itse käytän sormenpäitä/kynsiä, joskus joutuu turvautumaan pinsetteihin. :rolleyes:

D.Yates sanoi:
1. Ei satu. Sitä pitää vain harjoitella. Mulla yleensä pistää vaan aivastuttamaan.
2. Leikkaaminen on vielä pahempi. Sinne jää minisänki ja se sitten kutiaa kuin perkele.
3. Itse olen käyttänyt seuraavia: kynnet/sormenpäät, pinsetit, kärkipihdit (oli muuten tiukassa).

John R sanoi:
Toisilla treffeillä muija suunnittelee yhteistä omakotitaloa, nimeää lapsia, ja hehkuttaa ton tyyppisiä asioita tosissaan---> karkuun

Mistäköhän te niitä naisia oikein etsitte, jos tuollaisia sekopäitä on tullut vastaan..? Kannattais tulla Tampereelle, täällä on hyviä naisia. :D

lauri1262 sanoi:
mun top10
- huono itsetunto
- jatkuva valitus
- puhumattomuus
- oletus, että mies maksaa kaikki (esim. sovitaan, että mennään baariin ja ovella ilmoitetaan: "mulla ei ole sitten yhtään rahaa")
- epäpuhtaus
- oma elämä puuttuu(kun menen katsomaan kavereitani, tämä valittaa:" mitä mä sitten teen?")
- sohvaperuna
- huono kokkaustaito/haluttomuus opetella
- Ylimielisyys
- treffeillä jatkuva txtailu

tähän voisi lisätä vielä yhden..
erään naisen kanssa oli jotain pientä peliä. Soitin sille eräänä keskiviikkona, (klo 15.30, pääsin juuri töistä):
-Moi, mitäs teet?
-Oon baaris kaljal
-Aha, no ei sitten mitään

seuraavana päivänä samaan aikaan
-Moido, misäpäi seikkailet?
-Oon baaris kaljal. Mitä sul mieles?
(mulla vitutuskäyrä korkealla)
-Ei muuta asiaa ko ajatteli ilmottaa et voit pyyhiä mun numero pois puhelimesi muistista
-Kuini, mitä pahaa mä nyt oon tehny?
-No mieti sitä sit, hyvästi

Nainen oli työtön,ikää 25, keskellä viikkoa baaris kaljal kahtena päivänä putkeen -> kiitos ei
(tarina lyhennetyssä versiossa)

Omalla kohdallani lemmen leikkaavan sapelini tylsyttävät poikkeuksetta seuraavat ominaisuudet vastakkaisessa sukupuolessa:

Tupakointi - Jos laittaa tyttö tupakan suuhun, siirtyvät ajatukset heti johonkin neitokaiseen muuhun.

Ylimielisyys - Ajattelemalla olevansa kaikkia muita parempi, on hänen dumppaamisensa minulle vaihtoehto entistä varmempi.

Sportittomuus - Hyvä olo näkyy sportin tuomista iloista. Minä häivyn jos manailee hän runsaista liikakiloista.

Kielenkäyttö - Kielellä voi tehdä paljon kivaa, mutta myöskin kurjaa ivaa. Jos siis täyttyy lauseet sanoilla rumilla , tuskin näemme lemmen laitumilla.

Persoonattomuus - Jos persoonan värikkyys puuttuu tytöstä tästä, lakkaan ripeästi hänelle viestejäni lähettämästä.

Mobiili-kylmyys - Tekstaan sinulle sitä taikka tätä, ethän koskaan vastaamatta minulle jätä.

Näillä elementeillä kivasti kevääseen
:love:

Se ainainen "Nyt mun tekis mieli tupakkia" on kyllä minulle se ultimate punainen vaate. Sitten sitä heitetään jotain "no sä et ookkaan poltaanu jostain 8 luokalta asti"...
Pahinta on, kun se yleensä tulee esille juuri sellaisella hetkellä kun haluaisi vain jutella järkevästi tai viettää muuten aikaa ihan normaalisti. Ja aina kun sitä on vielä yksikin tupakki jäljellä, on se pakko polttaa ainakin vuorokauden kuluessa olosuhteista riippumatta. Siinä tuntuu kuin joutuisi kilpailemaan pahaisen sätkän kanssa tytön huomiosta.
Kyseinen henkilö ei tulkintani mukaan ole edes (ainakaan kovin) riippuvainen tupakasta. Yksi aika paha heitto juuri tuohon tupakointiin liittyen on : "Enhä mä voi mennä ryyppäämään ilman tupakkia" :curs: ***tana! Onko nuo kaksi asiaa AINA pakko yhdistää? Olen itsekin joskus polttanut, mutta en mitenkään sen takia että olisi tehnyt mitenkään mieli.

Toinen saman tyyppinen on entisistä suhteista puhuminen.

Kolmanneksi vielä tällainen omituinen juttu: Nainen käyttämässä sellaista miesten/poikien "kortsupipoa" :eek:

kiitos vaan kun saa avautua...

Mua yököttää miehet, jotka:
-käpälöi
-polttaa tupakkaa, nuuskaa, käyttää aineita
-ei osaa käyttäytyä ihmisiksi
-kutsuu entisiä tyttöystäviään huoriksi
-ei huolehdi hygieniastaan ja poista turhaa karvoitusta
-on epäsiisti
-ei harrasta mitään liikuntaa
-ei siivoa kämppäänsä ikinä, eikä osaa laittaa ruokaa
-pelaa jotain ihmissuhde "pelejä". Musta joko tykätään tai ei tykätä, mutta mua ei kuseteta!!!
-vahtaa jääkiekkoa teeveestä ja selostaa pelin kulkua "ammu, ammu! Syötä! Jess!!! MAALI!!!!"

Siinä ne mitkä tulee äkkiseltään mieleen, eiköhän niitä vielä lisääkin löydy.

Huppe sanoi:
No enpä usko että kunnon "kielimiehelle" kukaan nainen pahastuisi jos kehotettaisiin pehkoa hieman harventamaan... ensi-tuttavuudelle tuota ei liene paras tehdä (ei siis kielihommia saati ehdotuksia ;) )

Kinkkinen tilanne: ehdottaako vai eikö ehdottaa :D

Mä käytän nenäkarvoihin tollasta gilleten terää... Työntää sen nenään ja vetäsee kerran alaspäin, niin irtoaa ainakin puolet karvoista. Koskaan en ole onnistunut sillä leikkaamaan itseäni... Tyttöystävä pääsi tässä vähän aikaa sitten yllättämään kun tein tuon ja silloin meinasin leikata itseäni kun tämä räjähti nauruun ja itse samalla. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom