How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
IronMind sanoi:
No mikäs sitä olisikaan parempi tapa aloittaa uusi suhde, kuin tutkia toisen kännykkä, kaapit ja lukea vaikka vielä parin päivän postitkin samalla.

Nii siis se oli ekana iltana tutkinu mun kännykkää ennenku mitään oli edes tapahtunu. Tunnusti sitte ku oltiin myöhemmin alettu seurustelemaan. Ei tuo asia muodostunut miksikään ongelmaksi koko 3,5 vuoden seurustelun aikana. Tosin ihan hyvä ettei tytöt jääny rysän päältä kiinni. Mä oisin varmaan lähteny kulkemaan, saanut sukupuolitaudin ja surffaillut sinkkuna thaimaan rannoilla vielä 2004 vuoden lopussa. En oo ihan varma mitä nuo sk-ravintola viittaukset meinas. Asun kuitenki Oulussa ja täällä ei tollasia oo. Nuo tytöt oli kuitenki 19-vuotiaita tuohon aikaan. Melko humeltunu oon varmaan ollu ku kännykkä unohtunut tuntemattomien pöytään. :rolleyes:

Anyways pointti oli siinä, että pienet turhat jutut, kuten 19-vuotiaan tytön uteliaisuus, nenäkarvat, vinot hampaat, silikonirinnat, tiimalasivartalo ja suklaasilmät ei oo niin merkityksellisiä jos puhutaan todellisesta naimaehdokkaasta. :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vilma-liina sanoi:
Nää mun "nenäkarvoihin" kulminoituvat jutut tarkoittavat kyllä käytännössä ihan yleisesti perushygieniaa ja itsestään huolehtimista.
Ymmärrän tän hyvin. Olin joskus aikojen alussa lähettämässä jollekin deitti-ilmo-naiselle kuvaani. Photoshoppasin kuvasta nenäkarvat pois, eikä tullut mieleenkään trimmata niitä naamastakin. Kun hoksasin vähän myöhemmin tuon, sai katsoa peiliin muutenkin kun kirjaimellisesti.

Turnoffeja:

-Vaaleus (blondit hiukset, ripset, kulmakarvat)
-ongelmapelaaja (rahapelit)
-sisäänpäin kääntynyt rintakori (vai mikä se nyt on..)
-ylilihaksikkuus
-douppaaminen
-liika humalan ihannointi
-huumeet
-työttömyys (joskus voin ymmärtää, harvemmin en)
-lippalakit
-liika merkkivaatteilla koreilu
-vanhempien siiveellä eläminen
-ei siivoa koskaan

Force sanoi:
Mitä tuo tarkoittaa? Sitäkö, että ääneen mainostaa, että mullapa on Calvin Kleinin paita ja Hugo Bossin takki.

Oliskohan tämä se kaveri, joka käyttää paitoja joissa on maksimaalisella fontilla tuotemerkki rintataskussa ja siitä Hugo Bossin takistakaan tämä ressukka ei ole osannut hihansuun päältä raksia pois sitä räkissä selailua helpottamaan tarkoitettua merkkiommelta?

Satu sanoi:
Turnoffeja:

-Vaaleus (blondit hiukset, ripset, kulmakarvat)

Näin suomalaisena vaalean miesrodun edustajana aina pitää ihmetellä suomalaisten naisten viehtymystä erityisesti tummiin miehiin. Jopa omassa tuttavapiirissä on yllättävän paljon naisia, joille ei enää suomalainen mies tunnu kelpaavan ollenkaan.

Kuitenkin miehille tuntuu olevan aika sama, onko nainen tumma vai vaalea, kunhan on muuten hyvä. Ainakin minulle.

Mutta sen olen kyllä itsestäni huomannut, että lähes kaikki naiset, joiden kanssa on itse seurustellut tai sählännyt, ovat olleet brunetteja. Se on mielenkiintoista, ehkäpä tummaa kiehtoo vaaleus, ja päinvastoin.

Zener sanoi:
Näin suomalaisena vaalean miesrodun edustajana aina pitää ihmetellä suomalaisten naisten viehtymystä erityisesti tummiin miehiin. Jopa omassa tuttavapiirissä on yllättävän paljon naisia, joille ei enää suomalainen mies tunnu kelpaavan ollenkaan.

Kuitenkin miehille tuntuu olevan aika sama, onko nainen tumma vai vaalea, kunhan on muuten hyvä. Ainakin minulle.

Mutta sen olen kyllä itsestäni huomannut, että lähes kaikki naiset, joiden kanssa on itse seurustellut tai sählännyt, ovat olleet brunetteja. Se on mielenkiintoista, ehkäpä tummaa kiehtoo vaaleus, ja päinvastoin.
Vastakohdat viehättää. Kyllä minunkin katse viipyy pitempään Laatua pojille-threadin tummissa etelän naisissa :kuola: kuin kalpeissa blondeissa. Itse siis lähentelen näin talvisaikaan väritykseltäni haudasta noussutta. :eek:

turnohveja:

- tunteettomuus
- epänaisellisuus (miehekäs käytös, pukeutuminen jne., ruokakaupassa ei toki tarvitse käydä ykköset päällä ja viimeiseen asti meikattuna)
- ei huolehdi kropastaan
- erittäin lyhyet naiset

Mä välttelen tästä lähtien naisia joilla on enemmän ongelmia kuin mulla.

Edellä mainittuun liittyen... Jos muijan kanssa menee poikki sen takia että olen kuulemma liian fiksu ja mukava, niin jossain päässä taitaa heittää. Kyse ei todellakaan ollut siitä, että olisin nössöilly tms. Kyseisen pörätsyn kaverit sanoi mulle ettei se muija ole tottunut kehenkään joka käyttäytyy herrasmiesmäisesti.

Eli itsetunto-ongelmat jotka johtuvat aiemmista suhteistä tms. niin jatkossa meikä lähtee kuin kuppa töölöstä.

"Never lie down with a woman who has got more troubles than you."

Tomi sanoi:
w00t w00t w00t w00t? :eek: Lyhyet naiset on parhaita! 160 cm on just sellainen ihanan standarditytöntyllerön pituus. :haart:

30 cm pituusero häiritsee esim. kaikenlaista arkista... köhöm... aherrusta ;) .. toi pituus ei taaskaan ole mikään ehdoton vaatimus, eli jos muuten synkkaa niin mikä ettei vaikka tytsy olis lyhytkin.

Tomi sanoi:
w00t w00t w00t w00t? :eek: Lyhyet naiset on parhaita! 160 cm on just sellainen ihanan standarditytöntyllerön pituus. :haart:
JEP JEP JEP!!!! Itsekin kun olen 162cm niin ei paljon pidempiä viitsi katsella, tai no katsella toki voi, mutta pussaaminen olisi (ei kun ON ;) ) hankalaa :lol2:

Huppe sanoi:
JEP JEP JEP!!!! Itsekin kun olen 162cm niin ei paljon pidempiä viitsi katsella, tai no katsella toki voi, mutta pussaaminen olisi (ei kun ON ;) ) hankalaa :lol2:

Kyllä oikeassa olet! Pussaaminen on aikas hankalaa mutta taas muut naisen viehättävät kohtat on suun ulottuvilla! :jahas:

Ps: 165cm :piis:

Pituutta löytyy itsellä se 190cm niin olisihan se toivottavaa jos naikkonen olisi vähän pitempää sorttia. Toisaalta jostain syystä kaikki söpöimmät ovat aina lyhyitä joten ei 30cm pituusero ainakaan itseäni haittaa. Saapahan tyttö tuntea olevansa turvassa :) Sivuseikkoja tuollaiset on jos kaikki muu on kohdallaan.

Tomi sanoi:

No IMO pidempikin nainen käy, kunhan ei oo paljon päälle 180cm.. ;)

nimim. 194cm :D

Weakling sanoi:
Pituutta löytyy itsellä se 190cm niin olisihan se toivottavaa jos naikkonen olisi vähän pitempää sorttia. Toisaalta jostain syystä kaikki söpöimmät ovat aina lyhyitä joten ei 30cm pituusero ainakaan itseäni haittaa. Saapahan tyttö tuntea olevansa turvassa :) Sivuseikkoja tuollaiset on jos kaikki muu on kohdallaan.

Totta puhut, seurustelin joskus erään 160cm pitkän tyttösen kanssa ja joskus hauskuutin läsnäolijoita nappaamalla tyttöä kainaloista 30 senttiä ylös ennen pusuttelua :rock:

Nykyinen on jotain 174cm ja kyllä vieläkin saa molemmat kaulaa venyttää
:hyper:

Tomi sanoi:

Näin se vaan on. Ja itelläkin sattuu olemaan vaimo tasan 160 cm. :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom