IronMind sanoi:No mikäs sitä olisikaan parempi tapa aloittaa uusi suhde, kuin tutkia toisen kännykkä, kaapit ja lukea vaikka vielä parin päivän postitkin samalla.
Nii siis se oli ekana iltana tutkinu mun kännykkää ennenku mitään oli edes tapahtunu. Tunnusti sitte ku oltiin myöhemmin alettu seurustelemaan. Ei tuo asia muodostunut miksikään ongelmaksi koko 3,5 vuoden seurustelun aikana. Tosin ihan hyvä ettei tytöt jääny rysän päältä kiinni. Mä oisin varmaan lähteny kulkemaan, saanut sukupuolitaudin ja surffaillut sinkkuna thaimaan rannoilla vielä 2004 vuoden lopussa. En oo ihan varma mitä nuo sk-ravintola viittaukset meinas. Asun kuitenki Oulussa ja täällä ei tollasia oo. Nuo tytöt oli kuitenki 19-vuotiaita tuohon aikaan. Melko humeltunu oon varmaan ollu ku kännykkä unohtunut tuntemattomien pöytään.
Anyways pointti oli siinä, että pienet turhat jutut, kuten 19-vuotiaan tytön uteliaisuus, nenäkarvat, vinot hampaat, silikonirinnat, tiimalasivartalo ja suklaasilmät ei oo niin merkityksellisiä jos puhutaan todellisesta naimaehdokkaasta. :haart: