How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
Tässäpä muutamia pointteja, jotka saavat PikkuTroyn häviämään vastakkaisen sukupuolen näköpiiristä.

- Äijämäiset käytöstavat, piereskely & nuuska EI sovi naiselle!
- Yletön alkoholin käyttö, känniset akat rasittaa...
- Minun harrastuksien väheksyminen: Metsästys ja kalastus on oikeasti rentouttavaa!
- Tarrautuminen heti alkumetreillä
- Yhteisten lapsien suunnittelu ekoilla trefeillä
- Karvoitus mallia "Let it be"
- Ilmoittaa olevansa varattu, mutta osoittaa eleillään selväää kiinnostusta; yleensä vailla vain munaa...
- Valittaa, että on persaukinen ja on kovasti kiinnostunut paljonko tienaan, samalla siipeillen...
- Yleinen valitus joka ***vetin asiasta!

Itse olen karkoittanut aikanaan neitoset muutamalla seuraavalla kuningas-vedolla:

- Ensimmäisen yhteisen (kännisen) yön jälkeen väärin suunnattu aamukakka hieman ohi WC-pöntön. Eipä neitoa ole näkynyt kymmeneen vuoteen...

- Vegaani-naiselle esitellyt supikoiran nahat ensimmäisellä "kotikäynnillä", jotka oli lävistetty 3,8mm Vihtavuorella... Hän ei tainnut ymmärtää miehen alkukantaisia viettejä...

- Nuorena ja yli-innokkaana poikamiehenä esillekumpuava yli-yrittäminen sekä lievä epätoivoisuus ajaa naiset takuuvarmasti kaauuas pois...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osittain, kyllä. :nolo: Puolustuksekseni voinen kertoa, että olin silloin 17-vuotias, omassa asunnossa ja noin 3 promillen päihtymyksessä. Tämä oli osasyy, miksi lopetin kotiviinin tekemisen... :jahas:

SniffDaddy sanoi:
Siis et kai sä koko pöntön ohi rykässyt?

On ne naiset ihmeellisiä jos eivät tollasta siedä. Eikai se naikkonen vielä kehdannut vaatia sua siivoamaan? Sairasta.

edit: no perkele. se ei ollutkaan naisen kotona. :)

littletroy sanoi:
Tässäpä muutamia pointteja, jotka saavat PikkuTroyn häviämään vastakkaisen sukupuolen näköpiiristä.

- Äijämäiset käytöstavat, piereskely & nuuska EI sovi naiselle!
Nuuska ei kyllä sovi, mutta pierevät tytöt ovat ihania. :haart:

littletroy sanoi:
- Äijämäiset käytöstavat, piereskely & nuuska EI sovi naiselle/miehelle!
- Yletön alkoholin käyttö, känniset akat/ukot rasittaa...
- Minun harrastuksien väheksyminen:
- Tarrautuminen heti alkumetreillä
- Yhteisten lapsien suunnittelu ekoilla trefeillä
- Karvoitus mallia "Let it be"
- Ilmoittaa olevansa varattu, mutta osoittaa eleillään selväää kiinnostusta; yleensä vailla vain munaa/piNppiä...
- Yleinen valitus joka ***vetin asiasta!

Nämä karkoittavat myös naisen miehen luota, takuu varmasti.

Niin, tästä omasta pikku kömmähdyksestä tulikin mieleen, että PikkuTroyn karkoituslistaan voisi vielä lisätä naisen hygienian. Mikäli on päästy jo ensimmäisistä treffeistä kunnialla ohi, saattaa edessä olla jopa intiimi hetki. Tässä vaiheessa peli on neidon osalta menetty, mikäli intiimit alueet tuoksuu suurinpiirtein sinihomejuustolle tms. vähemmän miellyttävälle. Äkkisilteen luulisi, että ei ole kovinkaan suuri vaiva käydä kuuraamassa paikat ennen lähikontaktia, varsinkin jos kyseessä on todellakin mahdollinen tulevien lapsien isä. :wanha:

Tuore kokemus:
Itseäni vain vähän vanhempi muija, tultiin niin hyvin toimeen, että aika paljon puutteita olisi voinut antaa anteeksi.

Päällepäin näkyi jotain viitteitä, mutta ajattelin, että mitä pienistä..
..vaatteiden alta paljastui kuitenkin niin järkyttävään kuntoon päästetty alavartalo, että halut meni totaalisesti.
Miksi naisten pitää tehdä vartalolleen jotain tollaista :wall:

En voisi pitemmän päälle tulla toimeen liikuntaa vierastavan naisen kanssa,
ja mä en taas tunnu kelpaavan niille harvinaisille normaalivartaloisille/hyväkuntoisille ..muuten kuin kaverina. :jahas:

Kaippa tähän voi jotain omaakin listaa kirjoittaa asioista, jotka aiheuttavat melko negatiivisia reaktioita naisihmisiä koskevissa suhteissa:

- Omien mielipiteiden ja yleisen keskustelutaidon puute. Yksi ihmissuhteen tärkeimmistä eduista on mahdollisuus puhua asioista syvällisemmin ja avoimesti, keskustella, väitellä. Jos kumppanin keskustelutaito rajoittuu samanlaiseen bullshittiin mitä 16v teinitytöt harrastavat istuessaan kahvilla tai baarissa kavereittensa kanssa niin ei kovin hyvin mene. [EDIT! Huom. 16v tyttöjä onneksi harvemmin näkee baareissa, mitä nyt aina sillointällöin jos lihatiskille erehtyy]. Jos omia mielipiteitä ei ole, tai sitten ne ovat täysin naurettavan typeriä eikä niitä osata edes yhtään perustella, niin tuskinpa kyseistä ihmistä haluan elämänkumppanikseni tai esimerkiksi joskus tulevaisuudssa lapsieni äidiksi. Käytännössä homma ei toimi jos tytsy automaattisesti jää alakynteen ihan arkisissakin keskustelutilanteissa, ja a) suuttuu, b) alistuu. Toisaalta aina ei tarvitse puhua. Pahin yhdistelmä mitä tähän mennessä on tullut vastaan oli tapaus, joka ei ensinnäkään halunnut olla kauheasti äänessä, ei keksinyt itse mitään keskusteltavaa tai jutusteltavaa, mutta toisaalta vaivaantui äärettömästi hiljaisista tilanteista. Jos minun tehtäväni on täyttää aina tuntien hiljaisuus jatkuvalla selittämisellä ja keskustelun ylläpitämisellä keksimällä jatkuvasti teennäisiä kysymyksiä niin ei kiitos. Jos on itse hiljainen ja vaivaantuu hiljaisuudesta toisten seurassa niin terve menoa, ehkä joku ylienerginen ekstrovertti sopii kyseisille ihmisille paremmin.

- Kunnianhimon ja itseluottamuksen puute. Liittyy läheisesti koulutukseen, tavoitteisiin, suunnitelmiin. Kysyttäessä "Käytkö muuten töissä vai opiskeletko jotain?" olisi mukavaa saada jotain muuta vastaukseksi kuin "no tota... mulla on tässä kolmas välivuosi menossa ku en oikeen oo keksiny mitä tekisisin mut oon kyl töissä äipän vaatekaupassa" tai vaihtoehtoisesti "No mä oon kaupan kassalla töissä! Tiiätkö siinä asematunnelissa?!", "ai, no mitäs opiskelet?", "hä? mä sanoin että oon kaupassa töissä!". Itseluottamuksesta sen verran että jos maailma kaatuu kokoajan niskaan, kaikki ihmiset nauraa selän takana ja ei jakseta tehdä mitään epäonnistumisen pelossa niin ei hyvää päivää. Terapeutin leikkiminen ei ole kauhean kivaa pidemmän päälle jos tilanne ei siitä parane.

- Ulkonäölle ei ole mitään tarkkoja kriteerejä, mutta lihavat (siis oikeasti lihavat, ei perinteiset "äh mä oon kauhee läski"-lihavat) tai todella laihat ei kyllä sytytä yhtään. Tietysti siitä saa aina plussaa mitä enemmän huolehtii kunnostaan, mutta se ei ole mitenkään äärettömän tärkeää. Tärkeää tosin on se, että vaikkei nainen itse olisikaan mikään himourheilija, hän ymmärtää jos joku ei ilman urheilua tule toimeen.

- Joissakin tapauksissa ihmisissä vaan yksinkertaisesti on jotain kuvailematonta mikä pistää varomaan. Kai sitä vaan jotenkin kertyy alitajuisesti kaikkialta pienenpieniä vihjeitä, että ehkä tähän ihmiseen ei kannata luottaa ihan 100% vaikkei mitään diskriminoitavissa olevia vikoja tai ongelmia löydy.

- Sitten on tietysti näitä iänikuisia ongelmia jotka on varmasti sisäänrakennettu jokaiseen naarasolioon tässä maailmassa, joten näitä ei kannata edes ottaa vakavasti. Ensimmäisenä tulee, tadaa, huomionkipeys. Minusta on ihan ok, jos nainen ei halua tai jaksa tehdä jotain juuri sillä hetkellä. Mutta annas olla kun itse yrität joskus sanoa "sori mutta nyt en jaksais puhua" niin johan tulee huutoa ja itkupotkuraivaria olan takaa. Joskus saa ottaa mutta aina pitää antaa.
Tokana tulee tämä ns. "avoimuus". Se on ihan sama sopiiko naisen kanssa siitä että jos joku vituttaa niin siitä sitten puhutaan. Alle kuukaudessa tutustumisesta yleensä aletaan olettamaan, että osataan ottaa huomioon jollain aivan käsittämättömän kieroilla epäloogisilla tavoilla erinäisiä asioita. "Virheitä" sitten kertyy toistensa päälle ja siinä vaiheessa kun riita syttyy avoimeksi niin ei ole kyllä kenelläkään enään mitään hajua siitä mistä koko "mökötys" sai alkunsa. "Kävit kaupassa ilman että kysyit haluanko mukaan", "Sovit kavereitten kanssa seuraavan viikon lauantaiks sulkapallovuoron vaikka oisin halunnu tehä sillon jotain kivaa", "Tarjosit vanhalle perhetutulle tuopin baarissa". Kaikki tulee aina kerralla kunnon patoutumina, selitys on aina "no kyllä sä nyt tiedät miltä se musta tuntuu". Ai tiedänkö? Jos joku on onnistunut tältä ilmiöltä täysin välttymään niin kertokoot mistä niitä ajatustenlukuhattuja saadaan. Väitänpä sitäpaitsi etten ole edes mitenkään erityisen huono yleisesti lukemaan ihmisten tuntoja ja ajatuksia mutta rajansa kaikella.

Noh, siinä sitä vuodatusta, älkää tytsyt ottako nokkiinne liikaa :)

ps. Noinkin vähäiset kriteerit taitavat olla liian utopistisia, ainakin tällä naamalla.

En viitti toistella kaikkia samoja asioita mitä edellä on mainittu, mutta yksi asia tuli eilisestä mieleen...

Muijan alapää saisi mielellään olla edes hiukan ajeltu, koska jos toivotaan suuseksiä niin harva jätkä haluaa leikkiä mitään viidakko-jimiä keskellä yötä. En mä ainakaan. "Anteeksi, olisko sulla lainata viidakkoveistä?" Vai miten se meni. :)

Viidakko

Proteos sanoi:
...

Muijan alapää saisi mielellään olla edes hiukan ajeltu, koska jos toivotaan suuseksiä niin harva jätkä haluaa leikkiä mitään viidakko-jimiä keskellä yötä. En mä ainakaan. "Anteeksi, olisko sulla lainata viidakkoveistä?" Vai miten se meni. :)

Just näin, mutta sama se pätee kyllä miespuolisiinkin, että jos on sellainen puska että ei edes näe itse kalua!
:urjo:

Lyhyiden naisten vartalo on mielestäni yksinkertaisesti paremman näköinen, mallivartalosta en voisi vähempää tykätä.

Se on parasta, kun naispuolinen tekee aloitteen. :haart: Mutta siihenkin vaaditaan yleensä ulkonäköä, tai muuta mikä herättää huomion.

Nimimerkki: 208,5cm

Tämä on kyllä vallan mieltäylentävä threadi! Jokseenkin usein tuntuu siltä, että mitä isompi mies on kyseessä, sen pienemmistä naisista pitää. Ja tämähän on IMO pelkkää plussaa! :thumbs:

nimim. Pieni&pippurinen, kokonaiset 153 cm! :D

Kusimato sanoi:
Nimimerkki: 208,5cm

Hui Saatana!JÄTTILÄINEN

Nimimerkki: 170cm :nolo:

Tuohon että lyhyemmillä ois lyhyemmät naiset....Mä oon vissiin erilainen kääpiö ku mun tytsyt on yleensä saman mittasia tai vähän pitempiä.

Laiffahin postissa oli paljon osuvaa asiaa, mutta tämä kohta jäi kyllä mietityttämään:
Laiffah sanoi:
"No mä oon kaupan kassalla töissä! Tiiätkö siinä asematunnelissa?!", "ai, no mitäs opiskelet?", "hä? mä sanoin että oon kaupassa töissä!".
Mitäs pahaa siinä on, jos henkilö on töissä kaupan kassalla? Se on ihan rehellistä ja kunniallista työtä IMO, ja siitäkin työstä voi nauttia ja olla siinä hyvä, taitava asiakaspalvelija. Ja jonkunhan ne kaupan alan työtkin on tehtävä, kukas meille muuten raejuustot ja Ehrmannit myisi? :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom