Tämä on sinänsä tosi hauska ilmaus threadissa, jossa ei muuta käsitelläkään kuin mitä omituisimpia kriteereitä, mitä seurustelukumppanista ei saa löytyä (esim. jos sattuu omistamaan bemarin niin mieshän on täysi paska jne). Mä kokisin nämä kaikki kriteerit sun muut muiden ihmisten arvosteluksi ja myös siinä määrin yleistäviksi, että menevät aliarvioinninkin puolelle.camu sanoi:-muiden ihmisten arvostelu ja aliarvioiminen(kertoo itsetunnon puutteesta)
Meikkis on löytänyt sen itelleni oikean, ja jos olisin sen kohdalla noudattanut jotain hemmetin kekseliästä "ei saa olla mitään vikaa"-listaa, jonka mukaan häntä olisin rankannut niin olisipa tainnut karsiutua. Jumankeigelo, jos on jonkun ihmisen kanssa onnellinen niin tarviiko siihen oikeasti jotain muita ihme kriteerejä (joilla ei varsin suurella todennäköisyydellä ole mitään tekemistä sen onnelliseksi tulemisen kanssa)?
Yleisin moka minkä mies tehnee on se, että kiltin sijasta onkin ovimatto (kiltillä en tässä tapauksessa tarkoita vaatetta).
Naiset puolestaan... öh, en mä tiedä. En osaa sanoa jotain yksittäistä luonteenpiirrettä, mikä saisi minut ajamaan naisen pois luotani. Kai mä vaan otan sillei perstuntumalla että jos kyseisen ihmisen seurassa olo ei tunnu luontevalta niin se riittää ja mä lähden veks.