How to lose a GIRL..( 10 days ;)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Core
  • Aloitettu Aloitettu
camu sanoi:
-muiden ihmisten arvostelu ja aliarvioiminen(kertoo itsetunnon puutteesta)
Tämä on sinänsä tosi hauska ilmaus threadissa, jossa ei muuta käsitelläkään kuin mitä omituisimpia kriteereitä, mitä seurustelukumppanista ei saa löytyä (esim. jos sattuu omistamaan bemarin niin mieshän on täysi paska jne). Mä kokisin nämä kaikki kriteerit sun muut muiden ihmisten arvosteluksi ja myös siinä määrin yleistäviksi, että menevät aliarvioinninkin puolelle.

Meikkis on löytänyt sen itelleni oikean, ja jos olisin sen kohdalla noudattanut jotain hemmetin kekseliästä "ei saa olla mitään vikaa"-listaa, jonka mukaan häntä olisin rankannut niin olisipa tainnut karsiutua. Jumankeigelo, jos on jonkun ihmisen kanssa onnellinen niin tarviiko siihen oikeasti jotain muita ihme kriteerejä (joilla ei varsin suurella todennäköisyydellä ole mitään tekemistä sen onnelliseksi tulemisen kanssa)?

Yleisin moka minkä mies tehnee on se, että kiltin sijasta onkin ovimatto (kiltillä en tässä tapauksessa tarkoita vaatetta).

Naiset puolestaan... öh, en mä tiedä. En osaa sanoa jotain yksittäistä luonteenpiirrettä, mikä saisi minut ajamaan naisen pois luotani. Kai mä vaan otan sillei perstuntumalla että jos kyseisen ihmisen seurassa olo ei tunnu luontevalta niin se riittää ja mä lähden veks.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuolla irkissä tuli sellanen juttu esille, että kun maksaa muijalleen silikoonitissit tai perseen, niin kohta rupee pörräämään "parempia" kundeja muijan ympärillä, ja sit pääsee muijastaan eroon.

Sumu sanoi:
No IMO pidempikin nainen käy, kunhan ei oo paljon päälle 180cm.. ;)

nimim. 194cm :D

:jahas: mikäs niissä pitkissä tytöissä sitten niin pelottaa? :offtopic:

nimim. 179cm

Timba79 sanoi:
Näin se vaan on. Ja itelläkin sattuu olemaan vaimo tasan 160 cm. :haart:
Juurikin näin. Pieni on kaunista. Tässä uudenvuoden aattona nimittäin tapasin erään 160 senttisen ja sporttisen söpöläisen, jonka toivon osallistuvan elämääni vielä pitkään jatkossakin... :haart: :D

Nim. 171 cm

Aylah sanoi:

nimim. 179cm
Pitkät tytöt ovat kömpelöitä ja heidän raajansa heiluvat aivan miten sattuu. Useimmilla pitkillä tytöillä on myös tarve alistaa.

Aylah sanoi:

nimim. 179cm

En vaan tunne oloani luontevaksi jos nainen on paljonkin päälle 180cm. Ehkä se on tätä heikkoa itsetuntoa tai jotain.... ;)

gnut sanoi:
Pitkät tytöt ovat kömpelöitä ja heidän raajansa heiluvat aivan miten sattuu. Useimmilla pitkillä tytöillä on myös tarve alistaa.

:lol2: just. :lol2: (perustunee varmasti tieteelliseen tutkimukseen?) :D

Sumu sanoi:
En vaan tunne oloani luontevaksi jos nainen on paljonkin päälle 180cm. Ehkä se on tätä heikkoa itsetuntoa tai jotain.... ;)

tää perustelu parempi kuin toi äskeinen. sitten sitä itsetuntoa kannattaisi pönkittää jollekin, ettei me pitkät tytöt olla niin pelottavia. :)

Itsekin olen vain 173cm pitkä joten kyllä noi alle 170 senttiset tytöt on ihan kivoja. :haart: Joku 160cm on just sopiva, kompakti.

Aylah sanoi:
tää perustelu parempi kuin toi äskeinen. sitten sitä itsetuntoa kannattaisi pönkittää jollekin, ettei me pitkät tytöt olla niin pelottavia. :)

Nooh, nou paniik. Noita päälle 180cm naisia ei ihan kauheasti ole, joten ei tarvitse kehittää omaa itsetuntoaa yli äärirajojen ;)

Olen varsin tyytyväinen itsetuntuooni ja -luottamukseeni näin. Ja kun nyt tarkasti mietitään, niin ei se naisen pituus nyt niin ratkaiseva ja maailmaa mullistava asia ole. Kun kolahtaa, niin kolahtaa( :haart: ), oli se nainen sitten 160cm tai 182cm. Vaan eipä ole vielä näköjään kolahtanut...

Aylah sanoi:
sitten sitä itsetuntoa kannattaisi pönkittää jollekin, ettei me pitkät tytöt olla niin pelottavia. :)

Sen verran pakko jatkaa :offtopic: tuosta pituudesta kun niin pahasti hiersi silmään nämä jutut että tuota noin...

'Pieni on kaunista', '160cm tyttö on kompakti' jne lausahdukset ja muut viittaukset siihen että vain pienet/lyhyet tytöt olisivat hyviä ovat suurimmaksi osaksi tulleet pieniltä/lyhyiltä miehiltä. Joten sehän on ihan loogista että lyhyiksi jääneet miehet pitävät lyhyistä naisista, harvempi lyhyt mies kaipailee rinnalleen päätä pitempää naista. Sen enempää ei voisi yleistää että juuri pitkät naiset olisivat ihania koska pitkien naisten ihailijat ovat yleensä pitkiä miehiä. Nämä lyhyt/pitkä kommentit ovat tosi paljon kiinni kommentoijan omista senteistä, itse reagoisin erityisellä mielenkiinnolla vasta kun lyhyet miehet alkaisivat hehkuttaa pitkien naisten, ja pitkät miehet lyhyiden naisten puolesta [jota tapahtuu mutta harvemmin].

Aylahin 179cm ei paljoa ole verrattuna oikeasti ja aidosti pitkiin miehiin, ja suht tavallisellekin n.182-185cm miehellekin ihan passeli. Ongelmia naisen pituudesta varmaankin alkaa ilmenemään vasta kun nainen itse yltää noihin edellämainittuihin sentteihin...

MissEvilEve sanoi:
Nämä lyhyt/pitkä kommentit ovat tosi paljon kiinni kommentoijan omista senteistä, itse reagoisin erityisellä mielenkiinnolla vasta kun lyhyet miehet alkaisivat hehkuttaa pitkien naisten, ja pitkät miehet lyhyiden naisten puolesta [jota tapahtuu mutta harvemmin].

Lyhyempi on minusta kauniimpi kuin pitkä (kohtuuden rajoissa nyt kumminkin tietty). Kuuma 160cm kiinnittää katseeni paljon paremmin kuin korkojen kanssa minun kanssani samaan ~192cm pituuteen tai yli yltävä pitkäsääri.

Eli allekirjoitan kyllä kaikki yllä mainitut kainaloonsopivuus jne. kommentit täysin. Varsinkin kun tapaamani pitkät naiset ovat olleet yleensä mallia laihaläski tikku tai höyryjyrä - sopusuhtaisen sporttisia pitkiä naisia tuntuu näkyvän suomalaisessa katukuvassa hieman lyhyempiä vähemmän.

Ei kai näistä kunkin henk.koht. preferensseistä kuitenkaan itseensä tarvitse ottaa, kai pitkän naisenkin joku haluaa? :)

Vaikea on sanoa, että mikä on liikaa, kun puhutaan merkkivaatteilla koreilusta.
Kerronpa tähän nyt erään ääripään:
Asiakkaana eilen n. 20- vuotias jäbä, jolla nopesti katsottuna: Von Dutch-pipo, Burberry-takki, Louis Vuitton-lompakko, D&G-kaulaliina, CK-kauluspaita ja mikä pahin: CHANEL-PINNI!!!

Ja tuosta vaaleudesta, pidän toki skandinaavian pojista ja eikä mikään muu kelpaakaan! Mutta vain ne tummemmat... :whip:
Älkää nyt käsittäkö väärin, että pitäisin vain etelänmeren tai afrikan pojista, koska näin asia ei todellakaan ole.

IronMind sanoi:
Ei kai näistä kunkin henk.koht. preferensseistä kuitenkaan itseensä tarvitse ottaa, kai pitkän naisenkin joku haluaa? :)

Joo mä haluun ainakin! Jos muut kriteerit täyttyy niin sitten on jo menoa, eli:
laiha, pitkät hiukset, pieni perse, ammatti/valmistuu joskus ja omaa oman elämän ja tavoitteet..
:kuola:

Sumppari sanoi:
Jos nainen vie vaateostoksille, niin se yrittää joko päästä miehestä eroon, tai ei tiedä mitä tekee :) No ei varmaan kaikki koe tätä tuskaksi, mutta itse juoksen mieluummin vaikka cooperin testin 3 kertaa kuin katselen vaatteita tunnin.

Hah, paljastan teille pientä inside tietoa!
Jos nainen vie sinut vaate ostoksille, se tarkoittaa sitä, että sun tyylissä ja vaatetuksessa on parantamisen varaa. ;)

mulle on nyt yksi sama kelpaako jollekin lyhyt vai pitkä, laiha vai lihava. kalskahti vain hieman korvaan tuo, että pitkät naiset kömpelöitä jne, että ärsytysasteessa mentiin ylitse ja lujaa. ;) ja tosiaan, en kyllä lyhyitä miehiä kelpuuta, vaan miehen täytyy olla mun pituinen tai mua pitempi. et onhan se ihan ymmärrettävää, että lyhyet miehet eivät halua pitkää naista. mutta jääköön tämä aihe tähän. :offtopic:

Sumu sanoi:
No IMO pidempikin nainen käy, kunhan ei oo paljon päälle 180cm..

Richard75 sanoi:
Totta, onneks meillä ei oo kokorajotuksia :D nim. 189cm

Olen hukka pätkä kai ku oo 182.5cm, vituttaa ankarati ku veljet on 188 ja 196 cm :curs: Mut ne on alle 100 ;)

Mut ei haittaa vaik nainen o 150 tai 190.. ei mitään välii ;)

jarze sanoi:
muuntajan....??mitä tarkoitat tolla??

Maahanmuuttaja? Pakolainen? Ulkomaalainen?
Näin mä ton käsitin...

Naama näyttää siltä kuin ois kussu muuntajaan>>>>>>>>> muuntaja

Tai jotain.... Tolleen mä käsitin.

Tai ettei oo ihan kaikki leivät taskussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom