Hjelppiä 3-jakoisen jalkojen suhteen...

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli:
Onko järkeä/voiko 3-jakoiseen ohjelmaan jakaa jalat etu- ja takareidet eri päiville jonkun muun lihasryhmien kanssa?
Minkälaista ohjelmaa suosittelisitte?Kun pääsee vain sen 3x viikossa reenaan,ja haluaisin kokeilla tuota jalkojen jakoa jos sillä saisi lihaa kinttuihin...

Tattis:worship:

jalkapäivänä kyykky yhtenä liikkeenä+etureisiliikkeitä ja
selkäpäivänä maastaveto, tämä olisi varmaan yksi mahdollinen tapa.
jos 3x viikossa vain reenaat, voisit myös tehdä 2-tai yksijakoista.

Mitenkäs ton 2-jakoisen reenipäivät menis sit? Jos esim 1a/ma. 2a/ke. 1b/pe niin onko liian pitkä väli jos 2b on vasta maanantaina?
Olikohan nyt tarpeeksi vaikeasti kysytty?:)

Miten se nyt liian pitkä olisi, kroppa läpi kaksi kertaa 8 päivässä.

Tuossa 3-jakoisessasi se tulisi kerran 7 päivässä. :)

Toisinsanoen älä mene vipuun noiden a- ja b-villitysten kanssa, treenikierron pituus on kumminkin se minä aikana treenaat kropan läpi. Ei se minä aikana treenaat kaikki suunnittelemasi liikkeet/treenivariaatiot läpi ;)

Miten se nyt liian pitkä olisi, kroppa läpi kaksi kertaa 8 päivässä.

Tuossa 3-jakoisessasi se tulisi kerran 7 päivässä. :)

Toisinsanoen älä mene vipuun noiden a- ja b-villitysten kanssa, treenikierron pituus on kumminkin se minä aikana treenaat kropan läpi. Ei se minä aikana treenaat kaikki suunnittelemasi liikkeet/treenivariaatiot läpi ;)

Jeah thänks!!:worship:

Taidampa pysytellä tuossa 2-jakoisessa kun vielä vasta ollaan alkuun päästykkin!!

2-jakoinen on nykyään muodissa, mutta jos huvittaa, voi mainiosti tehdä koko vartalon joka kerta, ei ole ainakaan kierto liian pitkä :) eikä tarvitse tehdä samaa treeniä tietenkään joka kerta.

Aloitin 2-jakoisen treenin mietinnän jälkeen vuoden alusta...Treenikertoja on viikossa juuri tuo kolme.Eli ma-ke-pe jos ei ole mitään esteitä.
Joka toisella viikolla tulee sama treeni kaksi kertaa ja seuraavalla viikolla kerran.

Olen ollut todella tyytyväinen ja tuloksia on tullut:) Liikkeet suurimmaksi osaksi perusliikkeitä,yksi kevyempi ns.eristävä liike/lihasryhmä.Hyvin toimii ainakin mulle!
Jakona on treeni 1:rinta,olkapäät,ojentajat,hauis
treeni 2:Jalat,selkä,pohkeet

Ei ole ongelmaa tehdä selkää ja jalkoja samalla kertaa.Sarjamäärä täytyy pitää kurissa.Treeni menee tunnissa läpi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom