protsku sanoi:Jarre, Osku ja Tipe siperiaan ja sitten se kuuluisa niskalaukaus. Perkeleen teinit.
Sun puolesta mä joutaisin siperiaan,mun puolesta sä voisit jo liittyä sinne "ilmavoimiin".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
protsku sanoi:Jarre, Osku ja Tipe siperiaan ja sitten se kuuluisa niskalaukaus. Perkeleen teinit.
osku sanoi:Juutalaiset tekee jotain--->joku kritisoi--->antisemitismiä--->soopaa.
Tuon ajattelumallin omaksuminen ei ole nykyään kovinkaan vaikeaa ottaen huomioon juutalaisten vaikutuksen esim filmi teollisuuteen.Hyvä esimerkki on tää Mel Gipson touhu.
AKV sanoi:Please. Sinun jutuissasi ei ole ollut kyse "kritiikistä" vaan siitä että kaikki mitä juutalainen sanoo on väärin & valetta.
Hyvä AKV:ttu, jälleen todistat tuollakin nimivääntelyllä teiniytesi (kyllä, ikä ei aina tarkoita aikuisuutta ja toisinpäin, aikuisuus ikää).AKV sanoi:Voihan über-helkkari. :wanha: Jospa sitten polkaisisit esiin ne hitusen realistisemmat todisteet, jotta voidaan katsella niitä yhdessä.
Nicho sanoi:Vaikka suurimmat mediatalot ovatkin juutalaisen rahan omistamia luuletko tosiaan, että se näkyy merkittävästi heidän lähetys/kirjoitus politiikassaan?.
XXL sanoi:Vai että natsismi kuollut? Täällähän niitä pyörii teiniversioina foorumissakin. Kommunisteja täällä ei paljoa pyöri, harvemmin katukuvassakaan.
jarre55 sanoi:Niin että mitä? Montakos niitä kommunistista valtiota enää onkaan? Kiina, Kuuba ja Pohjois-Korea...
Pääsääntöisesti kommunismi on kuopattu, jos et ole huomannut...
Uber-Gott sanoi:Hyvä AKV:ttu, jälleen todistat tuollakin nimivääntelyllä teiniytesi (kyllä, ikä ei aina tarkoita aikuisuutta ja toisinpäin, aikuisuus ikää).
Jos itsekin jo tiedät IHR:n tutkimuksista niin muita todisteita ei ole tarjota. Itselläni ei ole mahdollisuutta tästä laajempaa tutkimusta tehdä enkä suurimpaa osaa materiaalista edes pääsisi itse tarkastelemaan (sensuuri, ym. syyt).
Kuten aiemmin sanoin jokainen voi päättää luottavansa niihin lähteisiin joita itse pitää luotettavana. Eräille se vain tuottaa vaikeuksia nähdä median ja koulun kirjojen ylitse muita mahdollisuuksia.
Kuten aiemmin on myöskin mainittu, voittajat kirjoittavat historian ja median pyörittämässä maailmassa on helppo saada ihmiset uskomaan vaikka jeesukseen jos siitä tehdään tarpeeksi uskottava.
iivili sanoi:.....onko koko kommunismi ollut vain harhaa? Onko kyseessä sittenkin ollut aina kumminkin ihmisten vallanhimo ja ahneus, samaa paskaa vain hieman erilaiseen pakettiin laitettuna?
Zonked sanoi:Natsismin kuolemisella viittasin lähinnä siihen, että siitä ei KOSKAAN tule enää vakavasti otettavaa poliittista aatetta. Yksikään valtio ei tule ottamaan natsismia totalitäärisekseen ideologiaan.
Kommunisteja sensijaan on paljon. Ei Neukkulan kaatuminen sen kuolemista merkkaa, Neukkula oli vaan lippulaiva. Kiinan järjestelmä puolestaan on pysyvämpi. Pelkkä Kiinan kommunistisuus tarkoittaa sitä, että kommunismi elää. Kun jo silloin joka kuudes maapallon asukki elää kommunistisessa yhteiskunnassa. Montako ihmistä elää natsistisessa yhteiskunnassa?
Minun oli pakko käydä keväällä 2003 katsomassa Fidelin Kuubaa. On pieni pelko että nyt on viimeisiä aikoja nähdä tuo legendaarinen piikki Yhdysvaltojen lihassa livenä.Hullu inkkari sanoi:Vallankumouksen Kuuba taitaa kuolla Castron mukana
protsku sanoi:Bushin aikakaudella amerikkalaiseen yhteiskuntaan on tullut ihmeen paljon samanlaisia elementtejä kuin kommunisteilla
Raejuusto sanoi:Esimerkiksi mitä..?