Historiankirjoitusta: 6 miljoonaa vai 70,000 teloitettua?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja protsku
  • Aloitettu Aloitettu
Javu sanoi:
Noilla "ei holokaustia tapahtunut" -jutuilla on yhtä paljon totuusarvoa kuin Dänikenin ufojutuilla.
Asia mikä minua vähän häiritsee on se, että melkein poikkeuksetta unohdetaan että Saksalaiset tappoivat leireillään 6 miljoonan juutalaisen lisäksi 5 miljoonaa muutakin ihmistä. Jossain keskustelussa jopa syyteltiin juutalaisten tappamisen vähättelystä kun tuotiin nämä ei-juutalaiset esille.

Vähättelemättä mitenkään pahuutta mitä juutalaisille tapahtui tuolloinkin (ainahan sitä on tapahtunut, kuten aina vähemmistössä oleville ihmisryhmille), on minusta ollut hälyttävää miten kaikki muut uhrit on yleensä keskusteluissa täysin unohdettu (kuten sanoit).
Leireille niin natsien kuin liittoutuneiden (eniten viitaten kohti itäistä naapuriamme, mutta päästämättä synnistä muitakaan, edes Suomea) kuoli epäinhimillisissä oloissa tai suoraan murhattuina (viitaten tekopyhästi ettei sodassa kuollut muka ole murhattu, vain siviili voidaan "murhata"..kauhea maailma tämä) miljoonia ihmisiä. Muutkin kokivat suoraa vainoa kuin juutalaiset, vaikka he olivatkin suurin yksittäinen väestöryhmä.
Ja samaa jatkuu jokaisessa sodassa mitä maailmassa käydään, tätä samaa "puhdistusta" tapahtui balkanin kärhämissä viimeksi euroopan mantereella.
Ei näitä pikkuisia uusnatsinappuloita (iästä riippumatta) voi pitää kuin tyhminä, jos he yrittävät väittää "etteihän tälläistä mitään ole tapahtunut". Kun ei ole kyse edes ideologiasta, vaan ihmisten täydellisestä piittaamattomuudesta toisesta ihmisestä.

Paska paikka, mutta ei ole muutakaan paikkaa, so --> :love:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
XXL sanoi:
En tarkoittanut sinua mutta jos joku elää noissa uusnatsikuvitelmissaan, ei tarvisi täällä foorumissa olla.

Oletko sinä sitten uusi mode vai millä vitun oikeudella sinä olet päättämässä, että kuka täällä saa olla.

Nimimerkillä: Niskalaukaus idiooteille...

Cthulhu sanoi:
Oletko sinä sitten uusi mode vai millä vitun oikeudella sinä olet päättämässä, että kuka täällä saa olla.

Eiköhän tuossakin ollut kyseessä vain mielipiteenilmaisu?

Nimimerkillä: Niskalaukaus idiooteille...

Jos niitä niskalaukauksia ruvetaan jakelemaan, niin ainakin allekirjoittaneen mielestä XXLää ennen löytyisi monta varteenotettavaa ehdokasta. Mm. eräskin Lovecraftin luoma olento joka moisia puhelee. :)

AKV sanoi:
Eiköhän tuossakin ollut kyseessä vain mielipiteenilmaisu?

Jos niitä niskalaukauksia ruvetaan jakelemaan, niin ainakin allekirjoittaneen mielestä XXLää ennen löytyisi monta varteenotettavaa ehdokasta. Mm. eräskin Lovecraftin luoma olento joka moisia puhelee. :)

Asian voi ilmoittaa tyyliin minun mielestäni...ja sitten sen voi myös perustella.
Tosin epäilen XXL:n kykyjä siihen.

XXL sanoi:
En tarkoittanut sinua mutta jos joku elää noissa uusnatsikuvitelmissaan, ei tarvisi täällä foorumissa olla.

Jos natsihömppää kannattavat bannataan foorumilta, samalla pitää myös bannata kaikki kommunistihömppää kannattavat.

Moninkertaisesti enemmänhän kommunismi on ihmisiä tapattanut kuin natsismi. Kannattaa lukea mm. "Kommunismin musta kirja."

protsku sanoi:
Laitoin söötsiä ja näköjään heinäkuussa 2003 asiasta oli kirjoitettu pari satunnaista viestiä.
Topic oli väärä sana sanoessani aihetta vanhaksi. Lähinnä tarkoitin koko keskustelua aiheesta, en vain pakkotoistolla käytyä keskustelua.

Ja kuten ennustin tämä(kin) keskustelu menee vain herjailuksi ja paikallaan junnaamiseksi.
Oikea paikka tällaiselle keskustelulle lienee joko Juutalaisten foorumit tai sitten kansallissosialistien foorumit.

grumby sanoi:
:offtopic:
Mitenkään puolustelematta Natsien tekoja, tuo meidän ihana naapurivaltiomme (se itäinen) on niitannut paaaaaaljon enemmän porukkaa kuin Natsit aikanaan. Ja kukaan/mikään ryhmittymä ei ole haastanut heitä oikeuteen milloinkaan CCCP:n aikaisista tapahtumista kuten esim. Saksalaisille yrityksille on käynyt. Tietty asiaan voi vaikuttaa se että voittajat kirjoittavat historian?
jeps.. onneksi näin oli, jos eivät ennen sotaa olisi upseeristoaan "karsineet" saattaisit sinäkin pakkiksen lueskelun sijasta kasailla maatuskaa mahorkan tuoksuissa. :D

nevahood sanoi:
jeps.. onneksi näin oli, jos eivät ennen sotaa olisi upseeristoaan "karsineet" saattaisit sinäkin pakkiksen lueskelun sijasta kasailla maatuskaa mahorkan tuoksuissa. :D

Joo, tuskin surffattaisiin netissä. :hyper:

Ulkki sanoi:
Minkä takia uusnatsit yrittävät jatkuvasti kieltää natsien WWII:n aikaiset juutalaisten joukkomurhat? Eikös siihen aatteeseen vähän niinq kuulu jutskujen vihaaminen (=>Holokausti oli hyvä asia)?

Entäpä jos natsit eivät olisikaan murhanneet yhtään juutalaista ja lietsoneet kuolemankulttia? Olisiko aate enää tänä päivänä niin kiehtova, että saa teinit ympäri maapalloa palvomaan sitä?
Mitä hyvää on siinä, että juutalaiset poraavat koko ajan lompakko auki kuutta miljoonaa. Tämän takia antiseminististä tulee eräänlainen taikasana kuten rasisti jos et anna neekerin etuilla sinua kaupan jonossa, eikä varmaan kukaan halua olla juutalaisvastainen ja rasisti...
Miksi totuuden puhujat laitetaan Saksassa vankilaan? Jutikat pelkäävät, että heitä ei uskota ja eikös se ole siten, että se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Sekin on perseestä kun maailmalla etsitään nuoruudessa ss-miehinä olleita, mutta kaikki vitun maot, laot ja paot ovat palmujen alla juomassa viinaa hulahula tytöt vieressä persettä heilutellen.

[mod]Taas voit rauhoittua noiden rasismijuttujesi kanssa. -JohnnyB[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Niillä joilla on pieniäkään natsi sympatioita, niin suosittelisin vierailemaan jollain keskitysleirillä. Saattaa mielipiteet muuttua. Täältä voi aloittaa Totuus on nimittäin aika paljon raaempi kuin voi kuvitella. Itse kävin viime kesänä Auschwitzisin ja Birkenaun leireillä, sen päivän aikana ei tullut paljon hymyiltyä. Olo oli lähinnä :itku:

Predator sanoi:
Niillä joilla on pieniäkään natsi sympatioita, niin suosittelisin vierailemaan jollain keskitysleirillä. Saattaa mielipiteet muuttua. Täältä voi aloittaa Totuus on nimittäin aika paljon raaempi kuin voi kuvitella. Itse kävin viime kesänä Auschwitzisin ja Birkenaun leireillä, sen päivän aikana ei tullut paljon hymyiltyä. Olo oli lähinnä :itku:

Mikset käy myös Berijan tarhoilla? Sen jälkeen, kun saisit tietää , että siellä säilytettiin myös suomalaisia sotavankeja olosi voisi olla jopa :itku: :itku:

Ja luuletko keskitysleirin pysyvän samannäköisenä 60 vuotta ja vielä jos siellä koko ajan turisteja ramppaa.

jarre55 sanoi:
Mikset käy myös Berijan tarhoilla? Sen jälkeen, kun saisit tietää , että siellä säilytettiin myös suomalaisia sotavankeja olosi voisi olla jopa :itku: :itku:
Voinhan siellä vierailla. Mahdatko itse olla käynyt siellä, tai ylipäätään millään leirillä? Missä vaiheessa olen epäillyt että kommunistien vastaavat leirit olisivat olleet jotain lastentarhoja tai kiistänyt niiden olemassa oloa? Kaikki keskitysleirit, pakkotyöleirit, vankileirit yms., miksi niitä nyt haluaa nimittääkin, on aika järkyttäviä paikkoja sijainnista riippumatta. Tuon Auschwitzisin heitin lähinnä sen vuoksi, että se näistä tunnetuin ja olen siellä käynyt. Onhan sielläkin ollut suomalaisia, osa elossa vieläkin...

Aku-A sanoi:
Ja luuletko keskitysleirin pysyvän samannäköisenä 60 vuotta ja vielä jos siellä koko ajan turisteja ramppaa.
Kohde on Unescon suojeluksessa ja sen säilymistä varjellaan huolellisesti. Vaikkei kaikki ihan alkuperäisessä asussaan säilyisikään niin silti käymisen arvoinen paikka. Suosittelen

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Predator sanoi:
Voinhan siellä vierailla. Mahdatko itse olla käynyt siellä, tai ylipäätään millään leirillä? Missä vaiheessa olen epäillyt että kommunistien vastaavat leirit olisivat olleet jotain lastentarhoja tai kiistänyt niiden olemassa oloa? Kaikki keskitysleirit, pakkotyöleirit, vankileirit yms., miksi niitä nyt haluaa nimittääkin, on aika järkyttäviä paikkoja sijainnista riippumatta. Tuon Auschwitzisin heitin lähinnä sen vuoksi, että se näistä tunnetuin ja olen siellä käynyt. Onhan sielläkin ollut suomalaisia, osa elossa vieläkin...

Mä vaan kysyin. Mutta kiva kun meet käymään. Haluan että valistat täällä kaikesta siitäkin mitä siellä näit.

Olen mää leirillä ollut. Rippileirillä kolkytviis vuotta sitten....muahahaha...

jarre55 sanoi:
Mä vaan kysyin. Mutta kiva kun meet käymään. Haluan että valistat täällä kaikesta siitäkin mitä siellä näit.

Olen mää leirillä ollut. Rippileirillä kolkytviis vuotta sitten....muahahaha...

Tähän pätee taas vanha viisaus: "Kun väittelet idiootin kanssa, niin pidä huoli ettei hän tee samoin"

Predator sanoi:
Tähän pätee taas vanha viisaus: "Kun väittelet idiootin kanssa, niin pidä huoli ettei hän tee samoin"

Ihan suotta otit taas herneen nenuusi. :david:

Mutta sulle olisi hyvä tutustua historiaan näiltäkin osin, molemmilta puolilta rajaa katsoen.

AKV sanoi:
Jos nyt ilmeisimmät noista Aku-A:n linkkien paskapuheista teilaisi lyhyesti, niin:

1. Nürnberg & kidutus: jos ja kun/mikäli natsivangeilta kidutettiin tunnustuksia, niin se ei suinkaan tee tunnustuksista valheellisia ja arvottomia. Päinvastoin: mikäli kidutus ei olisi tehokas tiedonkeräysmuoto, niin tiedustelupalvelut ja muut instanssit ympäri maailmaa tuskin käyttäisivät sitä kuulustelumenetelmänä.

Kyllä ihmisen saa tunnustamaan vaikka että se on vakooja plutosta kun tökkii vaikka rautanaulalla silmään ja repii kynnet yksitellen.Esim venäläiset laittoi vankeja tunnustamaan mitä ihmeellisimpiä asioita.

mitä jos sovittais että fasistit ja kommunistit on kummatkin paskasakkia ja mennään nukkumaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom