Hikoilu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mavaan
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Käsittääkseni hiki ei haise. siinähän on vain natriumkloridia. Hajun tekevät bakteerit jotka tykkäävät käyttää hikeä ravintonaan ja tuottavat omia kuona-aineitaan.
Kesällä on paidat kokoajan märkänä :/
Ei, mutta ei siinä kauaa kyllä kestä, että se alkaa haisemaan ja bakteerit jylläämään.:D

Miulla lähti hikoilu ihan käsistä. Hiki alkoi haisemaan ammoniakille ja reenikamat tosiaan haisi aivan ulkohuussille. Aloitin juomaan enemmän ja syömään suolaa reilummin, niin ammoniakin haju hävis päivässä!! Muutenkin miulla on jatkuvasti kuuma ja hikoiluttaa kun vähänkin jotain suorittaa. Tykkään siis kaikesta kylmästä.

Ittekki hikoilen kun pieni sika konsanaan, ei juuri tarvi kun lehteä lukea niin jo otsa on märkä oli kesä tai talvi.. kesä on ehkä pahinta aikaa.
Hieman oon saanu kontrolloitua tuota hikoilemista kivennäisvedellä, ei läheskään niin paljon hikoile.
Päivässä menee sellanen 1l - 1,5l vissyä + se normaali 4-5l vettä ym. kusella tietenkin tulee rampattua entistäkin enemmän, mutta mielummin se kuin tuo järjetön hikoileminen :D.

apteekista saa muuten jotain ainetta joka estää hikoilun. ainekin muutama tuttuni käyttää sitä kainaloihin kerran viikossa. alussa kuulemma kirvelee, mutta säilyttävätpähän vaatteet sentään värinsä sen jälkeen :D Nimeä en muista, mutta ei se hirveen kallista ollut.

apteekista saa muuten jotain ainetta joka estää hikoilun. ainekin muutama tuttuni käyttää sitä kainaloihin kerran viikossa. alussa kuulemma kirvelee, mutta säilyttävätpähän vaatteet sentään värinsä sen jälkeen :D Nimeä en muista, mutta ei se hirveen kallista ollut.

Absolut Torr. Toimii.

Itse kans hikoilen ,ei tarvitse edes tehdä mitään.

Onko muut huomanneet ,että nää helteet käy voimille,ei meinaa treenit oikein kulkea? :(

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko muut huomanneet ,että nää helteet käy voimille,ei meinaa treenit oikein kulkea? :(
Ei meikällä ainakaan haittaa yhtään, päinvastoin. Viimeksi kun otin vetotreenin niin oli kesän siihen saakka kuumin päivä ja ennätyssarjat meni kevyesti. Collegepaita päällä kyllä hiki lensi mutta pysyivätpähän paikat lämpiminä.

En mä treeneistä tingi, vaikka kuinka olis hellettä, mutta unentulo tuppaa tosiaan kestämään pidempään kun on hikinen fiilinki. Feint täällä jo aiemmin totes, että meinaa hukkua tyynyynsä, ihan sama juttu. Varmaan litran ainaki valutan nesteitä lakanoille joka yö - ja siis ihan hikeä, mitä muutakaan ;)

Itse kans hikoilen ,ei tarvitse edes tehdä mitään.

Ei kulje ei. Ihan vitut** ku salillakin niin kuuma. Pakko käydä joko aamupäivällä tai myöhään illalla, päivällä tai alkuillasta ei ole salille mitään asiaa, jos edes jonkulaisen treenin meinaa tehdä.

Salilla en ole huomannu mitään kummempaa ilmastonmuutosta (ehkä pari astetta), mutta lenkillä kun käy, niin ai saatana kun sitä nestettä virtaa.

Kaippa sitä vois tulla tänne avautumaan. :D Itelläkin vakio ruumiinlämpö siinä 35,5 ja hikoilu on tullut tutuksi. Sentään kerran elämässäni oon tavannu jonku joka hikoaa enemmän.

Ite selviän kaupassa asioinnista sentään suht hyvin mitä nyt kainalot on aina märkänä, mutta auta armias kun astut ulos kaupasta.. Myöskin mainitut fps-pelit, kahvin juonti ja jopa live-pokerin peluu saa kyllä hien virtaamaan eli kaikki missä pulssi nousee vähääkään.

Sitten päästään liikuntaan.. aivan sama mitä tekee niin paita on märkä. Saatanan epämukavaa! Varsinkin kun pelaa sählyä tai futista ja muut hikoa yhtään. Silti enemmän vituttaa noissa sosiaalisissa tilanteissa hikoilu, urheilussa se kuuluu asiaan.

Absolut Torr. Toimii.

Itse ongelmana ei niinkään ole kainahikoilu (kyllä sieltäkin hikeä pukkaa), vaan vartalohikoilu. Olen kokeillut sivellä Absolut Torria vatsan ja selän alueelle. Tuloksena kirvelyä aina kun hikoilu olisi ilman tököttiä alkamassa ja iho punottaa siihen malliin, että näyttää kuin sairastaisin jotain ihotautia. Pitää toki kohtuullisesti hikoilun kyllä kurissa, mutta nuo sivuoireet. Onko jollain kokemusta poistuuko noi ongelmat ajan myötä?

Vichy toimii omalla kohdalla erittäin hyvin, päivässä litra tuota jaettuna eri kellon ajoille niin hikoilee yli puolet vähemmä kui normaalisti..

Eniten häirittee kun on kädet ja jalat 24/7 hiessä vaikka istusin vaan paikoillaan. Kehtaa melkee mennä ees mihkää mis pitää kätellä:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom