HIFK:n tähtihyökkääjä riehui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
VelttoV sanoi:
Oletko nähnyt tapahhtumaa kokonaan? Ei todellakaan mitään yleistä peleissä tuon tason räyhäämiset. Pinna paloi, riehui ja nyt on nieltävä rangaistus. Mä en ymmärrä miksi sitä pitää puolustella?

Joo, katsoin. Tyhmää ja ansaitsee rangaistuksen. Ei siinä puolusteltavaa olekaan, mutta ei tarvitse huonoksi ihmiseksi, raivohulluksi tai kusipääksi tuomita jos vähän on erimieltä tuomarin kanssa ja heittää roskakoria. Se että ihmiseen osui ei tee itse asiasta pahempaa. Korvata ja kärsiä pitää toki omat tyhmyydet, mutta täällä porukka nostaa itsensä ihan enkeleiksi ja ylenkatsoo mokomaa vulgaariyttä, ihan kuin itse ei olisi samaa rotua ollenkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikinki 86 sanoi:
Ehdottomasti tyhmä ja rangaistava teko, mutta vahinko, jonka takia minusta 2-4 peliä huilia olisi sopiva rangaistus

Samaa mieltä. Kyllähän sitä voi itse kullakin joskus päässä sumeta vaikka ei pitäisi.

Tuskinpa tuosta nyt kuitenkaan siviilijuttua tulee vaikka poliisi tutkiikin tuota pahoinpitelynä. Varmaan sopivat homman keskenään koska samasta seurasta ovat. Saattoi Salmelaisella olla siis onni onnettomuudessa, ettei bussikuskin tilalla ollut esim. joku toimittaja.

Rangaistuksena neljä peliä kuulostaisi hyvältä. Kaksi peliä kentän tapahtumista (1 automaattisesti ja toinen tuomarin "uhkailusta") ja kaksi sitten tuosta epäurheilijamaisesta käytöksestä + rahalliset korvaukset sitten keskenään.

Oma veikkaukseni kuitenkin on, että tuohon neljään peliin tulee vielä HIFK- ja iltapäivälehti-lisää vähintään kaksi peliä :jahas: Eli runkosarjan loppuun varmaan saa huilia. No katsotaan mitä tulee...

Hyviä pointteja Powerhousulla ja kumppaneilla. Eli kyllä tässä tehdään nyt vähän elämää suurempaa asiaa tästä. Itse ärsyynnyin Olympialätkän aikaan siitä kun Ruutu sai Jagrin taklauksesta mielestäni liian kovan rangaistuksen nimenomaan seurausten ei itse teon takia. Jos Jagr olisi noussut samantien ylös olisi Ruutu voinut selvitä kakkosella tai peli olisi voinut jopa jatkua. Ihan samoin nytkin, jos roskis olisi lentänyt ihan vaan seinään ei kovin moni puhuis tänään koko jutusta. Olen samaa mieltä siitä että 2 pelin pelikielto vois olla sopiva. Tonylle on pakko antaa sanktioita signaalina siitä ettei raivoa voi purkaa kiekkopelissä miten sattuu. Mutta en millään jaksa uskoa että mitään oikeusjuttuja tulee. Vaikka itse katson lätkää hieman Hippos-hallin väristen lasien läpi niin harmittaa silti Tonyn puolesta kun saa leimaa tosta jutusta. Saa nähdä miten vaikuttaa kevään MM-kisojen valintaan.. Toivottavasti ei mitenkään. Koko jutusta tuli ihan liian iso haloo sen takia kun Tony ei ole pelaaja jolta tuollaista olis odottanu (vrt. esim Hickerson) ja sen takia kun on SM-liigan näkyvämpiä pelaajia. Ei nyt tuomita miestä yhden ylilyönnin takia, sanktiot kuuluu asiaan mutta jätetään ne hirttosilmukat komeroon. Oma joukkuekaverikin on joskus laittanu jäähyboksia remonttiin kun sai aiheettomia minuutteja mutta en minä sitä tuomitse, tunteet kuuluu lätkään piste.

Sportman81 sanoi:
Hifkillä on sikajoukkueen maine, eikä tää tapaus ainakaan yhtään vähentäny sitä!!

No toi kumpuaa joskus ajoilta yks ja kaks ennen nakkisotaa, tällä kaudella ifk on sikamaisuudessa kyllä jäänyt täysin ässien (Matt Nickersonin jalkoihin) :D

Kyllä ei ole Hifk tällä kaudella sikakiekkoa esittänyt. Peli on perustunut hyvään liikkeeseen ja kurinalaisuuteen. Tälläisiä ylilyöntejä tapahtuu joka vuosi ja monessa eri lajissa. Nyt jotku jeesustelijat itkevät, että tämä pilaa juniorityön ja kaiken hyvän kiekon eteen tehdyn.

Se roskakorin osuminen oli varmasti täysi vahinko ja ilman sitä osumaa tämä ei olisi yhtään kummallisempi suihkuun ajo kuin muutkaan. Jos tunnekuohuja ei suvaitse jääkiekossa niin shakin seuraaminen on varmaan ihan mukavaa. Olisi ollut vähän eri asia jos kaveri olisi vetänyt tuomaria tai jotakin pelaajaa turpaan tai satuttanut tahallaan kaukalossa.

Viikinki 86 sanoi:
No toi kumpuaa joskus ajoilta yks ja kaks ennen nakkisotaa, tällä kaudella ifk on sikamaisuudessa kyllä jäänyt täysin ässien (Matt Nickersonin jalkoihin) :D

En puhunutkaan muista joukkueista, tai heidän pelaajista. Ja ei toi kyllä ihan vanhentunu väitekkään ole vaikka kuin olis fani.

Sano yksikin muu ylilyönti tältä kaudelta??

Ja jos sinä nero olet mainitsemassa Lostedtia mies on

A) Oma lukunsa :D

B) Kaikissa tappeluissa toinen osapuoli ollut enemmän kuin halukas

RRKalle sanoi:
Joku sanoi ettei terve ihminen heittele tavaroita silloin kun häntä estetään tekemästä työtään ja hänet ajetaan työpaikaltaan omasta mielestään aiheetta. Meitä on ilmeisesti aika paljon sitten epäterveitä, terveisiä vaan pullamössölandiaan.
Mies tulee, mies menee, mies vastaa teoistaan. Mun mielestä se nyt vaan on tyhmää tuolla tavalla riehua julkisissa paikoissa.

Kukkahattutätejä ja jeesustelijoita ovat nämä, jotka yrittävät ymmärtää idioottimaista käyttäytymistä. Jonkun urheilun intensiteetin vuoksi. Siksi ei noista suihkuunkomennettujen riehumisista ole annettu tuomioita kun ollaan "ymmärretty", oivoi pikku Tonia kun sitä nyt suututtaa kun kentältä pois joutui. Kyllä siinä nyt pari roskista saa kaataa! Sitten kun oikeasti sattui, niin oho. Se on tehtävä selväksi, ettei yleisellä paikalla varsinkaan urheilija paisko kamoja (ei edes niitä tyynyjä). Ja vielä kentän ulkopuolella. Oli urheilija, toimitsija tai yleisö. Kukaan ei tuollaista saa tehdä. Turha jeesuistella, että tuomari oli tuhma ja kaikkia suututtaa joskus.

Viikinki 86 sanoi:
Sano yksikin muu ylilyönti tältä kaudelta??

Ja jos sinä nero olet mainitsemassa Lostedtia mies on

A) Oma lukunsa :D

B) Kaikissa tappeluissa toinen osapuoli ollut enemmän kuin halukas

Argh, kyllähän Lostedt voi olla oma lukunsa ja sun mielestä hifkin peli on siis ollu siistiä tällä kaudella? Mä en tällästä ylilyöntiä, mikä kohdistuu sivullisiin kuitenkaan edes laske enään mihinkään. Menee meinaan niin pahasti yli!
Jos multa lähtis pari hammasta,ni arvaa kiinnostaisko mua onko joku pelaaja vähän suuttunu tjn??

Sportman81 sanoi:
Argh, kyllähän Lostedt voi olla oma lukunsa ja sun mielestä hifkin peli on siis ollu siistiä tällä kaudella? Mä en tällästä ylilyöntiä, mikä kohdistuu sivullisiin kuitenkaan edes laske enään mihinkään. Menee meinaan niin pahasti yli!
Jos multa lähtis pari hammasta,ni arvaa kiinnostaisko mua onko joku pelaaja vähän suuttunu tjn??

Sä et edelleenkään vastannut mun kysymykseeni :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david:

No mites se Hifk peli on sun mielestä ollut likasta? Kyllä, taklata saa vaikka se ei oo kaikille seuroille mennytkään perille. IFK pelaa agressiivista Pohjois-Amerikkalaista kiekkoa, mutta ei kyllä oo mitään pahoja sikailuja osunut silmiin, varsinkaan tällä kaudella. Sitäpaitsi jääkiekko on peli, jossa tunteet välillä kuumenee ja se kuuluu peliin!

Colin sanoi:
No mites se Hifk peli on sun mielestä ollut likasta? Kyllä, taklata saa vaikka se ei oo kaikille seuroille mennytkään perille. IFK pelaa agressiivista Pohjois-Amerikkalaista kiekkoa, mutta ei kyllä oo mitään pahoja sikailuja osunut silmiin, varsinkaan tällä kaudella. Sitäpaitsi jääkiekko on peli, jossa tunteet välillä kuumenee ja se kuuluu peliin!

Aivan oikein, jääkiekko on kontakti peli, vaikka kaikki seurat sitä ei ymmärräkkään, taklauksessa ei ole mitään likaista

Tuo lähtee varmaan pahoinpitelynä tuomioistuimeen. Todennäköisesti sakkorangaistus ja pelikielto, sekä joitain korvauksia bussikuskille anteeksipyyntöjen kera.

Teko on tuomittava, mutta en välttämättä vetäisi hirveitä johtopäätöksiä äijän persoonallisuudesta yhden töppäyksen vuoksi. Eri asia, jos näitä töppäyksiä on sattunut useita.

Fat Rat sanoi:
Tuo tapahtuma kyllä mustamaalaa koko Suomen jääkiekkoilun, juniorityön ja kaiken mitä jääkiekkoihmiset ovat saavuttaneet viimeisten 50 vuoden aikana.
Vähän niinku pesäpallon sopupelit.

hoihhoijaa, kukkahattua päähän vaan!

Tomppa85 sanoi:
Tuo lähtee varmaan pahoinpitelynä tuomioistuimeen. Todennäköisesti sakkorangaistus ja pelikielto, sekä joitain korvauksia bussikuskille anteeksipyyntöjen kera.

Teko on tuomittava, mutta en välttämättä vetäisi hirveitä johtopäätöksiä äijän persoonallisuudesta yhden töppäyksen vuoksi. Eri asia, jos näitä töppäyksiä on sattunut useita.

Tony on sopinut asian bussikuskin kanssa ja hoitaa kaikki kulut etc. Tony on myös käynyt sairaalassa katsomassa kuskia, joten asia kunnossa. Kuski pyyteli Tonylta anteeksi, että oli ollut tiellä. Turha tota nyt on enää suurennella. Tonya harmittaa itseään aika lailla.

Powerhousu sanoi:
Rangaistus tosta on ihan oikein, mutta en kyllä ymmärrä noita juttuja siitä, että on se lapsellista toimintaa jne. Eikö teillä tosiaan ikinä kärähdä hermo? Siinä tosiaan lähtee joku roskakori pikkasen äkkiä, kun kunnolla ottaa pattiin. Se kun on sellainen esine mikä ei mene edes rikki, niin sen heittää helpommin. Ei sitä aina katso mihin se lähtee. Koko kohtaus ei välttämättä edes johtunut koko pelistä, vaan oli ns. "viimeinen pisara".

Siis tyhmää heti syyttää lapselliseksi paukapääksi. Kyllä kenellä tahansa joskus kärähtää. Lopputulos nyt vaan sattui olemaan toi. Tuskin se tahallaan sillä roskakorilla ketään tähtäsi. Joiltakin tosiaan tuntuu puuttuvan kyky ajatella, että "mitä jos olisin itse samassa tilanteessa".

Aivan samaa mieltä!

Pinja sanoi:
Tony on sopinut asian bussikuskin kanssa ja hoitaa kaikki kulut etc. Tony on myös käynyt sairaalassa katsomassa kuskia, joten asia kunnossa. Kuski pyyteli Tonylta anteeksi, että oli ollut tiellä. Turha tota nyt on enää suurennella. Tonya harmittaa itseään aika lailla.

Kuka on tätä nyt suurennellut? En ainakaan minä. Sanoin vain että mitä tuossa tod. näk. kävisi...

Se että sopii toisen kanssa ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö joutuisi myös oikeudelliseen vastuuseen.

Tomppa85 sanoi:
Kuka on tätä nyt suurennellut? En ainakaan minä. Sanoin vain että mitä tuossa tod. näk. kävisi...

Se että sopii toisen kanssa ei välttämättä tarkoita sitä, etteikö joutuisi myös oikeudelliseen vastuuseen.

sori en lukenut postejasi loppuun...sulla oli ihan hyviä pointteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom