Tiedätkö mitä sana sarkasmi tarkoittaa?:thumbs:Pinja sanoi:hoihhoijaa, kukkahattua päähän vaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedätkö mitä sana sarkasmi tarkoittaa?:thumbs:Pinja sanoi:hoihhoijaa, kukkahattua päähän vaan!
RRKalle sanoi:Joku sanoi ettei terve ihminen heittele tavaroita silloin kun häntä estetään tekemästä työtään ja hänet ajetaan työpaikaltaan omasta mielestään aiheetta. Meitä on ilmeisesti aika paljon sitten epäterveitä, terveisiä vaan pullamössölandiaan.
emil sanoi:Sen verran, että salmelainen sai sen ulosajon vasta siitä kun pisti mailan pleksiä vasten paskaks, jolloin ulosajo oli todellakin aiheellinen. Mussuttamisesta ei tullut kuin kymppi. Korjatkaa jos olen väärässä.
Just. Miks mun mielestä toi mustamaalaa vaan ton kyseisen pelaajan. Tiedä sit oliks toi sarkasmia..Fat Rat sanoi:Tuo tapahtuma kyllä mustamaalaa koko Suomen jääkiekkoilun, juniorityön ja kaiken mitä jääkiekkoihmiset ovat saavuttaneet viimeisten 50 vuoden aikana.
Vähän niinku pesäpallon sopupelit.
Fat Rat sanoi:Tiedätkö mitä sana sarkasmi tarkoittaa?:thumbs:
MP-Lite sanoi:Just. Miks mun mielestä toi mustamaalaa vaan ton kyseisen pelaajan. Tiedä sit oliks toi sarkasmia..
Viikinki 86 sanoi:Onko teille ihmisille "inhimillisyys" ja "vahinko" täysin vieraita sanoja ?
Ja salmelaisen apuun ryntäys on selvä merkki siitä, että vahinko oli kyseessä ja oli pahoillaan, joten timberjack voi myös varmaan lopettaa tuon jeesustelun :jahas:
Pinja sanoi:Kuski pyyteli Tonylta anteeksi, että oli ollut tiellä.
Viikinki 86 sanoi:Älä urputa, minä nyt vain tiedän että tony on fiksumpi mitä tuo kuvamateriaali antaa olettaa
sam68 sanoi:Toivottavasti ei jätä ikuista arpea mieheen ja heikennä pelin tasoa tulevina vuosina. On nimittäin ainoita miehiä jotka suomessa vuosiin voivat korvata esim Teemun lopetusta. Olis pitänyt ehdottomasti valita kisoihin ja noilla säännöillä ja isolla kaukalolla jälki olis ollut kovaa.
RRKalle sanoi:Hyvä että kuskin kanssa sopivat kuin miehet keskenään, nykyään kun mennään niin naurettavista asioista raastupaan.
Niin, minunkin mielestä kaikista kavereiden/tuttujen välisistä riitatilanteiden yms. säätämisen seurauksista pitäisi työllistää valtion poliisia.Greenpeace sanoi:Niin just, naurettavaahan tosta olisi mitään juttua tehdä kuin ei ollut kuin 2 hammasta ja murtunut nenä, sekä todennäköisesti ikuiset arvet.