HIFK:n tähtihyökkääjä riehui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
kaNi- sanoi:
Kuulostaa siltä, kuin tonya olisi jotenkin rikottu. Herätkää jo.. vaikka olisitte kuinka faneja, niin tajuatte varman, että tuollainen ei sovi sm-liiga kaukaloon.. nhl sitten erikseen.
NHL-kaukaloissa ei kyllä juurikaan koskaan urputeta tuomareille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, totta on se, että Salmelainen teki todella tyhmästi hakatessaan mailalla pleksiä ja viskoessaan roskista. Mutta otan keskusteluun mukaan myös tuomari Jyri Rönnin. Yksinkertaisesti siitä syystä, että Rönn on huono tuomari. Aikoinaan mm. Raipe Helmiseltä on kiehunut pannu yli tämän viheltäjän ansiosta. Eihän Raipekaan ole tullut tunnetuksi riehumisistaan, mutta Rönnin vihellykset ovat saaneet aikaan myös sen, että Raipe on menettänyt malttinsa. (en nyt muista mikä peli ja minä vuonna, mutta kuitenkin)

Kopriainen sanoi:
Joo, totta on se, että Salmelainen teki todella tyhmästi hakatessaan mailalla pleksiä ja viskoessaan roskista. Mutta otan keskusteluun mukaan myös tuomari Jyri Rönnin. Yksinkertaisesti siitä syystä, että Rönn on huono tuomari. Aikoinaan mm. Raipe Helmiseltä on kiehunut pannu yli tämän viheltäjän ansiosta. Eihän Raipekaan ole tullut tunnetuksi riehumisistaan, mutta Rönnin vihellykset ovat saaneet aikaan myös sen, että Raipe on menettänyt malttinsa. (en nyt muista mikä peli ja minä vuonna, mutta kuitenkin)

Tämä tapahtui 7.12.2002 Tappara-Ilves pelissä. Raipe sai yhteensä 55 min jäähyjä rönniltä ja olis saanu lisääkin jos ei ois Niinimäki ehtiny estämään Raipea menemästä Rönnin kimppuun :D "tuus poika koittaan niin katotaan" oli Raipe mm. todennu. Et eiköhän Rönni jotain tee eri lailla kuin muut...Jokainen tietää millainen riehuja Raipe on..;)

Mika1979 sanoi:
Tämä tapahtui 7.12.2002 Tappara-Ilves pelissä. Raipe sai yhteensä 55 min jäähyjä rönniltä ja olis saanu lisääkin jos ei ois Niinimäki ehtiny estämään Raipea menemästä Rönnin kimppuun :D "tuus poika koittaan niin katotaan" oli Raipe mm. todennu. Et eiköhän Rönni jotain tee eri lailla kuin muut...Jokainen tietää millainen riehuja Raipe on..;)

Ei saakeri. Hyvä muisti sulla :worship:

Juu, eli pointti on se, et Rönni viheltää omalla tavallaa vissiin.

Powerhousu sanoi:
Silti mulle ei tuota ongelmia kuvitella miksi joku saattaa roskakorin heittää. Miksi se joillekin on niin kovin vaikeaa? Siis yksi roskakori. Ei se tee kenestäkään lapsellista. Tollasen heittelyssä kun riski osua johonkin on niin pieni, että sitä ei heti tule ajatelleeksi.

Sen mitä minä tuosta videosta näin, niin kaveri heitti korin melkoisen sokkona laidankulman taakse. Eli paikkaan johon ei täyttä näkyvyyttä ollut, sekä samalla paikkaan jossa hän varmasti itsekin tiesi ihmisten välillä oleskelevan/kulkevan. Olen itsekin joskus lyönyt nyrkkiä pöytään, tai teininä kerran heittänyt roskakorin, mutta hieman eri tavalla. Roskakorin heitin suoraan huoneen seinään siten että minä näin seinän, ja sen ettei siinä välissä voi olla ketään, samaten nyrkin pöytään lyödessäni minä olen aina varma etten tee sitä sokkona ja vahingossa lyökin lastani päähän "kun ei se yleensä siinä niin lähellä ole" tms. Tässäkin tapauksessa jos kyse olisi bussikuskin sijasta ollut vaikkapa jonkun tyttöystävästä, olisi varmasti ollut eri ääni kellossa. Nyt siellä oli vain bussikuski ja ensimmäisten reaktioiden joukossa oli "mitä se bussikuski siellä norkoili?".

Kopriainen sanoi:
Ei saakeri. Hyvä muisti sulla :worship:

Juu, eli pointti on se, et Rönni viheltää omalla tavallaa vissiin.

Päivämäärän lunttasin mut muuten oli jostain syystä jääny mieleen..:D Eikä taida Jyri-boy muutenkaan kuulua niihin suosituimpiin tuomareihin..

Greenpeace sanoi:
Miksi? Ettei äidin pikku mussukka hermostu sen enempää? :)

On Tonyn hyvä ystävä ja he pystyivät yhdesä jopa vitsailemaan koko asiasta. Kari ei halunnut Tonylle yhtään enempää rangaistuksia.

Pinja sanoi:
Kuski pyyteli Tonylta anteeksi, että oli ollut tiellä.

ja mistähän tällainen fakta on luettavissa???? :david:
eiköhän tossa tilanteessa olis ollu luontevampaa lyödä tony poikaa turpaan kun pyydellä anteeksi että heittämäsi roskakori osui minuun.. :lol2:

Pelles sanoi:
ja mistähän tällainen fakta on luettavissa???? :david:
eiköhän tossa tilanteessa olis ollu luontevampaa lyödä tony poikaa turpaan kun pyydellä anteeksi että heittämäsi roskakori osui minuun.. :lol2:

Tonylta itseltä. Tuskinpa kuski joka on Tonyn todella hyvä ystävä haluaisi lyödä sitä turpaan. Pahoitteli sitä, ettei kerinnyt väistää. Eihän tämä kuski halunnut Tonylle edes rangaistuksia. Arvostan kuskia.Hä nen mielestään juttu on saanut liian isot mittasuhteet. Loppu hyvin kaikki hyvin.

Tuosta "heitetään linkkikuskia päähän roskiksella" tyylistä voi tullakkin tämän vuoden ilmiö täällä Suomessa. Joten varmuudeksi kypäräpakko kaikille bussikuskeille :lol2:

Greenpeace sanoi:
Niin just, naurettavaahan tosta olisi mitään juttua tehdä kuin ei ollut kuin 2 hammasta ja murtunut nenä, sekä todennäköisesti ikuiset arvet.

Yhyyv, mä oleen greenpeace ja ammattini on jeesustella ja itkeä mahdollisimman paljon :david: :jahas: :lol2:

Ja vielä tästä Salmelaisen jutusta niin, jos Tonylta lähti mopo käsistä, niin se on vasta alkusoittoa sille, kuinka pahasti medialla lähti mopo käsistä, tosin onhan se fakta, että säälittävillä lehdillä kuten iltalehti pitää olla tapa myydä törkyään jonnekkin.

Meinasin pudota, kun olin kavereitten kanssa huoltsikalla kahvilla ja katoin, että on salmelaisjupakasta juttua ja aloin lukemaan "tähteä uhkaa 2 vuoden vankilatuomio" :lol2:

Kyllä suomessa saa 2 vuotta jos on syyllistynyt törkeään pahoinpitelyyn, jonka kriteerit täyttää aikalailla jos ensin lyö pesismailalla toista päähän ja sen jälkeen potkii maassa.

Mutta tonyn tapaus on korkeintaan "vammantuottamus", "omasta huolimattomuudestaan aiheuttaa toiselle osapuolelle ei tahallista vahinkoa" toi kuullostaisi aikalailla sopivalta tähän tilanteeseen.

Ja kun katseli timeoutista tonya niin kyllä teki pahaa miehestä oikein näki, kuinka hän kärsi, toisin kuin toinen Tony (Halme), joka menetti varmaan järkensä synnytyksessä.

Täysin aivoton temppu oli. Sen verran pitää itsehillintää löytyä, että vähän löytyy harkintaa mitä tekee. Jos ei pinna kestä, niin kannattaa harkita jotakin rauhallisempaa lajia tai hankkia lääkitys.

Viikinki 86 sanoi:
Kyllä suomessa saa 2 vuotta jos on syyllistynyt törkeään pahoinpitelyyn, jonka kriteerit täyttää aikalailla jos ensin lyö pesismailalla toista päähän ja sen jälkeen potkii maassa.

Mutta tonyn tapaus on korkeintaan "vammantuottamus", "omasta huolimattomuudestaan aiheuttaa toiselle osapuolelle ei tahallista vahinkoa" toi kuullostaisi aikalailla sopivalta tähän tilanteeseen.
Mä olen aivan varma, että ei tota Salmisen riehumista ihan noin käsitellä ja paineta villaisella. Salminen on kuitenkin julkisuudenhenkilö ja monen lapsen/nuoren idoli jonka tekemisiä seurataan tiiviisti ja riehumisen jälkeen häntä seurataan vieläkin tiiviimmin. En ihmettelisi jos Salminen olisi loppukauden sivussa ja saisi vielä suurehkon sakkorangaistuksen ja/tai ehdonalaista koska Salmisella on suurempi vastuu käyttäytymisestään kuin tavallisella Matti Meikäläisellä. Kun katsoo mitkä määrät sellaisia hevosenk***in mittaisia taaperoita painaa vanhaan jäähalliin katsomaan HIFKin matseja, niin minä en ainakaan haluaisi antaa niille sellaista viestiä, että Salmisen toiminta on melkein ok.

Toi bussikuskin anteeksipyytely kuulostaa täysin naurettavalta. Se, että Salminen päätti nakata roskiksen vaihtoaitiosta ei mun käsittääkseni ole sen bussikuskin vika? Jos oikein ketutti, niin Salminen olisi voinut vaikka painaa pukuhuoneeseen hakkaamaan nyrkkiä seinään, mutta sen sijaan päätti pyllyillä julkisesti ja heittää roskiksen tietämättä yhtään mihin se osuu, eli syytä olisi myös kantaa teoistaan vastuu.

Minäkin olen ollut urheilukilpailuissa mukana ja joskus on jonkun toilailut saaneet hermon kireälle kuin viulunkieli, mutta niissäkin tapauksissa pitää vain hillitä itsensä ja niellä kiukku ja jos myöhemmin kiukuttaa, niin purkaa se jossain piilossa.

EDIT: Mitä tohon teon "luokitukseen" tulee, niin törkeään pahoinpitelyyn ei välttämättä vaadita kuin kaksi nyrkiniskua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom