HIFK:n tähtihyökkääjä riehui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
Powerhousu sanoi:
Juu juu.Tiedän, tiedän. Ja sanoinkin, että rangaistus tosta on ihan aiheellinen. Ja sanoin myös, että jos roskakori ei olisi osunut kehenkään, niin ketään ei olisi kiinnostanut. Asia olisi vaan kuitattu sillä, että: "Oho, menipäs sillä hermot." Heti kun jotain tapahtuu, niin on kauhea jeesustelijalauma liikkeellä tuomitsemassa. Se tässä mun mielestä lapsellisempaa on.
Jos se ei ois lentänyt sitä bussikuskia/ketään muutakaan nassuun, niin sitä ei ois varmasti uutisoitu, ainakaan noin laajasti. [IMO]Mut edelleen käytöksenä tommonen on naurettavaa aikuiselta ihmiseltä.[/IMO]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VelttoV sanoi:
Varsin mielenkiintoinen näkemys. :hyper: Varsinkin kun kaikki nyt näki millaista meuhaamista se piti. Täysin oikea tuomio. Vaikka olisi kuulunut hpk:n(kin) pelaaja jäähylle. Aina ei tule ihan oikeudenmukaisia päätöksiä, mutta ammattilainen on niihin tottunut... tai näköjään ei ollut.

Vähän taitaa olla Hifkilasit päässä?

Edit: Niin ja se roskiksen heittely ei todellakaan mitään normaalia toimintaa jääkiekko-otteluissa ole. Tuollaisista kuuluu ja pitää antaa rangaistuksia. Osui kuskiin tai ei. Koska sen osuman mahdollisuus aina on.

Öö esimerkki, Sinuhe Wallinheimo sai kymppitilin täyteen ja suihkunpuolelle heitti kentälle vesipullon ja viskasi ROSKIKSEN käytävään, mutta kun ketään ei osunut niin ketään ei kiinnosta, joten mitä vittua te kaikki jeesustelette ???????

VelttoV sanoi:
Vähän taitaa olla Hifkilasit päässä?

Edit: Niin ja se roskiksen heittely ei todellakaan mitään normaalia toimintaa jääkiekko-otteluissa ole. Tuollaisista kuuluu ja pitää antaa rangaistuksia. Osui kuskiin tai ei. Koska sen osuman mahdollisuus aina on.
Ai, että roskiksen heittäminen pitäisi olla automaattisesti rangaistava teko? Pitää varmaan säätää vielä sellainen sääntö, että lämärit on kiellettyjä, koska se saattaa osua johonkin katsojaan. Samalla ajatusmallilla autollakaan ei saisi ajaa, koska on mahdollisuus siihen, että osutaan jalankulkijaan.

Juu juu. Paskoja esimerkkejä, mutta aika paska oli sunkin ehdotus.

Powerhousu sanoi:
jos roskakori ei olisi osunut kehenkään, niin ketään ei olisi kiinnostanut. Asia olisi vaan kuitattu sillä, että: "Oho, menipäs sillä hermot." Heti kun jotain tapahtuu, niin on kauhea jeesustelijalauma liikkeellä tuomitsemassa. Se tässä mun mielestä lapsellisempaa on. Ei se roskakorin heittely nyt niin ihmeellistä ole, että se on heti lapsellista.

Jos ja jos...

Nyt toista ihmistä sattu aika pahasti että ihan turha sun on spekuloida mitä olisi tapahtunut tai olisi jäänyt tapahtumatta jos kukaan ei olisi ko. episodia nähnyt. Tietenkin tätä asiaa käsitellään sen valossa mikä on lopputulos. Mikä siinä nyt on niin hankalaa käsittää?

Powerhousu sanoi:
Ai, että roskiksen heittäminen pitäisi olla automaattisesti rangaistava teko? Pitää varmaan säätää vielä sellainen sääntö, että lämärit on kiellettyjä, koska se saattaa osua johonkin katsojaan. Samalla ajatusmallilla autollakaan ei saisi ajaa, koska on mahdollisuus siihen, että osutaan jalankulkijaan.

Juu juu. Paskoja esimerkkejä, mutta aika paska oli sunkin ehdotus.

Siis vieläkö väität, että roskakorin heittely kesken jääkiekko-ottelun on normaalia touhua? Ja vielä aikuiselta ihmiseltä, melko lapsellista touhua.

Jasba sanoi:
Jos ja jos...

Nyt toista ihmistä sattu aika pahasti että ihan turha sun on spekuloida mitä olisi tapahtunut tai olisi jäänyt tapahtumatta jos kukaan ei olisi ko. episodia nähnyt. Tietenkin tätä asiaa käsitellään sen valossa mikä on lopputulos. Mikä siinä nyt on niin hankalaa käsittää?

Nyt mä kiehun raivosta, mutta okei hengitetään syvään ja yritetään vastata sivistyneesti.

Mä en ymmärrä tätä jeesustelua, Matt Nickerson kävi katsojan päälle ja sai suihkukomennuksen+ 2 pelin huilin ja te ehdotatte salmelaiselle 7 pelin huilia ei TERVE !

Viikinki 86 sanoi:
Öö esimerkki, Sinuhe Wallinheimo sai kymppitilin täyteen ja suihkunpuolelle heitti kentälle vesipullon ja viskasi ROSKIKSEN käytävään, mutta kun ketään ei osunut niin ketään ei kiinnosta, joten mitä vittua te kaikki jeesustelette ???????

Niin niin, siinähän se homman juju nyt onkin, että kun sitä sattu aika helvetin pahasti. Pitäiskö tommosesta asiasta olla hiljaa?

Jasba sanoi:
Jos ja jos...

VITTU! Montako kertaa se pitää sanoa. Tapahtuma on mielestäni rangaistava, koska näin kävi. En vaan ymmärrä sitä, että joidenkin mielestä roskakorin heittely muuttui vasta siinä kohtaa lapselliseksi kun se osui bussikuskiin. Jos ei olisi osunut, niin aika harva olisi jaksanut tuomita käytöksen lapselliseksi.

Mä lopetan tähän. Tästä ei tuu taas yhtään mitään. Mä oon varmaan joku vitun ylisympaattinen olento, kun ajattelen aina asioiden molempia puolia. Miksi ihmisten täytyy olla noin helvetin vihamielisiä, että kun joku tekee virheen, niin heti ollaan suunnilleen viemässä saunan taakse?

Joo sanoi:
Siis vieläkö väität, että roskakorin heittely kesken jääkiekko-ottelun on normaalia touhua? Ja vielä aikuiselta ihmiseltä, melko lapsellista touhua.

Tämän tekee kaikki, jotka sen suihkukomennuksen saavat melkein poikkeuksetta.

Joo sanoi:
Niin niin, siinähän se homman juju nyt onkin, että kun sitä sattu aika helvetin pahasti. Pitäiskö tommosesta asiasta olla hiljaa?

Kyllä jos bussi kuski ei syytettä nosta, mitä luultavasti ei teekkään jos jatkossakin haluaa työpaikkansa pitää :)

Powerhousu sanoi:
VITTU! Montako kertaa se pitää sanoa. Tapahtuma on mielestäni rangaistava, koska näin kävi. En vaan ymmärrä sitä, että joidenkin mielestä roskakorin heittely muuttui vasta siinä kohtaa lapselliseksi kun se osui bussikuskiin. Jos ei olisi osunut, niin aika harva olisi jaksanut tuomita käytöksen lapselliseksi.

Mä lopetan tähän. Tästä ei tuu taas yhtään mitään. Mä oon varmaan joku vitun ylisympaattinen olento, kun ajattelen aina asioiden molempia puolia. Miksi ihmisten täytyy olla noin helvetin vihamielisiä, että kun joku tekee virheen, niin heti ollaan suunnilleen viemässä saunan taakse?

Aamen.

Vielä päivä sitten tony salmelainen oli sm-liigan keulakuva, yksi pikku virhe ja hän on sm-liigan syöpä, no eihän suomalaiset junttiasenteelleen mitään voi.

Viikinki 86 sanoi:

Joo mutta kun nyt sattui olemaan ihminen roskiksen päätepisteenä niin se onkin jo aivan eri juttu :jahas:

Powerhousu sanoi:
Rangaistus tosta on ihan oikein, mutta en kyllä ymmärrä noita juttuja siitä, että on se lapsellista toimintaa jne. Eikö teillä tosiaan ikinä kärähdä hermo? Siinä tosiaan lähtee joku roskakori pikkasen äkkiä, kun kunnolla ottaa pattiin.

Siis tyhmää heti syyttää lapselliseksi paukapääksi. Kyllä kenellä tahansa joskus kärähtää. Lopputulos nyt vaan sattui olemaan toi. Tuskin se tahallaan sillä roskakorilla ketään tähtäsi. Joiltakin tosiaan tuntuu puuttuvan kyky ajatella, että "mitä jos olisin itse samassa tilanteessa".

No kyllä nyt ihmisellä vähintään jotain on päässä vikaa, jos hermostuessa pitää ruveta esineitä heittelemään. Naurettavaa, että "aikuiset" "miehet" ottavat jonkun kumilätkän siirtelyn epäonnistuessa lämpöä.

Viikinki 86 sanoi:
Vielä päivä sitten tony salmelainen oli sm-liigan keulakuva
muittenkin kuin hifki-fanien mielestä?

timberjack sanoi:
Joo mutta kun nyt sattui olemaan ihminen roskiksen päätepisteenä niin se onkin jo aivan eri juttu :jahas:

Onko teille ihmisille "inhimillisyys" ja "vahinko" täysin vieraita sanoja ?

Ja salmelaisen apuun ryntäys on selvä merkki siitä, että vahinko oli kyseessä ja oli pahoillaan, joten timberjack voi myös varmaan lopettaa tuon jeesustelun :jahas:

jiiii sanoi:
No kyllä nyt ihmisellä vähintään jotain on päässä vikaa, jos hermostuessa pitää ruveta esineitä heittelemään. Naurettavaa, että "aikuiset" "miehet" ottavat jonkun kumilätkän siirtelyn epäonnistuessa lämpöä.

Niin sinusta se on naurettavaa kun sinä olet jossain toimistossa mussuttamassa sitä helvetin pullaasi :jahas:

Mutta nämä URHEILIJAT ovat tehneet sitä koko elämänsä ja se on heidän rakkaus, intohimo ja työ, ja jos et seuraa aktiivisesti sm-liigaa niin sinulla ei ole annettavaa tähän keskusteluun.

Viikinki 86 sanoi:
Edelleen, vitun naurettavaa käytöstä tuokin, mut eipä tosta mitään mulle asti uutisoitu. Kummasti ylittää uutiskynnyksen kun jotakuta sattuu. Mut ei se tee Wallinheimon käytöksestä sen parempaa, Salmelaiselle kävi vähän paska säkä vaan.

Viikinki 86 sanoi:
Niin sinusta se on naurettavaa kun sinä olet jossain toimistossa mussuttamassa sitä helvetin pullaasi :jahas:

Mutta nämä URHEILIJAT ovat tehneet sitä koko elämänsä ja se on heidän rakkaus, intohimo ja työ, ja jos et seuraa aktiivisesti sm-liigaa niin sinulla ei ole annettavaa tähän keskusteluun.

jjjjust. SM-liigan seuraaminen tekee susta jotenkin paremman ottamaan kantaa ihmisten käytökseen? Taitaa Hifk-fanejakin vähän lapsettaa jo.

JoAT sanoi:
MTV3:n alustavien tietojen mukaan bussikuskilta murtui nenä ja katkesi kaksi hammasta. :down:

Harmi, jos näin on tosiaan käynyt. :( Syytön ihminen.

Salmelainen näytti kyllä kuitenkin olevansa pahoillaan, kun ryntäsi bussikuskia auttamaan. Hyvä, että edes tajusi jäädä katsomaan, että kuinka pahasti kävi, eikä vain jatkanut matkaansa. Ja rangaistushan tuollaisesta teosta on tultava. Minusta vielä ihan sama, että osuuko se roskis johonkin ihmiseen vai ei, mutta silti sellaisesta kuulu mielestäni rangaista. Johan se nyt on kumma, jos ei hermojaan kykene hallitsemaan tuon paremmin. Kyllä mullakin joskus on hermot mennyt, mutta silloin olen lyönyt nyrkillä seinään. :rolleyes: En ole ainakaan satuttanut silloin ketään. Tuollainen roskisten heitteleminen tuntuu vain erittäin lapselliselta mielenosoittamiselta. :down:

Viikinki 86 sanoi:

Ensimmäinen kohta meni oikein :D Ja ei tässä nyt taida olla siitä kyse, kiinnostaako minua jääkiekko, vaan se, ettei terveen ihmisen käyttäytymiseen kuulu nakella tavaroita, ellei nyt sitten vaikka muija petä ja jätä tai muuta isompaa satu. Ilmeisesti tuulella käyvät urheilijat on sitten erikseen :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom