Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Vanha A-Mersu oli just paras, ainakin originaaliversio, kaatui väistötesteissä ("hirvikoe").
The W168 became infamous in 1997 after flipping over during the traditional "elk test" performed by the Swedish automobile publication Teknikens Värld. According to the report, the W168 overturned when manoeuvring to avoid the "elk". Mercedes initially denied the problem, but then took the surprising step of recalling all units sold to date (2,600) and suspending distribution until the problem was solved by adding electronic stability control and modifying the suspension.
:lol2:

Joo, on pieni ero tossa uudessa....

1997-mercedes-a-class.jpg

vs.

2012-mercedes-benz-a-class-7.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syvällisemmin asiaan perehtymättä ainut noita kahta sukupolvea yhdistävä tekijä on tuo A. Uus näyttää ihan oikealta autolta, saattaa mennä kaupaksi kohtuu hyvin. Vanha on saatanan ruma, samaa sarjaa esim. Citroen Xsara Picasson kanssa.
 
2nd for that.. äkkiä vaan on lisävarustelistan kanssa hinta 70k€ pinnassa, kun varustelet autosi Mersun sivulla :D

Mummoille (eivät tarvitse varusteita), hyvätuloisille city-sinkkumiehille ja naisille tai vaimon kauppakassiksihan (samalla kun miehellä on alla iso saksalainen) tämä on tehtykin ;) Veikkaan että tulee myymään hyvin.
 
On kyllä livenä niin uskomattoman hieno ilmestys!
Onhan se hieno auto, mutta IMO tuosta voi sanoa vähän samaa kuin S5:sta eli pikkusen on ulkoinen design jäänyt turhan vaatimattomaksi. En mä mitään tuuning look:ia kaipaa, mutta ehkä snadeja yksityiskohtia jotka harjaantuneelle silmälle vihjaavat että kyseessä ei ole normi-A5 isoilla vanteilla. RS5 näyttää useasta vinkkelistä hiukan pliisulta.

Esim alla tuosta, jossei logoja näe on hankala sanoa onko kyseessä TT vai A/S/RS5...

2011_audi_rs5_geneva.jpeg
 
Tottahan tuota. Perus A5 on jo kohtuu komea, ja ehkä ei tule tarpeeksi sitä asennetta tehomalleihin. En minäkään tuninkia etsi, mutta jotain.
 
^ Kyllähän nuo Audit on nykyään tehty samasta "muotista", valittavaksi asiakkaalle vaan jää käyttötarkoitus, tehot ja hintalappu. :D
RS5 vs RS3
audirs5white001.jpg

Autovielmyyjliikkeess.jpg

audirs5white035.jpg

Takaa.jpg

RS5
audirs5white003.jpg

audirs5white005.jpg

audirs5white010.jpg

audirs5white027.jpg

RS3 (sori vähän huonoja kuvia, eikä orkkis)
Sivustavakiovanteilla.jpg

Sislt.jpg

Per.jpg

Vanhatkilvet.jpg

Sivusta.jpg

Ja sit A5 vs RS5
704x396_aa5_c_10053.jpg

704x396_ars5_c_10015.jpg

Itse tykkään muotoilusta, lokareita ne vois pikkasen enemmän pullistella RS-malleihin, sillä sais erottuvuutta hillitysti ja lisää tilaa leveille pyörille. ;)
 
On se jännä, että nuo ohjaamot/kojelaudat pysyvät tylsän samoina vuodesta toiseen. Vaikka kuinka ois tuunattu rahalla, niin samaa shittii.
 
On se jännä, että nuo ohjaamot/kojelaudat pysyvät tylsän samoina vuodesta toiseen. Vaikka kuinka ois tuunattu rahalla, niin samaa shittii.

Samaa ihmettelin itsekkin. Toiseksi Audin 5-sarjalainen on onnistuneen näköinen, mutta 3-sarjalainen kalpenee ja näyttää tollaiselta kyykkypaskalla istuvalta koiralta vähän kuin se Sysslerin Crossfire. RS mallit ovat kyllä aivan liian pliisuja etenkin ulkonäön suhteen. Ei oikein tahdo erottaa perusmalleista mitenkään.
 
Samaa ihmettelin itsekkin. Toiseksi Audin 5-sarjalainen on onnistuneen näköinen, mutta 3-sarjalainen kalpenee ja näyttää tollaiselta kyykkypaskalla istuvalta koiralta vähän kuin se Sysslerin Crossfire. RS mallit ovat kyllä aivan liian pliisuja etenkin ulkonäön suhteen. Ei oikein tahdo erottaa perusmalleista mitenkään.

Puhun myös ihan yleisesti merkistä riippumatta. Toki massoja pitää tyydyttää, mutta vois sitä vähän edes yrittää.
 
Nuo kaikki uudet audit näyttää ihan samalta. Ja huvittavaa kun joka helvetin liikennevaloista joku bensalenkkari kiihdyttää isin 1.8T audilla sen minkä kiihtyy ja vetää sitten jarrut ulvoen seuraaviin liikennevaloihin odottamaan. Ei hyvää päivää sitä ääntä kun pellin alla molemmat hevosvoimat yhtäaikaa yrittää vierittää autoa eteenpäin.
 
On muuten hieno tämä uusi Bemari.

Tuulilasista luin kans jutun tuosta uudesta bemarista ja pisti kans omaan silmään tuo harvinaisen tasapainoinen ulkomuoto. Hemmetin hieno!

Onneksi tuo on niin kallis, että voin ajaa tuolla toimintavarmalla yli 10v vanhalla focuksella ilman huolta ihmeellisistä sähkövioista :D
 
Iltapaskasta pistit kuvan? Tismalleen samaa mietin kun luin jutun.

Joo siellähän se juttu taisi olla.

Mihinhän muuten on kadonneet 6 -sataa sarjan vanhat bemarit. Aina ihmettelee tällaisten autojen kohdalla että tuollako ne keskustassa teinit sitten tällaisilla tuunatuilla autoilla pyörii 20 vuoden päästä mutta jonnekkin Kongoon vissiin raahataan nämä vanhat sporttimallit kun ei niitä näe koskaan laitettuina liikenteessä toisin kuin vakiomalleja. Ehkä näitä sportteja myydään sen verran vähän ettei enää paljoa näy parinkymmenen vuoden päästä.

bmw-635csi-parts.jpg
 
Joo siellähän se juttu taisi olla.

Mihinhän muuten on kadonneet 6 -sataa sarjan vanhat bemarit. Aina ihmettelee tällaisten autojen kohdalla että tuollako ne keskustassa teinit sitten tällaisilla tuunatuilla autoilla pyörii 20 vuoden päästä mutta jonnekkin Kongoon vissiin raahataan nämä vanhat sporttimallit kun ei niitä näe koskaan laitettuina liikenteessä toisin kuin vakiomalleja. Ehkä näitä sportteja myydään sen verran vähän ettei enää paljoa näy parinkymmenen vuoden päästä.

bmw-635csi-parts.jpg

Toi kuva kyllä kuuluu tähän threadiin.

Tässä on myös auto mihin ei ajan hammas pure, eikä ole hienoja sähköherkkujakaan jotta menisivät rikki:

E30-cabrio+%u00252817%29.jpg

E30-cabrio+%u00252811%29.jpg
 

Suositut

Back
Ylös Bottom