Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
toyota ja fefe samassa koossa, värissä ja vanteissa. kyllähän noista oikein harjaantunut silmä voi joitain yhtäläisyyksiä huomata.

Juu, aikalailla samannäköisiä ainakin minun silmääni. Ois mielenkiintoista kun vielä shopattais haamukuvat sillä tavalla päälekkäin, että olisi ikään kuin kaksi kuvaa syvyyssuunnassa päälekkäin, ei siis allekkain.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tämä oli osoitettu minulle niin olet ilmeisesti sokea. Kyllähän tuon nyt reiälläkin näkee, että noissa autoissa on muutakin yhteistä kuin neljä rengasta ja ratti. Joku photariosaaja vois shopata noi kaksi autoa päällekkäin niin sokeammatkin huomaisivat.

No ei noissa kyllä kauheasti muita yhtäläisyyksiä ole kuin tuo neljä rengasta ja ratti. Tuollaisessa suoraan sivulta otetussa kuvassa moni etumoottorinen urheiluauto näyttää melko samalta. Sitten kun aletaan katsoa autoa muista kuvakulmista niin sitten huomaa kyllä, että kumpi on tojota ja kumpi fefe. Paras olisi tietysti nähdä laitteet luonnossa, jossa todelliset muodot ja mittasuhteet paljastuisivat. Totta kyllä on, että japanilaiset ovat kyllä osanneet melko "hyvin" kopioida Italialaista muotoilua niin auto kuin moottoripyöräpuolella.
 
tossa mun tekemässä kuvassa tosiaan molemmat autot oli tehty samaan korkeuteen ja pituuteen, oikeastihan tuo ferrari on suhteessa reilustikin matalampi ja pidempinokkainen. päällekkäin noita on turha asetella, ei siitä kuitenkaan mitään selvää saa. kyllähän tuo ferrari paljon komeampi on, mutta sivuikkunan ja perän muodot ovat kyllä hyvinkin yhtäläisiä. jos osaisi itse rassailla noita niin joku tuollainen impala olisi joskus aika bueno kesäautoksi:

0912chp_01_z+1965_chevy_impala_ss+aftermarket_head_lights.jpg
 
Amislaiset vois perustaa oman ketjunsa. "Kauheimmat tuuningit".
 
Amislaiset vois perustaa oman ketjunsa. "Kauheimmat tuuningit".

Ja papat vois perustaa oman ketjun vanhoille paskoille?







PS: Pidän vanhemmista autoista.
 
Hienot autot ja auton hienous....

"Mielipiteet on kuin persereiät, jokaisella on omansa."

Turha tässä on kiistellä siitä, mitä ketjussa saa esittää.
Esim. minä tykkään ulkonäöllisesti sellaisista autoista, ettei se kaikille iske.
So what, se on minun mielestä hieno ja esille vaan..
 
Kikkeli-Bemaristit ja Siipi-Nipponistit haistakoon pitkän...!



Toiset autot maksavat maltaita, jotkut vieläkin enemmän.
Yhdysvalloissa on tehty historiaa: Vuoden 1968 Ford GT Gulf/Mirage -autosta maksettiin huimat 11 miljoonaa dollaria!

Kaikkihan me tiedämme, että aina kun Ford GT tulee myyntiin, hinta hipoo pilviä! Tämä kyseinen yksilö on siitä harvinainen, että sitä käytettiin kamera-autona legendaarisessa Steve McQueenin tähdittämässä "Le Mans" -elokuvassa.

Kyseinen 1968 Ford GT40 Gulf/Mirage Lightweight, on mallinumeroltaan P/1074, ja se myytiin viikonloppuna Yhdysvalloissa 11 miljoonan dollarin hintaan RM Auction huutokaupasssa Pebble Peach.

Ennen filmitähtiuraansa kyseinen Ford-yksilö debytoi Span moottoriradalla ja kiisi voittoon.

Seuraavina vuosina auto oli Englannissa, jossa siihen tehtiin joitain FIA:n vaatimia muutoksia ja se olikin yksi kolmesta kisakäyttöön varustelluista autoista, jotka olivat J.W.A./Gulf -teamin käytössä.

Myöhemmin auto myytiin Yhdysvaltoihin ja sen silloin omistaja lainasi sitä "Le Mans"-elokuvaan.

Auton koria jouduttiin rikkomaan elokuvan kuvauksia varten, jotta kamera saatiin siihen kiinni. Myöhemmin se palautettiin uuteen uskoonsa.

Nyt autosta tuli sen värikkään historiansa vuoksi eniten Yhdysvalloissa koskaan maksanut auto. Edellistä ennätystä piti hallussaan vuoden
1931 Duesenberg Model J Long Coupe, joka myytiin 10,34 miljoonan dollarin hintaan viime vuonna Pebble Beachissa.

1288493474392.jpeg


1288493474639.jpeg


art-1288493475761.html
 
Ford GT on kyllä liki ainoa amerikkalainen auto mikä herättää Oikeasti himoja :kuola: Toki olis vielä kiinnostavampi jos olis joku erikoisempi moottori kun perus remmikasi. Tuosta uudesta painoksesta kun puhutaan siis.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom