Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Pitänee sitten vaihtaa M-bemu esim Focus Fordiin, jos näin on päässyt käymään. Saisikohan esim focuksen samoilla varusteilla, äänieristeillä, laadulla ja muilla vermeillä, joita yleensä useat "tehokkaat" laadukkaat autot pitävät sisällänsä. Harmi kun ei edes se ohituskiihtyvyys vaikuta mitään. Paskan möivät. Muutenkin on aina vituttanut ajaa tollaisella tehokkaalla laatupelillä. Audin RS:t olisivat myös ihan paskoja etenkin talvella.

Tottakai jos on helvetisti ylimääräistä, niin kyllä sitä itsekkin laittaisin urheiluauton kesäksi, maasturin talveksi ja sitten tietysti vielä talli täyteen prätkiä ja muita mukavia leikkikaluja. Oma angstini kumpuaa enemmänkin prätkäpuolelta, josta meni maku jossain kohtaa, kun sakkoja tuli ja sitten pieni vainoharha, että missä puskassa taas on setä sininen hiustenkuivaaja kädessä. Hauskoja ja hienoja vehkeitä, mutta Suomen kaduilla valitettavan turhia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No talvella nyt niillä tehoilla kadulla ainakaan ole merkitystä. Vituttaa siinä M5 kuskia kun A3 2.0tdi quattro lähtee valoista rivakammin.

Eipä ole näkynyt Audeja menneen ohi varsinkaan 2l tdi:tä talvellakaan. M5 tulee vaikka poikittain ja nopeammin ilman, että olisi avustimetkin päällä. Käy koeajaa ja hommaa kunnon kumit niin näet miten "vähän" kalliimmassa ja nykyajassa kulkevassa autossa järjestelmät toimivat. Tosin eivät nekään fysiikanlakeja pysty kumoamaan. Ja asiaan... Tommoinen mopon korvike tai harrasteauto olisi haaveena, mutta ei osaa päättää vaihtaako mopon vaiko harrasteauto. 911 turbona tai myös toi Mitsun evo 6 esim TME edition vastaava olisi hauska peli vähän piristellä.

Mulle taas ois se M550d XDrive ja farmarina, järkevä polttoainekulu, neliveto ja vähintään riittävästi potkua ja kulkua.
Epäilen vaan vahvasti, että kortin pitäminen tällä 2v/3 sakkoa ja kortti pois linjalla +tuolla autolla ois aika hankalaa :D

Toi on kyllä mielenkiintonen peli. Hyötysuhde kohdallaan. Tosin vakuutusmaksut varmaan pomppaa ainakin 1500eurolla vuodessa ja huoltokulut reilusti verran 520:een. Siihen päälle käyttövoimavero. Mulle auto on nykyään lähinnä kuluerä, pakko sillä on siirtyä töihin ja takaisin se 10tkm vuodessa. Parin litran turbodiisselifarkku on alla ja mieluusti vaihtaisin vaikka 1.4 100hv bensakippoon. Mutta jos ollis rahaa kuin roskaa... katotaan 10v päästä uusiks :D

Pakollinen kuva entisestä unelma-autosta. Tuolloin olin vielä hondamies :D
6204d1096037904-lotus-esprit-vs-honda-nsx-nsx.jpg

Riisikipoista parhaimmistoa on Honda S2000. Komea, hiton nopea ja vieläpä järkevän hintainen ja vieläpä avo! Ja kiekuu jopa 9000 kierrokseen asti!

honda_2000_2004_s2000_promo.jpg

Money-no-object leikkikaluista jos puhutaan, niin kai se hienoin tällä hetkellä on F12 Berlinetta. Ferrari on muotoilullisesti menossa lujaa vauhtia parempaan suuntaan, sillä 458 Italia oli jo hienon näköinen ja tämä on suorastaan kaunis. Ilmakanavat konepellistä kylkiin on mielenkiintoinen ykstyiskohta, näinköhän leviää muihinkin merkkeihin?

new-photos-and-video-of-ferrari-f12-berlinetta-photo-gallery-video_7.jpg

Voi perC miten vammasta juttua taas lentää aikuisilta ihmisiltä. Noh, ei se mitään.

Wiesmann ja uus Ferrari on kyl ihan komeita. S2000 vois olla joskus jopa ihan realistinen kesäauto hintansa puolesta tälläiselle tavan duunarille.

Riisikipoista parhaimmistoa on Honda S2000. Komea, hiton nopea ja vieläpä järkevän hintainen ja vieläpä avo! Ja kiekuu jopa 9000 kierrokseen asti!

honda_2000_2004_s2000_promo.jpg

Noilla "lambo-ovilla" on ainakin entistä hirveämpi. Vääntöä sen huimat 200nm! Aivan kauhea vessa! Kukin tyylillään.

Money-no-object leikkikaluista jos puhutaan, niin kai se hienoin tällä hetkellä on F12 Berlinetta. Ferrari on muotoilullisesti menossa lujaa vauhtia parempaan suuntaan, sillä 458 Italia oli jo hienon näköinen ja tämä on suorastaan kaunis. Ilmakanavat konepellistä kylkiin on mielenkiintoinen ykstyiskohta, näinköhän leviää muihinkin merkkeihin?

katso liitettä 84869

Katoin ensiksi, että kuvassa on uusi mazda 6:n concepti:
2011-mazda-takeri-concept_100382048_m.jpg

Sivusta kuvattuna näyttää noilta toyotan ja subarun teiniräpellyksiltä:
Toyota 86:
berlinetta01.jpg

Fefe:
toyota-86.jpg

Eli jos Fefet alkavat näyttämään japsirimpuloilta niin onko tuo nyt Ferrarin heikkoutta vaiko japsirimpuloiden vahvuutta...

Kai japskit osaa käyttää tuulitunnelia siinä missä Ferrarikin eikä tuo Maranellon etumoottoristen sivuprofiili kovin paljoa ole 550 => 575 => 599 => F12 progressiossa muuttunut. Näistä neljästä 599 oli kyllä ylivoimaisesti rumin. 275 ja Datsunin 240Z olivat aikanaan sivulta kuin kaksi marjaa, joten kovin uudesta ilmiöstä tässä japskien sporttiautojen lainatussa ulkonäössä ei ole kyse.

Vähän kuin naisen kanssa juttelisi autoista: No millainen se auto oli? No, se oli semmoinen...hmmm.. punainen! :face:

Jos tämä oli osoitettu minulle niin olet ilmeisesti sokea. Kyllähän tuon nyt reiälläkin näkee, että noissa autoissa on muutakin yhteistä kuin neljä rengasta ja ratti. Joku photariosaaja vois shopata noi kaksi autoa päällekkäin niin sokeammatkin huomaisivat.

Toitsuun olis varaa, Ferrariin ei koskaan. Kyllä mulle toi Toyota kelpais.

Mulle taas ois se M550d XDrive ja farmarina, järkevä polttoainekulu, neliveto ja vähintään riittävästi potkua ja kulkua.
Epäilen vaan vahvasti, että kortin pitäminen tällä 2v/3 sakkoa ja kortti pois linjalla +tuolla autolla ois aika hankalaa :D

BMW-M550d-xDrive-Touring-2-1024x682.jpg
Tuollaiseen törmännyt varmaan viitisen kertaa tänä kesänä eräässä venesatamassa, onhan se hienon näköinen varsinkin takaapäin ulostuloineen. Sekin yksilö on valkoinen.

Jos tämä oli osoitettu minulle niin olet ilmeisesti sokea. Kyllähän tuon nyt reiälläkin näkee, että noissa autoissa on muutakin yhteistä kuin neljä rengasta ja ratti. Joku photariosaaja vois shopata noi kaksi autoa päällekkäin niin sokeammatkin huomaisivat.

toyota ja fefe samassa koossa, värissä ja vanteissa. kyllähän noista oikein harjaantunut silmä voi joitain yhtäläisyyksiä huomata.

nqr15g.jpg

Kyllä mulle toi Toyota kelpais.
Kyllä se minullekin kelpaisi. Ei kyse ole siitä. Markkinataloudessa vaan on tapana verrata tuotteita keskenään. Onko jokin tuote hintansa väärti? Tämä kyseinen Toyota-Subaru ei ole mielestäni hintansa arvoinen. Onko se siis mielestäni aivan paska auto? No ei ole. Varmaan ihan OK, jos hintalapussa olisi jotain muuta. Joskus konseptin julkistusaikoihin muistan jostain lehdestä lukeneeni arvion, että lähtöhinta olisi jossain 30 tonnin nurkilla. Se olisi jo ihan maksettava hinta tuosta.

09amdb95.jpg

Kyllä se vaan niin on, että jos joskus lotossa tulee muutama miljoona niin tollanen täytyy hommata talliin koristeeks

Ja sitten lopetetaan haaveilu. Mun mielestä nämä uudemman mallin vulvat on hyvinkin tyylikkäitä. Kyllä kelpais käyttöautoks tuollanen.
volvo-s60-t6-10.jpg

Kyllä se minullekin kelpaisi. Ei kyse ole siitä. Markkinataloudessa vaan on tapana verrata tuotteita keskenään. Onko jokin tuote hintansa väärti? Tämä kyseinen Toyota-Subaru ei ole mielestäni hintansa arvoinen. Onko se siis mielestäni aivan paska auto? No ei ole. Varmaan ihan OK, jos hintalapussa olisi jotain muuta. Joskus konseptin julkistusaikoihin muistan jostain lehdestä lukeneeni arvion, että lähtöhinta olisi jossain 30 tonnin nurkilla. Se olisi jo ihan maksettava hinta tuosta.

Juu. Pari sivua taaksepäin itsekin harhaisesti kuvittelin Toitsun 10ke halvemmaksi todellisuutta. Niinhän ne TM:ssä "lupasivat" aikoinaan.

Hieno tuo toyota ainakin sivuprofiilista kyllä on! :P

S60 ei sytytä kyllä yhtään, pidin jopa enemmän edellisen mallin muotoilusta. Keula on hieno, mutta sedanin kylkilinja ja perä ei natsaa mun silmissä. Farkku on jo parempi.

XC60 on komea!

2010321715.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom