Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1. En oikein ymmärrä että minkä takia muutenkaan eri autoharrastajien keskellä vallitsee niin kauhea viha. Evolla kun ajaa niin kohtalaisen paljon saa halveksuvia katseita Bemari-jonneilta. Itseä kun kiinnostaa kaikenlaiset nelipyöräiset ja olen sitä mieltä että autoharrastajat ovat kaikki yhtä suurta, iloista perhettä. Jenkki-harrastajat ovat ehkä kaikista pahimpia tuomitsemaan "riisikupit". Saatanan pässit. Pahoittelut että meni vähän off topiciksi, pistetään kiva kuva piristämään vielä.Tää on tätä ikuista helvetin aivopieruilua moottoriajoneuvoista kiinnostuneiden keskuudessa. Amistelua jööjöö virittää ja rakentaa autoja ja mopoja ja vielä enemmän amistelua on ajella niillä autoilla tai mopoilla. Noh, eipä kai se itseltä kamalasti ole pois jos joku on niin vitun pahvi ettei vaan ymmärrä.
Pitääkö sulle lähettää tilausvahvistukset osista? Ihme jantteri. Mua ei nuo sun hyrskytin videot vois vähempää kiinnostaa, vanha läppä muutenkin. Mulla nyt joka tapauksessa on RS3 ja siihen on tulossa uutta osaa, piakkoin. APR:n setti piti ensin ostaa, mutta se menee minusta liian hankalaks(S-Tronicin takia) ja budjettikin kasvaa liikaa. Tolla 500++ kitilläkin tuo pomppaa jo kivasti arkiajoon ja kulutuskaan ei oo sun V8 luokkaa. :D Kisaa voidaan ottaa millon vaan, radalla, kadulla, vartilla, missä vaan. Vartin tuo menee 12 hujakoille, toivottavasti kohta selvästi alle.
Olipas taas kattava vastaus. Tuohon myllyyn saa APR:n ja Loban settiä, tietääkseni muilta ei ole tullut vielä juuri mitään erikoista. Jos tarkoitat jotain ihan muita pelejä, ni yks vitun hailee. Aina löytyy nopeampia. Kyllä noilla seteillä jo tavatallaaja pärjää, TT APR:n kitillä alle 3s sataseen.
Evon omistaneeni niin tiedän, että useat katsovat kieroon. Se vaan on härskillä tavalla hienon röyhkeä kiesi. Toisaalta oli ihan sama kun näitä e46M ja e92M omistin niin heti katsottiin, että onkohan aito vaiko ei, mutta ihasteltiin kuitenkin muuten vain. Nykyinen kevyt huora kahdella ahtimella on tuonut iloa perheen kakkoskaarana. Vielä toi 535d vireillä vetää vauhdista ohi kuten edellisestä e92 M3:sta ja m5:stakin. Kiisselistä kun otettiin 378hv/828nm Karalan penkistä. Viimeistään kahden viikon kuluttua kokeillaan saada yhdellä ahtimella oleva bimmeri(135i) kulkemaan kuten pitääkin. On noi Vishun setit aika kovia ja myös muille merkeille tekevät. Suurin osa on jo palikoista kiinni, mutta itse ahdinta ja kytkintä odotetaan Tosin auto ei ole 3- sarjalainen vaan ykkönen, mutta kone ja tekniikka sama. http://www.fftec.com/item/390/BMW_N54_335i_Single_Turbo_Kit.html Ps ja jos näin kesäisin haluaisin kiirehtiä niin alle lähtee kilogikseri vm 07.+1. En oikein ymmärrä että minkä takia muutenkaan eri autoharrastajien keskellä vallitsee niin kauhea viha. Evolla kun ajaa niin kohtalaisen paljon saa halveksuvia katseita Bemari-jonneilta. Itseä kun kiinnostaa kaikenlaiset nelipyöräiset ja olen sitä mieltä että autoharrastajat ovat kaikki yhtä suurta, iloista perhettä. Jenkki-harrastajat ovat ehkä kaikista pahimpia tuomitsemaan "riisikupit". Saatanan pässit. Pahoittelut että meni vähän off topiciksi, pistetään kiva kuva piristämään vielä.
Onneks mulla on vaan 120d.. Ei tarvii ressata 0-100km/h tai varttimaileista ja luontokin kiittää.. Tosin hiukan jouduin amistelemaan kun vanteet on sentään 19" ja työkavereittenkin mielestä se on niin matala ettei sillä voi enää ajaakaan.. Makuasioista lienee turha kiistellä ja mitään järkeähän rahan laittamisesta autoihin on turha etsiä.
+1. En oikein ymmärrä että minkä takia muutenkaan eri autoharrastajien keskellä vallitsee niin kauhea viha. Evolla kun ajaa niin kohtalaisen paljon saa halveksuvia katseita Bemari-jonneilta. Itseä kun kiinnostaa kaikenlaiset nelipyöräiset ja olen sitä mieltä että autoharrastajat ovat kaikki yhtä suurta, iloista perhettä. Jenkki-harrastajat ovat ehkä kaikista pahimpia tuomitsemaan "riisikupit". Saatanan pässit. Pahoittelut että meni vähän off topiciksi, pistetään kiva kuva piristämään vielä.
:face: Joillekkin se elämä tai autoharrastus on muutakin kuin 0-100km/h tai varttimaili. Ai nyt pitäisi vielä kisata ja milloin vaan? Miksi? Onko huono itsetunto? Et taida olla oikeasti 78 syntynyt? Olisko Boy88 enemmän kohdillaan?:hyvä:
Samalla tavallahan sitä voi harrastaa autoja ,kuin vaikkapa taidekappaleiden keräämistäkin
Mutta suurinta osaa tuning autoista ei yksinkertaisesti voi käsittää. Olen sitä mieltä että jokainen saa tehdä omalle autollensa mitä huvittaa, mutta hyvän maun rajoissa jumalauta. Tottakai autoon voi rahaa laittaa, mutta se että tehdään autosta isolla rahalla koko kaupungin yhteinen naurunaihe, pistää miettimään että mitä vittua.
Välillä ihan harmittaa kun näkee ,että hienoista yksilöistäkin on mennyt joku bensalenkkari tekemään oman versionsa bilteman tummennuskalvoilla, karvanopilla, jättimäisellä pakoputkenpäällä, typerillä vanteilla, TEIPPAUKSILLA ja yleensä valitsemalla vielä jonkun käsittämättömän typerän ja räikeän värin, joka on sävy sävyyn takapenkillä istuvan teinilissun luomiväriin.
Vielä toi 535d vireillä vetää vauhdista ohi kuten edellisestä e92 M3:sta ja m5:stakin. Kiisselistä kun otettiin 378hv/828nm Karalan penkistä. Viimeistään kahden viikon kuluttua kokeillaan saada yhdellä ahtimella oleva bimmeri(135i) kulkemaan kuten pitääkin. On noi Vishun setit aika kovia ja myös muille merkeille tekevät.
Korimalli vaikka onkin hieno niin on todella vanhan näkönen ja auto näyttää jokseenkin leikkiautolta.