Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Onhan se tavallaan hienoa että isotkin miehet jaksaa. :D
Amistelu kuitenkin on amistelua, vaikka lelut vaihtuiskin sierrasta audiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei tämä kyllä ole iästä kiinni(niin ku ei paljo mikään harrastus). Kyllä moottorien(tai moottoriurheilun, prätkien yms.) parissa puuhastelee todella paljon paaaljon iäkkäämpääkin herraa/naista. Amistelu tarkoittaa sit jotain ihan muuta, mutta ei siitä sen enempää, vaikka sulla näyttää olevan termit hakusessa.

Tää on tätä ikuista helvetin aivopieruilua moottoriajoneuvoista kiinnostuneiden keskuudessa. Amistelua jööjöö virittää ja rakentaa autoja ja mopoja ja vielä enemmän amistelua on ajella niillä autoilla tai mopoilla. Noh, eipä kai se itseltä kamalasti ole pois jos joku on niin vitun pahvi ettei vaan ymmärrä.

Tää on tätä ikuista helvetin aivopieruilua moottoriajoneuvoista kiinnostuneiden keskuudessa. Amistelua jööjöö virittää ja rakentaa autoja ja mopoja ja vielä enemmän amistelua on ajella niillä autoilla tai mopoilla. Noh, eipä kai se itseltä kamalasti ole pois jos joku on niin vitun pahvi ettei vaan ymmärrä.
+1. En oikein ymmärrä että minkä takia muutenkaan eri autoharrastajien keskellä vallitsee niin kauhea viha. Evolla kun ajaa niin kohtalaisen paljon saa halveksuvia katseita Bemari-jonneilta. Itseä kun kiinnostaa kaikenlaiset nelipyöräiset ja olen sitä mieltä että autoharrastajat ovat kaikki yhtä suurta, iloista perhettä. Jenkki-harrastajat ovat ehkä kaikista pahimpia tuomitsemaan "riisikupit". Saatanan pässit. Pahoittelut että meni vähän off topiciksi, pistetään kiva kuva piristämään vielä.

1968_chevrolet_camaro_ss-pic-37766.jpeg

Pitääkö sulle lähettää tilausvahvistukset osista? Ihme jantteri. Mua ei nuo sun hyrskytin videot vois vähempää kiinnostaa, vanha läppä muutenkin. Mulla nyt joka tapauksessa on RS3 ja siihen on tulossa uutta osaa, piakkoin. APR:n setti piti ensin ostaa, mutta se menee minusta liian hankalaks(S-Tronicin takia) ja budjettikin kasvaa liikaa. Tolla 500++ kitilläkin tuo pomppaa jo kivasti arkiajoon ja kulutuskaan ei oo sun V8 luokkaa. :D Kisaa voidaan ottaa millon vaan, radalla, kadulla, vartilla, missä vaan. Vartin tuo menee 12 hujakoille, toivottavasti kohta selvästi alle.

:face: Joillekkin se elämä tai autoharrastus on muutakin kuin 0-100km/h tai varttimaili. Ai nyt pitäisi vielä kisata ja milloin vaan? Miksi? Onko huono itsetunto? Et taida olla oikeasti 78 syntynyt? Olisko Boy88 enemmän kohdillaan?:hyvä:

Olipas taas kattava vastaus. Tuohon myllyyn saa APR:n ja Loban settiä, tietääkseni muilta ei ole tullut vielä juuri mitään erikoista. Jos tarkoitat jotain ihan muita pelejä, ni yks vitun hailee. Aina löytyy nopeampia. Kyllä noilla seteillä jo tavatallaaja pärjää, TT APR:n kitillä alle 3s sataseen.

Oikeaa aikaa vaiko internet?

+1. En oikein ymmärrä että minkä takia muutenkaan eri autoharrastajien keskellä vallitsee niin kauhea viha. Evolla kun ajaa niin kohtalaisen paljon saa halveksuvia katseita Bemari-jonneilta. Itseä kun kiinnostaa kaikenlaiset nelipyöräiset ja olen sitä mieltä että autoharrastajat ovat kaikki yhtä suurta, iloista perhettä. Jenkki-harrastajat ovat ehkä kaikista pahimpia tuomitsemaan "riisikupit". Saatanan pässit. Pahoittelut että meni vähän off topiciksi, pistetään kiva kuva piristämään vielä.

Evon omistaneeni niin tiedän, että useat katsovat kieroon. Se vaan on härskillä tavalla hienon röyhkeä kiesi. Toisaalta oli ihan sama kun näitä e46M ja e92M omistin niin heti katsottiin, että onkohan aito vaiko ei, mutta ihasteltiin kuitenkin muuten vain. Nykyinen kevyt huora kahdella ahtimella on tuonut iloa perheen kakkoskaarana. Vielä toi 535d vireillä vetää vauhdista ohi kuten edellisestä e92 M3:sta ja m5:stakin. Kiisselistä kun otettiin 378hv/828nm Karalan penkistä. Viimeistään kahden viikon kuluttua kokeillaan saada yhdellä ahtimella oleva bimmeri(135i) kulkemaan kuten pitääkin. On noi Vishun setit aika kovia ja myös muille merkeille tekevät. Suurin osa on jo palikoista kiinni, mutta itse ahdinta ja kytkintä odotetaan Tosin auto ei ole 3- sarjalainen vaan ykkönen, mutta kone ja tekniikka sama. http://www.fftec.com/item/390/BMW_N54_335i_Single_Turbo_Kit.html Ps ja jos näin kesäisin haluaisin kiirehtiä niin alle lähtee kilogikseri vm 07.

Onneks mulla on vaan 120d.. Ei tarvii ressata 0-100km/h tai varttimaileista ja luontokin kiittää:).. Tosin hiukan jouduin amistelemaan kun vanteet on sentään 19" ja työkavereittenkin mielestä se on niin matala ettei sillä voi enää ajaakaan.. Makuasioista lienee turha kiistellä ja mitään järkeähän rahan laittamisesta autoihin on turha etsiä.

Onneks mulla on vaan 120d.. Ei tarvii ressata 0-100km/h tai varttimaileista ja luontokin kiittää:).. Tosin hiukan jouduin amistelemaan kun vanteet on sentään 19" ja työkavereittenkin mielestä se on niin matala ettei sillä voi enää ajaakaan.. Makuasioista lienee turha kiistellä ja mitään järkeähän rahan laittamisesta autoihin on turha etsiä.

Samalla tavallahan sitä voi harrastaa autoja ,kuin vaikkapa taidekappaleiden keräämistäkin :)
Mutta suurinta osaa tuning autoista ei yksinkertaisesti voi käsittää. Olen sitä mieltä että jokainen saa tehdä omalle autollensa mitä huvittaa, mutta hyvän maun rajoissa jumalauta. Tottakai autoon voi rahaa laittaa, mutta se että tehdään autosta isolla rahalla koko kaupungin yhteinen naurunaihe, pistää miettimään että mitä vittua.

Välillä ihan harmittaa kun näkee ,että hienoista yksilöistäkin on mennyt joku bensalenkkari tekemään oman versionsa bilteman tummennuskalvoilla, karvanopilla, jättimäisellä pakoputkenpäällä, typerillä vanteilla, TEIPPAUKSILLA ja yleensä valitsemalla vielä jonkun käsittämättömän typerän ja räikeän värin, joka on sävy sävyyn takapenkillä istuvan teinilissun luomiväriin.

Jos jotenkin niin näin:
Mercedes-Benz-250-27996_tuning_karren_kw37_2010_26.jpg

ei näin:
nissan200sx1.jpg

Erittäin hyvin sanottu! ;) Esim. tollaset koden postaamat haista paska kommentit ei mee vaan ikinä jakeluun.

:face: Joillekkin se elämä tai autoharrastus on muutakin kuin 0-100km/h tai varttimaili. Ai nyt pitäisi vielä kisata ja milloin vaan? Miksi? Onko huono itsetunto? Et taida olla oikeasti 78 syntynyt? Olisko Boy88 enemmän kohdillaan?:hyvä:

Jos siellä on niin tosi mies ku puheista voi ymmärtää, niin otetaan kisaa, ihan missä vaan? Ja mikä laji vaan! :D Ja ei, täällä ei todellakaan ole Boy88, ennemmin se on toisinpäin(ainakin kirjoituksien tasosta päätellen). Miksi kisaaminen on huonoa itsetuntoa? Kaikilla urheilijoillako tai sanotaan moottoriurheilijoilla ja harrastajilla on huono itsetunto? Nyt kyllä herra menee metsään siellä ja pahasti tai sit oot vaan niin pentu, et yrität tahallas aukoa päätäs. Kisata voi ja pitääkin vaikka niin pitkään ku siltä tuntuu. Kukaan ei tule sanomaan, että se on iästä kiinni. Ei mikään kilpaileminen tai urheilu yleensäkään. Vai miksi on sarjat ikämiehillekin eri lajeissa??? Niin, mulle autoharrastus on ISO osa elämää, muttei KOKO elämä. Tykkään ajaa autolla missä tahansa, kunhan autossa on edes jonkin verran tehokkuutta ja ajettavuutta. Itselläkin oli Evo ja ei sitä minusta katseltu kieroon, tai siis mua sen takia. Itse en ole minkään merkin kanssa naimisissa ja melkein kaikista automerkeistä löytyy hyviäkin malleja. Sillon on aika suppee näkökulma, jos vain yksi ja ainoa merkki kelpaa. Varsinkin jos ei ole edes muita juurikaan omistanut.
Super5, ihan oikeaa kellotettua faktaa. Kato kaikki nettitietokaan ei ole "suurta huijausta".

Samalla tavallahan sitä voi harrastaa autoja ,kuin vaikkapa taidekappaleiden keräämistäkin :)
Mutta suurinta osaa tuning autoista ei yksinkertaisesti voi käsittää. Olen sitä mieltä että jokainen saa tehdä omalle autollensa mitä huvittaa, mutta hyvän maun rajoissa jumalauta. Tottakai autoon voi rahaa laittaa, mutta se että tehdään autosta isolla rahalla koko kaupungin yhteinen naurunaihe, pistää miettimään että mitä vittua.

Välillä ihan harmittaa kun näkee ,että hienoista yksilöistäkin on mennyt joku bensalenkkari tekemään oman versionsa bilteman tummennuskalvoilla, karvanopilla, jättimäisellä pakoputkenpäällä, typerillä vanteilla, TEIPPAUKSILLA ja yleensä valitsemalla vielä jonkun käsittämättömän typerän ja räikeän värin, joka on sävy sävyyn takapenkillä istuvan teinilissun luomiväriin.

Hyvä kirjoitus, ollaan samoilla linjoilla.

Heh, nyt te Man78 ja kode kuulostatte molemmat pippeleitänne vertailevilta pikkupojilta. Siinäkös harrastatte autoilujanne ihan rauhassa ja lopettaakaa nyt aikuiset se kinnaminen millainen autoharrastus on "oikeaa".

Aina löytyy kalliimpi ja nopeampi auto, joku Pagani Huayralla ajava porho vaan nauraa räkäsesti teidän surkeat bemut ja audit nähdessään ;)

pagani-huayra-1280-800-6727.jpg

Vielä toi 535d vireillä vetää vauhdista ohi kuten edellisestä e92 M3:sta ja m5:stakin. Kiisselistä kun otettiin 378hv/828nm Karalan penkistä. Viimeistään kahden viikon kuluttua kokeillaan saada yhdellä ahtimella oleva bimmeri(135i) kulkemaan kuten pitääkin. On noi Vishun setit aika kovia ja myös muille merkeille tekevät.

En tiä ootteko täysin sokeita omille jutuillenne, mutta siltä samalta "kolmosen kautta nelosen puhaltimella sierra jättää" -läpältä nämä sivullisille näyttää.
Tehkää vaikka oma threadi pippelin vertailuille.

Mun kämppiksen tiimin autossa on yli 1300hp. Se haastaa motorparkkiin kokeilemaan miten audit ja bemarit pärjää? :david: :david:

Hieno auto:

Honda-NSX-72857.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
NSX kyllä kelpaisi vaikka ihan vakionakin, seksikäs peli.

Tämä video on täällä varmaan ollut ennenkin, mutta meikä tykkää kuin hullu puurosta. Senna ajaa pikkukengissään Suzukaa NSX:llä :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sennan Nsx video on kyllä aivan omassa luokassaan. Täytyy kuitenkin sanoa että tuollainen perus Nsx ei ole kovin hyvin kestänyt ajan hammasta mitä
tuossa olen nyt muutaman nähnyt jota ei ole kummemmin laitettu. Korimalli vaikka onkin hieno niin on todella vanhan näkönen ja auto näyttää jokseenkin
leikkiautolta. Aikoinaan, kun tuo tuli markkinoille niin eihän se edes ollut nopein Jaappanin poikien auto.

NSX on kyllä äärettömän kiihottava vehje :kuola: Vanhempi malli ja facelift ovat molemmat todella komeita omalla tavallaan ja Type-R malli ilmeisen pätevä ajettava mitä kaikenmaailman videoita kattellut. Sisustahan on aika perus 90-luvun japanilaista eli ei mitään taidetta. Onneksi itsekin päässyt muutaman kerran livenä näkemään :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom