Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä alotin vuos sitten käymään salilla, enkä oo kasvanu sen jälkee yhtää. Oon pitäny taukojakin, mutta ei ne mitään kasvua lisää. Toi inttijuttu kuulostaa jotenki oudolta. Meen 4 vuoden päästä inttiin, joten vaikee uskoo että alkaisin yhtäkkii 5 vuoden tauon jälkee kasvamaa. : DDD Pituutta 180cm. Oisinpa ees 5cm enempi niin ois hyvä, mutta kyllä tähänkin pituuteen pitää tyytyä koska sukulaiset ei oo mitään pitkiä.e. Jos pitää taukoa, niin alkaako sitten taas muka kasvamaan normaalisti?:wtf:
Ps. meijä salilla ei kyllä ole ykskään äijä (muutamaa poikkeusta luukuunottamatta) yli 180 senttiä.
Kuvittelisi että lyhyempi ja vantterampi kaveri olisi parempi nostaja, pitkäraajainen taas parempi juoksija. Ja jos nyt spekuloi, niin varmaan yleensä innostuu lajista jossa on hyvä. Ja sitten onkin totta, että punttien nostajat ovat lyhyempiä, tässä vain korrelaation kuvitellaan olevan päinvastoin.
Esim. Konstantin Konstantinovs on 190 cm ja punttien kolistelu näyttää sopivan sille ihan hyvin. Painonnostopuolella taas Velichko Cholakov on 201 cm ja silti lahjat viittaavat selkeästi enemmän raudan kuin koripallon pariin. Jos nimet eivät ole tuttuja, niin google ja youtube auttavat asiassa.
Minkä mallinen pitää ihmisen olla, että painojen nostelu innostaa? Kuvittelisi että lyhyempi ja vantterampi kaveri olisi parempi nostaja, pitkäraajainen taas parempi juoksija. Ja jos nyt spekuloi, niin varmaan yleensä innostuu lajista jossa on hyvä. Ja sitten onkin totta, että punttien nostajat ovat lyhyempiä, tässä vain korrelaation kuvitellaan olevan päinvastoin.
^^rhp^^
Niitä liikkeitä nimenommaa PITÄÄ tehä mistä ei tykkää ;) Ja jos saa kysyä, nii minkä takia et muuten mavea ja kyykkyä tee?Älä hulluja puhu... Oon kaukana tosta:O Mikä ihme juttu tää muuten on täällä pakkiksella että jos et tee noita kahta liikettä niin leimataan heti jokskin hasselhoffiksi? Toki ne ovat hyviä liikkeitä mutta itse pidän muista jalka & selkäliikkeistä.
No eihän sitä tiiä jos se vaikuttaski siihen kasvuun(tuskin vaikuttaa ), turha riuhtoa verenmaku suussa nuorena, kun ehtii hyvin myöhemminkin ja jalkoja voi muutenkin treenata. Itekki tässä ehkä puolvuotta tehny kyykkyä pienillä painoilla ja pitkillä sarjoilla. Mavea en ollenkaan. Reidet kasvanu jo ennen kyykyn alottamista parhaiten koko kropasta. Pituutta nyt noin 180cm 15v ja vielä ois mukava kasvaa ainakin muutama cm.Niitä liikkeitä nimenommaa PITÄÄ tehä mistä ei tykkää ;) Ja jos saa kysyä, nii minkä takia et muuten mavea ja kyykkyä tee?