Hidas kehittyminen penkissä (tekniikka videolla)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
On kyllä mennyt sun tekniikka eteenpäin ensimmäisestä videosta tähän videoon verrattuna ihan helvetisti! tosi komiaa nostamista nykysin.

Thanks. Kokeilin maanantaina maksimia pitkästä aikaa, satanen sieltä tuli. Tekniikkaan en ole tyytyväinen koska tuli melkoisella vapaapudotuksella taas alas

Edit: tai no, nopeasti, ei sentään mustelmia aiheuttavalla vauhdilla :)

Zone-sarja -42%
Joo, ala slaskuun kannattaa kiinnittää huomiota, sama oli kyl mielestäni tos aiemmas videos 4x90, eli ei näyttäny kovin hallitulta alas laskulta.

Mut hyvinhän tuo nous.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Luulen, että se vie sitten toistoja pois jos ja kun kontrolloin sitä laskua enemmän :) mutta pakko kai sitä on. Helposti vaan raskailla painoilla menee tuohon että se tulee nopeasti alas rinnalle

Mutta kumpi on tehokkaampaa lihaksen kasvatus mielessä ;) Tietty riippuu tavoitteista tietty. Itse otan mielummin lyhkäsempiä sarjoja vaikkapa sen sijaan että menen pompauttelemaan painoja rinnalta. Pysyy paikatkin pidempään ehjänä :)

Mutta kumpi on tehokkaampaa lihaksen kasvatus mielessä ;) Tietty riippuu tavoitteista tietty. Itse otan mielummin lyhkäsempiä sarjoja vaikkapa sen sijaan että menen pompauttelemaan painoja rinnalta. Pysyy paikatkin pidempään ehjänä :)

Oikeassa toki olet. Nyt ymmärrän senkin, että minkä takia esim 4x90 tarkoittaa jo 100kg ykköstä muille, mutta omalla kohdalla pitää saada 6x jotta se 100kg nousisi. Varmaan juurikin tuon pomputtelun takia.

Hieno kuulla että projekti edistyy
Oikeassa toki olet. Nyt ymmärrän senkin, että minkä takia esim 4x90 tarkoittaa jo 100kg ykköstä muille, mutta omalla kohdalla pitää saada 6x jotta se 100kg nousisi. Varmaan juurikin tuon pomputtelun takia.

Ehkä joskus niinkin, mutta kyllä tosta sun satasen nosto videosta näyttää siltä että kädet enemmän täristen olis tullu 105. 3x95 on mun mielestä paljon kovempi tulos kuin 1x100.

Hieno kuulla että projekti edistyy

Ehkä joskus niinkin, mutta kyllä tosta sun satasen nosto videosta näyttää siltä että kädet enemmän täristen olis tullu 105. 3x95 on mun mielestä paljon kovempi tulos kuin 1x100.

Ei tullut 105 ylös :p

edit: https://goo.gl/photos/EdFDV2yFh5ZjPmkr7 tuossa se on videolla alussa. :)

Maanantain treenistä tuo ja tuli perjantaina "hieman" maisteltua, darra painoi vähän päälle.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom