Siinäkin se menee omalla kohdalla repimiseksi tekniikan kustannuksella, kun tuntuu että pitää saada se kutonen tehtyä :(
Valitset vain sen painon sen mukaan, millä saat sen suht nätil tekniikalla tehtyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinäkin se menee omalla kohdalla repimiseksi tekniikan kustannuksella, kun tuntuu että pitää saada se kutonen tehtyä :(
Valitset vain sen painon sen mukaan, millä saat sen suht nätil tekniikalla tehtyä.
Kai sen kapean penkin voi tehdä perjantaina, ei pitäisi mitään oleellista eroa olla että tekeekö torstaina vai perjantaina?
Kaipa niitä sarjapainoja voi tuollakin ohjelmalla hinata ylös
Kapeeta penkkiä oon itekki tehny mutta en kyllä mitään kutosia siinä ole alkanut ottamaan. Oikeastaan normipenkissä tehny tuota 2x6 ja 4x10 kapees penkis
Ite en oo kapeeta penkkiä tehnyt lähes ollenkaan. Mutta käsitin että Miken systeemillä toisen treenin pitäisi olla kapea 2x6
Juu niinhän se menee jos meinaa täysin orjallisesti noudattaa sitä.
Lähdin suorittamaan jto:n opilla 3x4->6x6 progressiota. Valikoin aloituspainoksi 85kg, eikä ollut yhtään liian kevyt kun tekee kontrolloidusti.
https://goo.gl/photos/KxgpyneXTcuNjuE7A
3x4x85 lisäksi helppo 1x90 stopilla ja 10x80 (uusi sarjaennätys).
Kui usein äijä penkkaa? Tuntuu, että et oo muuta nyt tässä tehnytkään :D
Maanantaisin ja perjantaisin
Suosittelisin että toinen treeni olisi volyymipainotteinen rinnalle jos teet alle 5 toiston sarjoja pääsääntöisesti. Tietty se että tekeekö loppuun asti sarjat niin vaikuttaa asiaan
No nythän tässä tulee tehtyä alle 5 toiston sarjoja kun tuolla jto:n progressiolla lähdin suorittamaan. Tiedä sitten oliko järkevää tehdä samassa treenissä tuo 10x80 mutta kevyitä ykkösiä jto ainakin suositteli.
Eli suosittelet että ma 3x4->6x6 progressio
pe volyymipainotteinen?
Sä otat tosi nopeasti tangon telineestä, etkä ehdi hakea asentoa oikein ollenkaan, kun kömmit vain sinne tangon alle ja sit se onkin jo käsillä. Jos mä otan maksimia, niin sitä haetaan 20 sekuntia, että on lavat runtattu yhteen oikein perkeleen lujaa ja että jalat on niin takana kuin mahdollista siten että asento pysyy vielä tukevana. Mä en voi tietää susta, mutta jos tuossa videolla nostaisin minä niin ottaisin hyvin haetulla asennolla 110 kg tuon 100 kg sijaan.Tuli perjantain kunniaksi vielä kerran sitä maksimia kokeiltua, 100 nousi, 102.5kg ei noussut.
https://goo.gl/photos/U3xsaZZkJBa4wLQS9
Tuli edelleen nopeasti alas, mutta mielestäni hidastin kuitenkin laskun rinnalle, jolloin ei pomppua tullut.
Jos nyt aivan pakko on ottaa rintaa kahdesti viikkoon niin tekisin suunilleen niin. Ajatuksena se, että pistät paremmaksi 2 kertaa viikon sisään niin on aika hurja. Ja ehdottomasti kevennyksiä mukaan niin pysyy nousujohteisena touhu. Ehkä fiksumpi olisi tehdä viikon kierrolla lihat läpi kuitenkin näin omasta mielestä. Maanantaina esim normi penkit ja sit torstaina ojentajille kunnon punnerrukset ja 4-6 viikon välein kevennys.
Joo itsellä on semmonen tyyli että vedän hapet sisään jo siinä vaiheessa kun istun penkillä, en ole huomannut mitään parannusta tuloksissa vaikka hakisin sitä asentoa ja koittaisin kaivautua penkkiin yms.. En tosin ole vähään aikaan kokeillutkaan.Sä otat tosi nopeasti tangon telineestä, etkä ehdi hakea asentoa oikein ollenkaan, kun kömmit vain sinne tangon alle ja sit se onkin jo käsillä. Jos mä otan maksimia, niin sitä haetaan 20 sekuntia, että on lavat runtattu yhteen oikein perkeleen lujaa ja että jalat on niin takana kuin mahdollista siten että asento pysyy vielä tukevana. Mä en voi tietää susta, mutta jos tuossa videolla nostaisin minä niin ottaisin hyvin haetulla asennolla 110 kg tuon 100 kg sijaan.
Onko merkitystä sillä että teenkö kapeeta torstaina vai perjantaina? En nimittäin käy yleensä torstaisin salilla
Kai se on yksilöllistä miten nopeasti palautuu. Ite annan lepoa ojentajille mielellään vähintään sen 2 päivää ojentajatreenin jälkeen, että on ojentajat varmasti palautunut rintatreeniin. Kannattaa kokeilla.
No joo, pitäisi varmaan laitella treenijako uusiksi jos torstaisin salille ojentajia punnertamaan
Harkinnassa ollut muutenkin kun oon tässä kolmijakosella mennyt, ei ole oikein ollut aikaa / jaksamista ruveta maanantain treenissä ojentajia rankaisemaan enempää.Ei ny välttämättä tarvii torstaille sitä laittaa mutta kokeilla kannattaa ihmeessä jos huomaa eroa palautumisessa. Itellä 2pv ojentajat aina iha tukos reenin jälkeen, että hyvällä tuurilla kerkee just ja just palautua jos perjantaina reenaa ojentajat ja maanantaina meet rintaa tekemään.