Ei. Jos se on värjääntynyt viattoman perheen verellä.
:haart: Mä tiesin, että joku arvaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei. Jos se on värjääntynyt viattoman perheen verellä.
Mitä mitä, tässähän on unohdettu meidät lihavat ja ahdistuneet metalliprinsessat, jotka nyökyttelevät keikalla merkityksekkäästi ja toivovat, että se moshpitin kuningas huomaisi kuinka on oikein bändipaita päällä ja vittu kun nainenkin voi olla tr00.
Kyllä, heitin sen aivan tosissani, mutta ei, en tarkoittanut, ettei tarvitsisi olla lahjakas, kun tekee metallimusiikkia. Päinvastoin. Kaiken hyvän musiikin tekemiseen tarvitaan luovuutta ja lahjakkuutta. Sille lähinnä naureskelin, että millä perusteella metallimusiikin harrastajat ovat niitä taiteellisesti lahjakkaimpia kaikkiin muihin verrattuna.Nonnih, taas tää menee tähän. En tiedä miten tosissasi tuon heitit, mutta...
Normikyniksen mielestä isot lihakset saa pelkästään juomalla roteiinihormoonia. Eihän ne kehonrakentajat oikeasti töitä tee, kunhan iskee piikkiä pakaraan.
Ja samoin, normitallaajan mielestä metallimusiikissa ei tarvitse kun rämpyttää säröt päällä kitaraa, hakata blastbeatia niin perkeleesti ja öristä mikkiin oksennus kurkussa.
Minusta täysin turha alkaa arvostelemaan alaa, johon ei itse ole perehtynyt. Vaikka ihan ymmärrettävää, tuleehan sitä toki itsekin tehtyä helposti asioista joista ei mitään tiedä. Mutta kokeile oikeasti alkaa säveltämään hyvää metallibiisiä, ei ihan noin vain onnistu. Niin kuin ei sen soittaminenkaan. Kukaan ei ole noussut metallimusiikin kärkinimiin hakkaamalla kännissä kitaraa ja oksentamalla mikkiin, työtä senkin menestymisen eteen on tehty.
Kukkaan ei oo niin väittänytkään. Se ei vielä nosta metallin säveltäjiä lahjakkaimmiksi, että metallimusiikin sanotaan olevan vaikea sävellettävä.Sille lähinnä naureskelin, että millä perusteella metallimusiikin harrastajat ovat niitä taiteellisesti lahjakkaimpia kaikkiin muihin verrattuna.
Kukkaan ei oo niin väittänytkään.
Monesti he ovat niitä taiteellisesti lahjakkaimpia.
Itse asiassa on
Hevarit on nörttejä. Ei yleensä mitään "kovia jätkiä" vaan yökastelijoita.i
<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gNTpORt_fEw"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gNTpORt_fEw" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
Onks Lordi heviä!?
Mä itekään en kannta genre-ajattelua, enkä todellakaan viitti otta kantaa mihinkään sellasiin, MUTTA NYT ON KUITENKIN IHAN PAKKO SANOA, ETTÄ... Mun mielestä Lordi on hard rockkia (sanoohan sen biisin nimiki sen jo!), niinku vaikka AC/DC.
Yks muija sano, että HIM on parasta metallia. Ei kai mielipidekysymykseen voi vastaankaan väittää.
Mä itekään en kannta genre-ajattelua, enkä todellakaan viitti otta kantaa mihinkään sellasiin, MUTTA NYT ON KUITENKIN IHAN PAKKO SANOA, ETTÄ... Mun mielestä Lordi on hard rockkia (sanoohan sen biisin nimiki sen jo!), niinku vaikka AC/DC.