Hevarit ja asenne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KKHS
  • Aloitettu Aloitettu
[Nyt soiva] Iced Earth on yhdysvaltalainen heavy metal -yhtye, joka musiikissaan yhdistelee thrash metalia, progressiivista metallia (progressiivinen metalli), power metalia ja NWOBHM-tyyliä. [ja on niin hyvä ettei millään malta mennä nukkumaan, täällä 123jippo kaljupää metallimiäs :)]

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä nyt ei välttämättä ihan suoraan liity edelliseen, mutta kannattaa muistaa jälleen kerran, että tuonne Wikipediaan voi kirjoittaa ihan kuka tahansa ihan mitä huvittaa, ja mitä pidemmälle marginaaliin mennään, sen vähemmän on olemassa ihmisiä, jotka huomaavat, jos joku on kirjoittanut täyttä paskaa.

Yleensä kovimpia huutelijoita ja päällepäsmäreitä ovat ne, joilla omat "faktat" ovat vähän sinne päin. Tämä siis EI ole aukomista 123jipolle, vaan yleinen muistutus/mussutus/jotain.

Emperor/Enslaved - Hordanes Land (split cd) on niin black metallia kuin se ikinä voi (mun mielestä) olla. .

Mitä ihmettä, eikö Enslaved ole Deathia?

Tämä nyt ei välttämättä ihan suoraan liity edelliseen, mutta kannattaa muistaa jälleen kerran, että tuonne Wikipediaan voi kirjoittaa ihan kuka tahansa ihan mitä huvittaa, ja mitä pidemmälle marginaaliin mennään, sen vähemmän on olemassa ihmisiä, jotka huomaavat, jos joku on kirjoittanut täyttä paskaa.

Suomenkielinen wikipedia on yleensäkin melko kehno.

Suomenkielinen wikipedia on yleensäkin melko kehno.

Mä taas tykkään että se on aika hyvä. Näistä eri gendreistäkin oli ymmärrettävät kuvaukset. Eri asia on tietysti jos noi asiat ei vastaa ihan omaa käsitystä tai wikissä on täyttä paskaa kuten tossa jo joku totesi. Mutta eikö noi gendret ja niiden kuvaukset jotenkin (mulle menee ainakin läpi, mutta en ollenkaan asiantuntija olekaan näissä gendreissä, kuuntelen vaan mielummin :D ) noin ole kun tuolla wikissä lukee?

Tämä nyt on taas tätä. Ne ensimmäiset Enslavedit olivat kyllä ihan tyylipuhdasta blackia. Todella hyvää sellaista. Mutta vuosien varrella bändi on kyllä muuttunut enempi tuohon death-metalin suuntaan.

Tätähän tää just on ;) Puhuinkin Enslavedin alkupään tuotannosta (Hordanes Land vuosimallia 1993) ja se on kyllä sitä ihteään, black metallia.

Nykyäänhän ne vetää vähän hennommalla otteella kyllä. Niinkuin moni noista, paitsi Mayhem joka kiukkuaa aina vaan raivokkaammin.

Vielä naurettavampia ovat ne jotka jotka ei omista minkäänlaista asennetta.

Naurattaa toi asennejuttu. Yks jankkas sitä aina ja aina. Pitää olla asennetta...pitää olla asennetta.... On ollu juoppo koko elämänsä.

Kova työ ja avarakatseisuus. Sillä pääsee pitkälle.

Kyllä jollain ns.asenteellakin voi jotain saada aikaan, tai tuntea itsensä tärkeäksi. Ei oo yhtä oikeeta tietä.

Naurattaa toi asennejuttu. Yks jankkas sitä aina ja aina. Pitää olla asennetta...pitää olla asennetta.... On ollu juoppo koko elämänsä.

Nii, vaatiihan se tiettyä asennetta juoda joka päivä elämänsä läpi. :whip:

Ehkä ei ihan sellasta asennetta kuitenkaan mitä tavoitella.

tuolla jollain sivulla joku sano, että nää örinähevit on ihan simppeliä tavaraa. Herra on hyvä ja tulee soittaan vaikka sixpounderin soolot mulle. Ei ne mitään pahoja oo, mutta sointujen rämpyttely helpompaa. Eikä toi "lauluäänen" kehittäminen mitään helppoa ja kivutonta ole.

PASKINKIN HEVI ON PARASTA:rock:

näin on:thumbs:

Mie mittään hevariista tiiä. Muuta ku että niillä on usein jotain ulkosia merkkejä hevariudesta. Jotain mustaa ja jotain ihanaa pitkää tukkaa. Siitäkö se imako ja itseys lähtee, ulkokuoresta? Pitäkää hyvänänne. Mie pölijä oon ainna luullu että se tullee sieltä sisimmästä se hevarius tai mikälie olkoonkan. Oma itsensä. Jos ei sellanen osaa olla vaikka säkkikangas päällänsä niin piiloutukaa vaikka sitten siihen tukkaan ja örinään, jos siitä saatte irki riittävästi. Pertana, miulle riittää ainaski et miulla on oma mieli eikä kenenkään muun sanelema niin sanottu maailman kuva vai mikä lie. Kuhan ihan ite oon miettinynnä jottain pöljää, joka mulle riittää. Mutta se on kuitenki erilaista ku näillä hevariilla, pitkä tukka ja mustaa ja kaikkee kivvaa. Häh. oottako työ pöljiä kaikki, aina seurraamassa jotain trentiä? tai ei-niin-trentiä-muka-niin-erilaista-mutta-kuitenki-samanlaista?

PASKINKIN HEVI ON PARASTA

Ei todellakaan. En tiedä mistä tämäkin lausahdus on lähtöisin, mutta ei sen keksijällä varmaan kovin suurta kritiikkiä musiikin suhteen ole ollut. Paskin hevi on aivan hirveää paskaa. Tosin paras hevi onkin sitten parasta.

MUTTA minuun suosikkibänrin rumpali soittaa maaliman nopeiten ja laulaja karjuu kaikki joukahaiset suohon ja kitaristi on ihan vituun taitava ja basisti on niin vahva että se hakkaa saatana kaikki. Sun isäskin. Niin.

Enkä laita piruuttanikaan mitään hymiöitä niin saa jengi tuumata kuinka tosissaan täällä ollaankaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom