Heräteostoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Paras heräteostos meikäläisellä oli varmaan se kun kävelin erääseen urheilukauppaan ostamaan t-paitaa ja kävelin sieltä ulos 3000mk:n pyörän kanssa.:hyper: Paita jäi sitten tietysti ostamatta. Olisi pitänyt mennä suoraan paita-osastolle eikä kierrellä katselemassa hienoja pyöriä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaalealla minkkiturkiksella puolittain päällystetyt mokkanahkaiset koristesohvatyynyt. Ne olivat niin ihania pehmoisia mussukoita, että mun oli pakko saada sellaisia.

... kotona harmikseni huomasin, että turkiksen sävy ei ole just oikea. Pitäisi olla pari astetta vaaleampi, jotta stemmaisi sohvakalustoon ja parkettiin "hyvin". Jee.

Olihan ne kalliit. Ja itseasiassa varmaan elämäni turhin ostos. Mutta tuli ainakin hetkellisesti hyvä fiilis.

BMW 316i 2003, onneksi tajusin jo yli vuosi sitten myydä sen pois.
Varmaan 30 kriisi kun moinen munanjatke piti ostaa. Eihän siinä mitään helkkarin komea ja hyvä pelihän tuo oli, täysin järjetön ja kallein heräteostos mitä on tullut ostettua.

Tänään menin hakemaan Anttilasta muutamaa tyhjää DVD-levyä ja eiköhän mulle perkele tullut jälleen loistoajatus; tarvitsen uuden digikameran. Tuli taas tosi halpa reissu.

Oikeestaan kaikki kuteet mitä aleista tulee ostettua on ns. heräteostoksia. Mustia, suoria housuja TARVITSISIN ja olen etsinyt niitä jo monta vuotta tuloksetta, eikä niitä vielä näistäkään aleista ole löytynyt (edes normaalihintaisina).

Tän kesän aleostokset:

Lyhyt salsahame (normaalihintaan)
Pitkä Salsahame (virosta)
kengät
2 toppia
2 laukkua (laukkufetissi;) )
1 neulepaita
1 farkut
1 lyhythihainen paita (virosta)

Ja en ole käynyt aleissa kuin pari kertaa. En uskalla enää mennäkään. Virossa tuli kyllä soviteltua yhtä sun toista, mm. halpoja farkkuja oli siellä sun täällä, mutta kun ei ne mene näin reitevälle ja persevälle, niin säästyi ainakin rahat..

Joskus vähän ennen euroaikaa sitten mentiin kaverin kanssa ostamaan aamiaista kaupasta telttailuillan jälkeen (ja kyllä, oli vähän kankkustakin ja etenkin sellanen krapulahuumorin hetki). Päädyttiin sitten ostamaan jollain 800 markalla ties mitä kaikkea ihmeellistä, lötköpötköjä(tm) ja muuta vastaavaa tosi hyödyllistä :D

Viikko sitten olin menossa ostamaan raejuustoa, niin ostinkin lisäksi 15 grammaa kultaa :nolo: Budjettiahan onneksi moiseen oli, eli ei.

-nallipyssy pari vuotta sitten.
-ässien lippu joskus junnuna 2. huonoin ostos ikinä (tosin tänä vuonna kurssi nousi)
-huonoin ostos "never", powerpuck, kiekko joka mittasi läminopeuden, ei tainnut toimia.

Vähän aihetta sivuten kun tuossa aiemmin puhuttiin jotain alennusprosenteista: Pieni alennus tekee vain vihaiseksi. Eli saatan ostaa esim. normaalihintaisia vaatteita silloin tällöin, mutta harvoin ostan jotain 20-30 % alennuksesta. Pitää olla vähintään 50 %, että innostun, mieluummin 70 %. Pitäisi joskus ihan sanoa myyjille, että voinko ostaa tämän paidan normaalihinnalla, kun v***ttaa nämä teidän surkeat 20 % alennukset?? :evil:

Duunikaveri kertoi käyneensä Suomenojan Intersportissa etsimässä rulliksia ja ostaneensa haulikon, 1500 egeä. Omat kokemukset kalpenee tän kanssa, vaikka harvoin sitä itsekään kävelee tyhjin käsin ulos Verkkokaupasta...

Melkein:

Oli kaupassa brassihärän sisäfilettä -50% sellaisia ~2kg jöötejä. Eihän se ollut edes paha jos sen olis ostanut, mutta ei sitä olis jaksanut syödä kuitenkaan. Kassajonoon asti kuitenkin sen kanssa pääsin.

Duunikaveri kertoi käyneensä Suomenojan Intersportissa etsimässä rulliksia ja ostaneensa haulikon, 1500 egeä. Omat kokemukset kalpenee tän kanssa, vaikka harvoin sitä itsekään kävelee tyhjin käsin ulos Verkkokaupasta...

Sattu sitten kuitenkin olemaan ostoluvat haulikkoon mukana???

Lähdin ruokatunnilla käymään kaupoilla aikaa tappaakseni, ostin hetken mielijohteesta läppärin 1200€ joka on kylläkin osoittautunut todella hyväksi ostokseksi.

jostakin helevetin syystä tilasin viime perjantaina tuommosen pikkupienissään! Ei tuo kyllä kallis oo mutta en minä tuota tarvikkaan mihinkään.... Eikä tuo edes mahdu mun päähän :(

Oli pari minuuttia ylimääräistä aikaa Kampissa ennen bussinlähtöä, jolloin menin Suomalaiseen Kirjakauppaan ja jostain syystä ostin kirjan nimeltä "Sukkasillaan. Sukkia lapsille, nuorille, aikuisille - sukka joka jalkaan".
Sisältää 154 sivua sukanteko-ohjeita.

Mitähän mä ajattelin

Bonehead, onko ollu käyttöä? :D

Naene, kuinkas monet sukat on duunattu? :lol2:

Ihan vaan vinkkinä; joulu on tulossa ja sukulaisille jne. pitää ostaa lahjat, tossahan on hyvät jo valmiiks...

Eikun joo, tajusin just tehneeni heräteostoksen kun napsuttelin nettikauppaa aikani ja totesin, että TOTAL: 252.70 €. Kohta on sitten taas lisää rättejä. :rolleyes: Onneks tolla sentään sai kohtuullisen läjän niitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom