Heräteostoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Lisäyksenä edelliseen, kun unohdin sen pointin kirjottaa: nettikaupat on vaarallisia, varsinkin kun ei toi pää toimi edes normaalilla kellotaajuudella "kyykkyreeni+pastaapienenvuorenverran"-kombon jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei näin hyvä thread saa jäädä unholaan. Varmana on ihmiset ostellu kaikkea tässä 7 kuukauden aikana. Kirjoittakaa! :)

Jatkan omalla pienellä mitä ostin tänään kun alkoi lapsettamaan. Mukaan tarttui palapeli ja 2x superpalloja. Legot ja disneyn puuhakirjat onnistuin sentään välttämään vaikka vähän niitä räpelsikin.. "joo tässä pikkuveljelle vaan synttärilahjaa katselen hmhmmhmm..." :nolo: (niin, mitään pikkuveljeä ei siis ole just in case joku ei tajua ;))

Alankin heti kokoamaan tuota ja jos menee hermot niin aina voin paiskoa superpalloja ympäri olkkaria, woohoo! Naapureille iloa :hyper:

Just ostin uudet duunikengät, 170e katos tililtä niin että heilahti.

Nahkarotsin ostin äskettäin. 190e meni siihen. Kyllähän sille käyttöä on kuhan ilmat kylmenee :)

11 metrinen matkavene. Ostettiin yli 2 kuukautta sitten ja ollaan käyty ajelemassa kerran tänä kesänä. Sauna lämmitettiin veneellä ensimmäisen kerran juhannuksena, eikä ole sen koommin saunottu.

Kannattavaa...

Mutsi ei aikoinaan päästäny mua ja faijaa kahdestaan kauppoihin, koska mukaan tarttui aina jotain ylimääräistä. Paras mieleen muistuvista on reissu, jossa lähdettiin faijan kanssa ruokakauppaan ostamaan jotain ihan pientä ja tultiin kotiin stereoiden ja videoiden kanssa (se oli sitä aikaa)...

Mä teen heräteostoksia aika usein. Nyt kesällä varmaan joka viikko.
Yritän sit aina selitellä itselleni, että raha on luotu kiertämään ;)
Samoilla linjoilla Faidran kaa.
Viime viikolla ostin Jopon :D Se oli niiiiin söpö, et mun oli aivan pakko saada se ja heti :hyper:
Nyt mulla on kolme fillaria.

jostakin helevetin syystä tilasin viime perjantaina tuommosen pikkupienissään! Ei tuo kyllä kallis oo mutta en minä tuota tarvikkaan mihinkään.... Eikä tuo edes mahdu mun päähän :(

"tämän ansiosta jenkkiarmeija on toimintakykyinen jopa -20 asteen pakkasessa":):david:

Kohta toi rakas vaimo pistää mut varmaan nukkumaan johonkin noista autoista.Taas tuli vkl,na tehtyä diili talvi"harraste" autosta.Audi 200.vm 81 170hv 2.2l turbo.Perusteluina oli että kun kuplassa ei oo lämppäriä ja pökötti on mr auto ja sä ajat aina toyotalla ja letukka on appiukolla tai mökillä.ni pitää mun nyt jollain kulkee ja jotain rakentaa

3 kengät tilasin Ebayn kautta jenkkilästä.. Ne vaan oli niin nättejä. ;< Ei kyl maksanu ku joku 70 euroo posteineen yhteensä, halpaa.

Nyt kun olen töissä, niin tulee tehtyä heräteostoksia ihan liikaa. Tänäänkin "eksyin" erääseen nimeltämainitsemattomaan urheiluvälineliikkeeseen ja siellä oli kesä-ale menossa ja senhän voi arvata, mitä siitä seurasi:hyper:. Pakko oli ostaa t-paita, toinen t-paita (noku se makso oikeesti 75€ ja oli 50% alennus:)) ja takki. Valkonen takki. Eli se on p*skanen heti ekan käyttökerran jälkeen:rolleyes:.

Pelottaa jo mitä sitten tapahtuu, kun menen ostamaan joskus sitä omaa autoa: "hei tääkin olis kiva... ja tää... ja tällä vois ajaa kesällä... voiks täällä maksaa luotolla?:D".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom