Heräteostoksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu
Vaatteitahan sitä mullakin yleisemmin heräteostoksina tulee ostettua.
Kevään aikana tullu kolmet eri farkut ostettua vain ja ainoastaa, koska ne on ollu hyvännäköiset, kaapissa olis kyllä ennestäänki farkkuja riittämiin :D
Ja niihin sit vöitä tietysti

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
eilen olin pyöräilemässä ja sattupa sitten gigantti matkan varrelle.
kävelin sisään ja puol tuntia siellä pyörittyäni lähin imurin ja kännykän kanssa pois.pyörä jäi pihalle palelemaan ku mä matkasin bussilla n.329e köyhempänä :)

Olen aika huono shoppailija. Mihin shoppailun viehätys oikein perustuu?

Onko se vapautta?, siis vapautta tehdä valintoja. Vai onko se jotain itsensä ilmaisemista. Jos menee Pakkiskauppaan ja ostaa Pakkispipon päähänsä, niin ilmaisee kuuluvansa tähän heimoon ja edustavansa tiettyä lifestyleä.

Hehheh... kävin eilen ostaa uuden sykemittarin ja myyjä oli niin tehokas, että sai mut ostamaan kalliimman mallin. Samalla mukaan tarttui alennusmyynnistä Adidaksen söötit punaiset Adigirl HC -popot, ihan selkeästi luotu jalkatreeniin. Pakkohan se on ostaa kun saa 30% hinnalla normaalista, säästää niin paljon! :nolo:

Pakkohan se on ostaa kun saa 30% hinnalla normaalista, säästää niin paljon! :nolo:
Totta, niin totta... Tämä pätee moneen asiaan (=ostokseen). :) Ennen tuli vielä enemmän tehtyä heräteostoksia, mutta kyllä nykyäänkin vielä sokaistun etenkin alennusmyynneissä ja sorrun "hei tässä on -60% eihän tämä maksa oikeastaan mitään enää"-ajatteluun.

Vaatteitahan sitä yleensä tulee heräteosteltua. Joskus jotain sisustuskamaa yms. mutta onneksi ne ovat yleensä vähän hinnakkaampia jo, joutuu jo vähän käyttämään harkintaa ennen hankintoja.

Postimyynnit ja nettikaupat, niitä tulee tuettua kyllä vähän liian paljon. Sitä ostamisen helppoutta! Ei tarvitse poistua kotoa mihinkään ja saa silti kulutettua niin paljon rahaa. Teen joskus kyllä todellisia heräteostoksia netistä, taannoin surffailin jollakin neittikauppasaitilla (öiseen aikaan) ja huomasin siellä jotain kivaa. Tietenkin tilasin, mutta aamulla se ei sitten näyttänytkään enää niin kivalta...

Noo, kerran kai tässä eletään. Kunhan ei ala sitä miettimään, mitä kaikkea muuta niillä heräteostoksiin/ylimääräisiin vaateostoksiin yleensä laitetuilla rahoilla tekisi... Itsepähän sitä ne tuhlaamansa rahat on tienannut, ei niitä ole mistään ilmaiseksi saatu.

Harvemmin tulee ostettua mitään harkittua paitsi maitoa ja rahkaa. Mutta harvemmin tulee ostettua ylipäätänsä mitään ei koskaan ehdi shopata. Nyt valmistuin ja näköjään laitoin haisemaan.
Ostin pro valokuvan itsestäni se neliöhattu ja kaapu päällä. Ostin valokuvan kun kättelin katedraalin lavalla chancelloria. Ostin teepaidan jossa on mun nimi ja class of '06. Ostin urheilupaidan jossa yliopiston logo. Ostin fleecepaidan jossa yliopiston logo. Ostin tyynyn, jolla yliopiston logo.
Kun ne kerran oli siinä. Onneksi en sentään ostanut DVD:tä koko seremoniasta, tylsempää leffaa saisi etsiä. Alennusmyynnit taisi jäädä kokonaan käyttämättä hyväksi :(

Heräte ostokset on kyllä niin pahasta. Kenkäkaupat on mun suuri heikkous, vähintään tulee kerran kuussa uudet tossut haettua, vaikka niitä löytyy jo +20paria. Minkäs sille voi kun on kenkäkaupan vieressä töissä. Ja sitten tietokoneeseen tulee tilattua kaikkea "turhaa" kamaa liian usein.

Kenkäkaupat on mun suuri heikkous, vähintään tulee kerran kuussa uudet tossut haettua, vaikka niitä löytyy jo +20paria.
Voi kuule... Toi kerran kuussa olisi meikäläiselle vielä pientä. :nolo:

Pari viikkoa sitten ostin Ali-leffan DVD:n (pääos. Will Smith). Ajattelin, että ostetaanpas samantien omaksi, kun en ole tätäkään vielä katsonut.

Kotona sitten viritin suolapähkinät valmiiksi ja aloin katsoa leffaa. Jotenkin tuntui tutulta alusta lähtien ja sitten vaimo sanoi, että olemme vuokranneet ja katsoneet kyseisen elokuvan aiemmin. Ei tainnut muuten ekalla kerrallakaan olla mikään tautisen hyvä.

Minkä takia ne on :curs:? Mikä niistä tekee pelatessa huonon? Vaikea uskoa, että esim nuo radiotaajuudella toimivat langattomat voisivat olla merkittävästi hitaampia. Ehkä nuo on jotain uskon- ja henkimaailman asioita? :)

edit: ostin eilen heräteostoksena toisen 160 GT Hitachin SATA-kovalevyn ja 6-In-One-muistikorttilukijan. Kovalevyn hinta 99,90 = halpa.

Pysytään nyt vielä off-topic.

Ainakin tähänasti kaikissa langattomissa hiirissä on ollut pieni viive (todella marginaalinen), joka on silti pelatessa haitannut todella paljon. Ainakin fps-peleissä. Saas nähdä jos ne pystyy seuraaviin langattomiin korjaamaan tämän viiveen.

Ei tule ostettua juuri mitään "heräteostoksia".

En mä varmaa muuta teekkää ku heräteostoksia. No ei vais, mut melkeen..

Viimeks menin ostelee sisustuskamaa. Etin sitte vikaks passelia mankkaa ja päädyin Giganttiin. No eipä siel tarpeeks halvalla mitään irronnu, mut tokihan sielt löyty epilaattori alennuksesta. Pitihän se ostaa.. Sit suuntasin Anttilaan ja selailin alennusdvd:eitä, tarttu parit mukaan. Sit menin kattoo niit soittimia ja löysinki sopivan joten ostin sen. Siinä sit ulko-oven läheisyydes cd-telineet ja sieltä parit uutuuscd:t mukaan, pitäähän uutta mankkaa testaa uusil levyil. Hyvä minä, 60 € palo sinne sit tommoseen.

Sama tän iltainen kauppareissu. Menin hakee hiuslakkaa ja samal sattu mukaan kokista ja persikoita. Oon toivoton.

Mä olen käynyt elämässäni kaksi (2) kertaa hifistudiolla ostamatta mitään. Se on hyvin pieni osa siitä, kuinka monta kertaa olen siellä käynyt. Jos muija menee katselemaan vaatteita, mä lähden katselemaan kaiuttimia. Sitten sieltä kuitenkin tarttuu aina vähintään jotain kallista piuhaa mukaan :(

Paras ehkä, kun ostin kännissä suzuki PV:n. Hyvä mopo ei siinä mitää, tulee se mopo ikä taas muisteltuu.:itku: :wall:

Tilasin eilen netistä parin sadan euron edestä ase-tarvikkeita; lippaita ja muuta. Teen ERITTÄIN harvoin heräteostoksia, olen muutenkin tarkka rahoistani. Sen takia ei harmita yhtään ku kerran tekee heräteostoksia :)

Viimeiset pari viikkoa on ollu aika pahoja.

Viime viikolla iPod ihan heräteostoksena ja eilen auto. :hyper: Auto oli kans ihan heräte. Menin frendien kans kattomaan autoja ja tulin toisen kärryn kanssa pois.

Noh, molemmat oli halpoja, jos vertaa markkinahintoihin.

Mun yleisin heräteostos on farkut.. Se on lähes joka kerta kun lähtee tsiigaa kauppoja.. Jos jotain lähtee mukaan niin 50 % todennäköisyydellä ne on farkut...

163€lla kledjuja Sport-Heavystä. Sain kyllä aika iso kasan. :)

Ai joo. Tossut, valkoiset RBK:t :kuola: Alle 40€:lla sain.

attachment.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom