Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jännänä yksityiskohtana se, että en ole ikinä, missään salilla ja koskaan nähnyt niin paljon isoja kumitissejä kuin tuolla.
Mun loppuu pian. Ihan kiva, mutta en pidä siitä, että on kellarissa. Jännänä yksityiskohtana se, että en ole ikinä, missään salilla ja koskaan nähnyt niin paljon isoja kumitissejä kuin tuolla.
Se on kai jokaisen mausta kiinni onko se hyvä vai huono asia.
saisi vähän tehostaa ilmanvaihtoa CG:llä. Oon huomannut että hiki nousee liiankin helposti pintaan. Vertailukohtana WFC sali Treella
Mun mielestä ainakin Larun Liikuntakeskukseen verrattuna ilmastointi on huomattavasti parempi. Siellä ei ilmastointi tuntunut pukuhuoneessa toimivan ollenkaan (lähes höyrysauna silloin tällöin) ja itse salillakin oli tuskaisen kuuma aina.
Kävitkö Larussa siinä kamppailupuolen salilla vai siinä Lidlin yläpuolella? Kerran oon käyny siinä Lidlin yläpuolella hieronnassa ja sali näytti kyllä melko pieneltä. Mahtoiko siellä olla edes kyykkypaikkaa tai penkkiä, kun en niin tarkkaan ehtinyt näkemään?
Siellä meinaa oli melko halpa kuukausikorttihinta tossa jonkin aikaa sitten, ni mietin, jos joskus kävis testikuukauden siellä vetäsemässä.
pääseekö Helsingissä mihinkään salille treenille aamulla ennen 0800. tulen tässä talvella viettämään muutaman päivän joka kuukausi helsingissä opiskellen alkaen huomisesta?
06.00-23.00 , Mayors , sijaitsee ruoholahden ostoskeskuksessa.
Pitäjänmäen Voimapuodille pääsee kans 6-23 magneettikortilla.pääseekö Helsingissä mihinkään salille treenille aamulla ennen 0800. tulen tässä talvella viettämään muutaman päivän joka kuukausi helsingissä opiskellen alkaen huomisesta?
Kai sitä voi udella respan gorilloilta tarjoustaNiin, jos on magneettikortti niin silloin pääsee. Muuten niiden respa on avoinna klo 14-20 ajalla.
Kai sitä voi udella respan gorilloilta tarjousta
kampissa tosiaan majailen. onhan tuossa tuo kisis! magneetista en viitti alkaa maksamaan jos kerran kaksi kuussa treenin Helsingissä teen ;) Meijerille on tosin Pro Painilta saatu ilmaispiletti.