Helsingin kuntosalit

olen nyt kuukauden käynyt tuo CG:llä. elokuussa porukkaa ollut enempi mut vielä pystyy/mahtuu hyvin reenaileen. itse käyn klo 17-19 tienoolla
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun loppuu pian. Ihan kiva, mutta en pidä siitä, että on kellarissa. Jännänä yksityiskohtana se, että en ole ikinä, missään salilla ja koskaan nähnyt niin paljon isoja kumitissejä kuin tuolla.
Se on kai jokaisen mausta kiinni onko se hyvä vai huono asia.
 
saisi vähän tehostaa ilmanvaihtoa CG:llä. Oon huomannut että hiki nousee liiankin helposti pintaan. Vertailukohtana WFC sali Treella
 
Nyt olis CG otettu käyttöön. Varsin mukava paikka ja henkilökunta.

Mun loppuu pian. Ihan kiva, mutta en pidä siitä, että on kellarissa. Jännänä yksityiskohtana se, että en ole ikinä, missään salilla ja koskaan nähnyt niin paljon isoja kumitissejä kuin tuolla.
Se on kai jokaisen mausta kiinni onko se hyvä vai huono asia.

Allekirjoitan. Ne kumiset jutut siis. :)

saisi vähän tehostaa ilmanvaihtoa CG:llä. Oon huomannut että hiki nousee liiankin helposti pintaan. Vertailukohtana WFC sali Treella

Mun mielestä ainakin Larun Liikuntakeskukseen verrattuna ilmastointi on huomattavasti parempi. Siellä ei ilmastointi tuntunut pukuhuoneessa toimivan ollenkaan (lähes höyrysauna silloin tällöin) ja itse salillakin oli tuskaisen kuuma aina.
 
^Harmi kun sulla ei ole vippejä, niin et voi käydä lukemassa mun treeniblogia täällä. Sieltä löytyy kyllä kaikenmoista juttua ko.mestasta. :D Ja joo, edelleen käyn CG:llä.
 
Mun mielestä ainakin Larun Liikuntakeskukseen verrattuna ilmastointi on huomattavasti parempi. Siellä ei ilmastointi tuntunut pukuhuoneessa toimivan ollenkaan (lähes höyrysauna silloin tällöin) ja itse salillakin oli tuskaisen kuuma aina.

Kävitkö Larussa siinä kamppailupuolen salilla vai siinä Lidlin yläpuolella? Kerran oon käyny siinä Lidlin yläpuolella hieronnassa ja sali näytti kyllä melko pieneltä. Mahtoiko siellä olla edes kyykkypaikkaa tai penkkiä, kun en niin tarkkaan ehtinyt näkemään?

Siellä meinaa oli melko halpa kuukausikorttihinta tossa jonkin aikaa sitten, ni mietin, jos joskus kävis testikuukauden siellä vetäsemässä.
 
Viimeksi muokattu:
Kävitkö Larussa siinä kamppailupuolen salilla vai siinä Lidlin yläpuolella? Kerran oon käyny siinä Lidlin yläpuolella hieronnassa ja sali näytti kyllä melko pieneltä. Mahtoiko siellä olla edes kyykkypaikkaa tai penkkiä, kun en niin tarkkaan ehtinyt näkemään?

Siellä meinaa oli melko halpa kuukausikorttihinta tossa jonkin aikaa sitten, ni mietin, jos joskus kävis testikuukauden siellä vetäsemässä.

Molempiin paikkoihin pääsee samalla kortilla. Tosiaan tuo ilmanvaihto-ongelma oli lähinnä siellä Lidlin yläpuolella. Kyllä siellä se sali mun mielestä aika iso on. Jaettu tosiaan sinne useampaan kerrokseen. Laitepainotteinen se Lidlin yläkerta, enemmän rautaa löytyy sieltä Classic Budo Gymin tiloista.
Ihan jees paikka, normaalitaksat vain vähän kalliimman puoleiset.
 
pääseekö Helsingissä mihinkään salille treenille aamulla ennen 0800. tulen tässä talvella viettämään muutaman päivän joka kuukausi helsingissä opiskellen alkaen huomisesta?
 
pääseekö Helsingissä mihinkään salille treenille aamulla ennen 0800. tulen tässä talvella viettämään muutaman päivän joka kuukausi helsingissä opiskellen alkaen huomisesta?

06.00-23.00 , Mayors , sijaitsee ruoholahden ostoskeskuksessa.

Niin, jos on magneettikortti niin silloin pääsee. Muuten niiden respa on avoinna klo 14-20 ajalla.
 
pääseekö Helsingissä mihinkään salille treenille aamulla ennen 0800. tulen tässä talvella viettämään muutaman päivän joka kuukausi helsingissä opiskellen alkaen huomisesta?
Pitäjänmäen Voimapuodille pääsee kans 6-23 magneettikortilla.
 
kampissa tosiaan majailen. onhan tuossa tuo kisis! magneetista en viitti alkaa maksamaan jos kerran kaksi kuussa treenin Helsingissä teen ;) Meijerille on tosin Pro Painilta saatu ilmaispiletti.
 
Bbc 24/7/365.
 
kampissa tosiaan majailen. onhan tuossa tuo kisis! magneetista en viitti alkaa maksamaan jos kerran kaksi kuussa treenin Helsingissä teen ;) Meijerille on tosin Pro Painilta saatu ilmaispiletti.

Ota 10-kortti, voit käyttää vaikka puolen vuoden aikana.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom