Helsingin kuntosalit

Tietääkö joku, missä keskustan alueen kuntosalilla olisi nyrkkeilysäkki eikä ole ainakaan vielä mennyt kiinni koronarajoitteiden takia?
Solanalla ei ole säkkiä, mutta on boxmaster, mitä olen hakannut kuin Mike Tyson konsanaan. Ja Solana on kortilla auki 24/7.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kellään tietoa Merihaan Voimalaitoksesta? Puolituttu joka reenaili sielä sanoi, että levypainoista puuttuu osia, säädettävät penkit monesti sökönä ja laitteita huolletaan huonosti? Kuvista päätellen sali näytti kuitenkin hyvältä niin ajattelin vielä täältä kysäistä maksaako vaivaa?
 
Treenaako kukaan juuri avatulla Roihupellon PTVGYMillä?

 
Roihupelto tsekattu, ei siellä voisi kuvitella treenaavansa säännöllisesti, salin laitteistosta ym ei mitään vikaa, mutta se ilmapiiri.
 
Roihupelto tsekattu, ei siellä voisi kuvitella treenaavansa säännöllisesti, salin laitteistosta ym ei mitään vikaa, mutta se ilmapiiri.

Mikäs ilmapiirissä?
 
Roihupelto tsekattu, ei siellä voisi kuvitella treenaavansa säännöllisesti, salin laitteistosta ym ei mitään vikaa, mutta se ilmapiiri.
Joo…
Itse olen päässyt käymään arkena ja päivällä niin on saanut melko rauhassa kierrellä ja kokeilla vehkeitä.
Musa oli aika kovalla. Yksin treenatessa ei haitannut mutta kun kaveri oli mukana niin piti puhua kovempaa.
Sit mulla on hieman valoherkät silmät ja tuolla huomasin monessa laitteessa että valot paistaa suoraan silmiin. Valoja lienee pakko olla reilusti koska yleis ilme on musta ja ilman ikkunoita?

Nää nyt on sellaisia asioita mitkä ei varmaan häiritse juuri ketään.

Loistavat laitteet ja tilat kyllä!
 
Joo…
Itse olen päässyt käymään arkena ja päivällä niin on saanut melko rauhassa kierrellä ja kokeilla vehkeitä.
Musa oli aika kovalla. Yksin treenatessa ei haitannut mutta kun kaveri oli mukana niin piti puhua kovempaa.
Sit mulla on hieman valoherkät silmät ja tuolla huomasin monessa laitteessa että valot paistaa suoraan silmiin. Valoja lienee pakko olla reilusti koska yleis ilme on musta ja ilman ikkunoita?

Nää nyt on sellaisia asioita mitkä ei varmaan häiritse juuri ketään.

Loistavat laitteet ja tilat kyllä!

Musat on tosiaan välillä niin kovalla, että tunkee vastamelukuulokkeista läpi!
 
Pitääkö paikkansa että tuola käy suurimmaks osaksi junnuja reenaamassa?

Aika paljon on junnuja ottamassa selfieitä ja räpläämässä muuten vaan kännyköitänsä. Kai ne vähän yrittää treenatakin. :LOL:
 
Jahas, vuosia käyty Solanalla Hakaniemessä, mutta se lopetti toimintansa nyt. Vaihtoehdoksi miettinyt Merihaan voimalaitosta, mitäs mielipuolta ootte paikasta, jos joku täälltä siellä sattuisi käymään?!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom