Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertokaa stadin kuntosaleja tuntevat että mihin pääsee enään nykyään kertamaksulla? Ja nimenomaan kohtuullisella kertamaksulla, mielellään alle 10€.
Itse käynyt jo yli kymmenen vuotta pelkästään duunin salilla ja silloin tällöin Kisiksellä joten ei ole tietoa juurikaan yksityisistä saleista. Frendin kanssa on aina silloin tällöin puhetta että lähettäis johonkin salille treenaa mihin pääsisi kertamaksulla ja sauna olisi myös aika ehdoton.
Normi
Tervehdys, Helsingin pakkisväki!
Olen tulossa tuossa 11.-15.4 viikon työreissulle. Koska olen kynäniska-wannabe-HC-bodymunkkinoviisi, en halunnut hotellimajoitusta vaan otin Forenomilta vuokrakämpän. Täten voin kokkailla omat dieettisafkat aina iltasella Kämppä sijaitsee Punavuoressa ja kysymys kuuluukin, mikä olisi siinä lähin varteenotettava sali? Olin katsovinani että nyt jo legendaksi muodostunut Mayor's ois (ainakin kartalla) suht lähellä mutta oisko muita vaihtoehtoja?
Käy tutustumassa Mayor'silla ilmaiseksi ensin!
Jos on auto niin saako Mayorsin asiakkaat parkkiin Ruoholahteen ilmaiseksi siksi aikaa?