Helsingin kuntosalit

Ehdottomasti Mayor's Gym. Ei pakkojäsenyyttä, ilmainen tutustumiskerta.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi kisis on imho kyllä aivan järkyttävä paikka treenata.. Ellei tykkää alaikäisistä telinevoimistelijoista. Kesällä kävin kaverin kanssa kun sillä oli sinne joku kortti, painot oli kolmessa osassa, perkeleen kuuma, paljon maahanmuuttajia ja teinejä ja olennaisia puutteita laitteissa/perustelineissä Omalla tavallaan hauska vanhanajan fiilis mutta voi hitto jos tuolla joutuisi treenaamaan. Tolla seudulla nyt on esim Hot Gym kullinpuomin shellin vieressä mikä on ihan jees paikka, tai oli ainakin muutama vuos sitten, eikä kaada normaali työssäkävijän taloutta.
 
Kertokaa stadin kuntosaleja tuntevat että mihin pääsee enään nykyään kertamaksulla? Ja nimenomaan kohtuullisella kertamaksulla, mielellään alle 10€.
Itse käynyt jo yli kymmenen vuotta pelkästään duunin salilla ja silloin tällöin Kisiksellä joten ei ole tietoa juurikaan yksityisistä saleista. Frendin kanssa on aina silloin tällöin puhetta että lähettäis johonkin salille treenaa mihin pääsisi kertamaksulla ja sauna olisi myös aika ehdoton.

Normi

Itellä tuli käytyä joskus reilu vuosi sitten itiksen uimahallin salilla, kertamaksu on jotain neljän euron luokkaa ja sillä pääsee salille ja uimaan. Sali on pienehkö, aika lailla laitteisiin painottunut, mutta ihan ok:sti vapaita painoja, penkki, ym. löytyy myös. Hinnan takia tuolla tuli aikanaan käytyä, opiskelijana joku n. 2e/kerta tuolloisilla hinnoilla.
 
Tervehdys, Helsingin pakkisväki!

Olen tulossa tuossa 11.-15.4 viikon työreissulle. Koska olen kynäniska-wannabe-HC-bodymunkkinoviisi, en halunnut hotellimajoitusta vaan otin Forenomilta vuokrakämpän. Täten voin kokkailla omat dieettisafkat aina iltasella :) Kämppä sijaitsee Punavuoressa ja kysymys kuuluukin, mikä olisi siinä lähin varteenotettava sali? Olin katsovinani että nyt jo legendaksi muodostunut Mayor's ois (ainakin kartalla) suht lähellä mutta oisko muita vaihtoehtoja?
 
Tervehdys, Helsingin pakkisväki!

Olen tulossa tuossa 11.-15.4 viikon työreissulle. Koska olen kynäniska-wannabe-HC-bodymunkkinoviisi, en halunnut hotellimajoitusta vaan otin Forenomilta vuokrakämpän. Täten voin kokkailla omat dieettisafkat aina iltasella :) Kämppä sijaitsee Punavuoressa ja kysymys kuuluukin, mikä olisi siinä lähin varteenotettava sali? Olin katsovinani että nyt jo legendaksi muodostunut Mayor's ois (ainakin kartalla) suht lähellä mutta oisko muita vaihtoehtoja?

Käy tutustumassa Mayor'silla ilmaiseksi ensin!
 
Käy tutustumassa Mayor'silla ilmaiseksi ensin!

Tänään kävin! :)

Mahtava sali kyllä. Kaikki laitteet viimeisen päälle ja mukava tunnelma. Ostin vielä viikon kortin ja toivon pääseväni tässä toisenkin (ja kolmannen) kerran käymään. Jos nyt siis näkyy Mayor'silla mustassa t-paidassa ja hopeanharmaissa shortseissa palloileva eksyneen näköinen silmälasipäinen kynäniska, niin se olen minä :D
 
Meijeri pitäs käydä koklaamassa.. En vaan haluu kuvitella minkälainen ruuhka länsiväylää pitkin sinne on aamulla joten taitaa olla tekemätön paikka siirtyä espoosta sinne :/
 
Toistaseksi yks syy länärin aamuruuhkan lisäks mikä on estäny siirtymästä tonne kun ei oo mitään takeita et löytyy parkkipaikkaa.
 
Tommi tulee sitten saliseuraksi CGymille, kun ei noita tarjouksia ole tullut kovin montaa vastaan.
 
Kiitti CGymin vinkistä! Oon käynyt työpaikan salilla Helsinkiin muuton jälkeen ja nyt oon jotenkin totaalisen kyllästynyt siihen säätämiseen siellä, kun on hieman puutteellinen paikka. Joten taidanpa käydä vilkaisemassa millainen paikka on :)
 

Suositut

Back
Ylös Bottom