Helsingin kuntosalit

Nyt on reenattu viikko Silverillä ja pakko sanoa että oikein mainio salihan tuo on. Ainoa miinos oikeastaan tulee aukioloajoista jotka voisivat jatkua illalla myöhempään kun kerran magnettikortit käytössä ovat. Muuten ei juuri valittamista löydy. Pakkislaisista bongattu kai Karpo tuolla kertaalleen :).


what? omg. toivottavasti mulla oli tukka ees hyvin.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä kans käyn Siverillä. Kiva paikka, itseä jotenkin se tunnelma siellä kiehtoo eniten näistä pääkaupunkiseudulla käymistäni saleista.

Miinuksena ehkä se, että usein suhteellisen ruuhkainen, tai ainakin ahtaan oloinen. Johtunee varmaan salin pitkulaisesta mallista. Miesten pukkarissa ei saa aina kaappia.

Plussina hyvät laitteet, ilmapiiri, toimiva sauna. Autonkin saa työnnettyä sinne Nesteen parkkikselle.

Henkilökunnasta en osaa kyllä sanoa mitään, kun tuntuvat aina olevan siellä kopissaan tai jumppaa vetämässä.
Mä en oo vielä kertaakaan tuolla ruuhkaan törmänny vaan aina on mahtunu reenaamaan hyvin ja tuo on mun mielestä jopa aika tilava paikka moniin muihin verrattuna :). Toivottavasti en ruuhkiin törmää jatkossakaan.
 
Tietty salia on vaikea suositella, riippuu paljon reenityylistä ja mitä salilta haluaa...

Rautapaikkana kontulan kuntokellarille ei ole hinta-laatu suhteen edes haastajaa, 4kk kortti taitaa olla peräti 60eur,tilaa/rautoja/peruslaitteita/penkkejä löytyy enemmän kuin monelta cms-jäsensalilta, ilmanpainelaitteita täällä ei ole:hyvä: eli joutuu ihan itse raudat tankoon laittamaan.

Porukka on tietty osaltaan tommosta rumaa(~~minä) voimanostotyyppistä- ovat mukavampia miltä näyttävät, tosin täältä ei löydy naisten perseitä kyttääviä limaisia personaltreinereitäkään:thumbs:
 
Noilla kaikilla käyneenä, East Body on kuningas-paikka niille jotka oikeesti haluu treenata jykevillä vapaiden tankojen telineillä(kyykky, penkki). Voi käydä magn.kortilla millon vaan ja nyt, n.6v. käyneenä, voin sanoa et eritt. jees porukkaa. Sekä omistajat että reenaajat.
Ainoat miinukset ehkä käspainoparit loppuu 50kg...löytyy 73kg:oon asti yx paino sekä vielä aika vähän käy naisia. Mut mä käyn trenaas;I
Mut sieltä ei levyt lopu kesken vaikka olis isojakin ukkoja reenaas samaan aikaan eri paikassa.
Itekkin muutin tos kk sitten kauemmas mut en edes harkinnut muuta. Jos asuisin keskustas niin TöölöGym ok.
Tohon Kontulaan...mun makuun liikaa mukulia tiellä ja ulkomaalaisia. Ei niitä vastaan muuta mut ne ei oikeesti käy reenaas vaan hälisee ja viettää aikaa ja vie treenipaikan...vituttaa siin sit ootella.
 
Mites Iron Gymin kävi? Ainakin pari vuotta sitten oli vielä siinä pikku roballa muistaakseni ja laajeni sitten tuusulan sahankulmaan. Pyörittäjinä oli muistaakseni ari tai aki, joku tiukka tumma tukkainen nainen ( ;) ) ja sitten oli ringissä myös joku nyrkkeilijä ja bulldog nimeltä Kalle. Nyt ei kuulemma kenelläkään enää salista mitään tietoa ja tuusulan mestakin ainakin vaihtanut nimeään?
 
Mä oon testannut kisiksen, Töölö foreverin ja Töölö Gymin. Kaikki olleet ihan OK, kisis tosin erittäin edukas ja siellä on kaikenlaista ihmeteltävää. Töölö Gymia pidän vähän sotkuisena.
 
Mites Iron Gymin kävi? Ainakin pari vuotta sitten oli vielä siinä pikku roballa muistaakseni ja laajeni sitten tuusulan sahankulmaan. Pyörittäjinä oli muistaakseni ari tai aki, joku tiukka tumma tukkainen nainen ( ;) ) ja sitten oli ringissä myös joku nyrkkeilijä ja bulldog nimeltä Kalle. Nyt ei kuulemma kenelläkään enää salista mitään tietoa ja tuusulan mestakin ainakin vaihtanut nimeään?

Olihan tuo vielä ainakin viime keväänä pikku roballa tämä sali. itse siellä kävin kun oli lähin sali, mukava tunnelmaltaan jne.
Ari taisi olla omistajan nimi...ja Kalle löntysteli siellä aina treenien lomassa:) Kerran pirulainen pääsi yllättämään kun olin selänvenytyspenkissä pää alaspäin, oli märkä pusu:D

Tykkäsin paikasta kovasti, mutta muuton myötä se jäi (Espooseen tuli muutettua)
 
Noniin itsellä tuli myös muutettua Lapista Helsinkiin. Ja nyt tietty sali haussa. Asun töölössä, joten salin pitäisi löytyä läheltä töölöä, tai hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrelta töölöön nähden. Mitään hajua Helsingin saleista ei ole, joten kaikki ehdotukset otetaan huomioon. Sinkkupoikia kun tässä ollaan, niin ei haittaisi jos salilla kävisi edes muutama parikymppinen neitokainenkin :)
 
Töölön kisahalli. 20euroa taitaa maksaa kk-kortti jos et ole opiskelija tai työtön. Naisia siellä on suht reilusti, pääasiassa tosin voimistelemassa, cheerleadingtouhuissa tms.
 
Kertokaa stadin kuntosaleja tuntevat että mihin pääsee enään nykyään kertamaksulla? Ja nimenomaan kohtuullisella kertamaksulla, mielellään alle 10€.
Itse käynyt jo yli kymmenen vuotta pelkästään duunin salilla ja silloin tällöin Kisiksellä joten ei ole tietoa juurikaan yksityisistä saleista. Frendin kanssa on aina silloin tällöin puhetta että lähettäis johonkin salille treenaa mihin pääsisi kertamaksulla ja sauna olisi myös aika ehdoton.

Normi
 
Pitäjänmäellä karvaamokuja 4, 3krs. Sinne pääsee kertamaksulla ja sauna löytyy. Nimeä en viitti laittaa, kun se varmaan sensuroitaisiin :D
 
Kertokaa stadin kuntosaleja tuntevat että mihin pääsee enään nykyään kertamaksulla? Ja nimenomaan kohtuullisella kertamaksulla, mielellään alle 10€.
Itse käynyt jo yli kymmenen vuotta pelkästään duunin salilla ja silloin tällöin Kisiksellä joten ei ole tietoa juurikaan yksityisistä saleista. Frendin kanssa on aina silloin tällöin puhetta että lähettäis johonkin salille treenaa mihin pääsisi kertamaksulla ja sauna olisi myös aika ehdoton.

Normi
Töölön kisahallille pääsee n.2 eurolla. En muista onko saunaa ja jos on niin miten on auki. "Tutustumiskäynnille" nyt pääsee melkein minne vaan, esim. Fressi on siisti keskustassa.
 
Kisiksellä on tullut käytyä vuodesta 1991 lähtien, aina "Askin Tallin" ajoista asti. Ei ole saunaa ainakaan tuolla julkisella puolella.

Kiitti vinkeistä.

City Gym on melko hyvän hintainen, kertamaksu on se 10€ (opiskelijalle 8€). Kampin metroaseman vieressä ja saunakin löytyy.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom