Helsingin kuntosalit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parin kerran perusteella aika outo mesta. Laidasta laitaan jengiä ja jokunen bodattu nainenkin. Yksi oli tosi isossa kunnossa, mutta luulin ensin mieheksi :I
 
City Gymille taitaa päästä aika helposti metrolla, eikös se oo ihan siinä Kampin kupeessa? Pitäs keksiä sali kuukaudeksi kun oma on kiinni :D Tai sit menee aerobiseks toi heinäkuu.
 
Parin kerran perusteella aika outo mesta. Laidasta laitaan jengiä ja jokunen bodattu nainenkin. Yksi oli tosi isossa kunnossa, mutta luulin ensin mieheksi :I

Taidan tietää kenestä puhut, mukava mimmi kyllä.

City Gymille taitaa päästä aika helposti metrolla, eikös se oo ihan siinä Kampin kupeessa? Pitäs keksiä sali kuukaudeksi kun oma on kiinni :D Tai sit menee aerobiseks toi heinäkuu.

Joo, se on siinä Radissonin juuressa, metroasemalta ulos ja se on siinä, joten Pandalle sieltä oiva kesäpesä. :D
 
Niin siis kunhan totesin vaan tuon kun henkilön mainitsit. :)

Tänään taas salille illemmalla :puntti:
 
Jos asun missä tahansa metron lähettyvillä, niin menisin ainoastaa kontulan kuntokellariin. Halvin+paras ilmapiiri (iso sali). Ite asun puistolassa, niin kuoleman pitkä matka mennä sinne enää
 
Mie en mene Kontulaan. Eikä se hinta nyt todellakaan ole se määräävä tekijä salia valitessa :rolleyes: Parikymppiä eroa hinnoissa suurimmalla osalla korkeintaan, jotenka aivan sama.
 
Mä olen käynyt nyt ehkä kymmenen kertaa. Ihan mukava, mutta tuo kellarissa olo vähän hämää - olisi mukava jos näkisi ulos. Pari ihq böönaakin olen nähnyt.
 
No sitten ei törmätty, kun itse pörräsin siellä vasta ysin maissa.
 
Olis uuden salin valinta edessä. Toi City Gym kiinnostaa sijainnin ja hintojen puolesta. Mutta kuinkas ruuhkainen kyseinen paikka on nykyään?
 
Olis uuden salin valinta edessä. Toi City Gym kiinnostaa sijainnin ja hintojen puolesta. Mutta kuinkas ruuhkainen kyseinen paikka on nykyään?

Riippuu monen aikaan menet. Klo 16 ja 18 välillä voi olla reippaasti jengiä, mutta ei nyt niin pahasti että tarttis pitkään jonotella. Ite oon ruvennu nyt treenailemaan iltasella just sen takia, koska on rauhallisempaa. Myös päivällä 12-15 välillä rauhallista ollut.
 
Taitaa kaikki salit olla enemmän tai vähemmän ruuhkaisia tuohon aikaan. Täytyypä varmaan tulla tsekkaamaan onko toi paikka hirveesti muuttunu viime kerrasta, eiköhän sinne hyvin tällaine jäätyny pulkannaru mahdu. :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom