Helsingin kuntosalit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulle jäi huono maku tuosta Kalasataman EasyFitistä. Eivät suostuneet palauttamaan minulle ja ystävälleni avainpantti rahoja, kun vaihdoimme salia, heidän tekemän merkintävirheen vuoksi. (20 e per nenä, sekin tuntuu opiskelijalla!)
 
Löytyykö täältä kokemuksia järkihintaisista saleista punavuoren/kaartinkaupuning/eiran alueelta? Asun Isolla Roballa, ja olen tähän asti lähinnä naurettavien halpojen hintojen takia treenannut yliopiston tiloissa, mutta ne alkavat jo olla niin hemmetin täynnä aamusta iltaan, eikä ilmapiirikään oikein ole mun makuun. Kovasti tekisi mieli lähteä Mayor's:iin, mutta kun se on ihan väärään suuntaan duunipaikkaa sekä "koulua" ajatellen...

Kriteereinä siis järkevä hinta (alle 60e/kk), ei liikaa tungosta, paljon vapaita painoja, penkkejä, kyykkytelineitä, ym., sekä se, ettei porukka kato vihaisesti kun vähän ärisee ja kolisee. Onko kukaan kokeillut esim. Pikku Roban Iron Gymiä?

Nimim. Haaveena oman salin perustaminen tänne stadiin.
Onhan noita, City Gym esim.
 
Keväällä olisi muutto edessä Pitäjänmäkeen ja itselleni punttisalia hakusessa. Tarkoitus olisi löytää sellainen sali missä olisi hyvä valikoima vapaita painoja. Olen nettiä hieman selannut ja tuo Gym ********** pisti silmään. Kuukausi kortti näytti olevan 48 euroa, joka on mielestäni ihan perushinta ja näköjään tulee vielä opiskelijoille alennukset päälle. Onko täällä karjuja, jotka vääntää rautaa siellä? Onko millainen paikka?

Myös tuo fitness24seven tuli huomattua, mutta aikamoista dissausta on saanut lukea siitä tässä ketjussa. Onko sen kuukausikortti oikeasti vain 19,90/kk, kuten tuolla sen nettisivuilla mainostetaan?
 
Muutan Kamppiin tällä viikolla. Onko Mayors ainut varteenotettava vaihtoehto? Pitääkö olla jäsen jos tahtoo treenata ennen klo 14:00? Vuorotyön takia joutuu treenaamaan eri aikoihin.
 
Muutan Kamppiin tällä viikolla. Onko Mayors ainut varteenotettava vaihtoehto? Pitääkö olla jäsen jos tahtoo treenata ennen klo 14:00? Vuorotyön takia joutuu treenaamaan eri aikoihin.

Voisin suositella Töölö Gymiä, jos Kamppiin oot muuttamassa. Ainoa vain, että ei ole avainkortti systeemiä eli pääsee vain aukioloaikoina.
 
Pitskun saleista ********** on todella hc menoa, löytyy ketjuja, kumeja, monia erilaisia tankoja jne. Ilmassa on todella ystävällinen mutta rankka meno. Ite voi vaihtaa musat ja saunan saa asiakas itse päälle. Mutta sitten hackki on aika paska, laakerit jo vanhat joten tuntuu meno on erittäin epävarmaa. käsipainoja puuttuu varsinkin alkupäästä. Ruuhka-aikoina erittäin ahdas. Vain 1 säädettävä penkki. blaa blaa. Voimailuun erittäin hyvä mutta monipuolisempaan kehistreenaukseen vähä liian kankea ainakin itselle.

Kerran käyny satsilla ja huomasin, että käsipainot loppuivat 40kg ja levypaino koko salilla yhdelle kovalle kyykkäjälle yhteensä. Elixia oli iha kuraa, jotain ilmanpaine laitteita. 247 en edes aloita. Jos ostaa voimapuodille ja vaikka 24/7 kortit voi saada jotenkin järkevästi suunniteltua. Suosittelen kyllä, varsinkin jos on auto niin matkustamaan Selloon fressille treenaamaan. Vanha dana fitness?

Itse muutan viikkiin, Onko siellä minkälaisia saleja? Joku kaupunkin latokartanon urheiluhalli ja gb gym käynyt mielessä?
 
Veikkaisin sulle sopivaksi saliksi GB gymiä. On tuollakin vähän huonoja puolia, mutta eiköhän nekin opi sulattamaan.
 
Salinvaihto edessä muuton takia eli vuoden alusta heti uudelle salille kuin paraskin uudenvuodenlupailija :hyvä: Itä-Helsingin seudulta pitäis sali löytää tai ainakin helppojen kulkuyhteyksien varrelta. Uutta kämppää lähellä näyttäis olevan ainakin tuo Silver gym, sen meinasin lukemani perusteella käydä tarkastamassa. Suosituksia saa heittää joka tapauksessa, mutta ketjusaleihin en mene - teen omat satujumppani mielummin semmoisessa paikassa, missä on kunnon meininkiä ja isoja miehiä :D

Jään kyllä kaipaamaan treenipaikkana nykyistä Vantaa Gym Clubia, loistosali ja omistajakin aina skarppina paikan ylläpidon suhteen. Pistää ärsyttämään tollainen fitness24/7 -tyyppinen meininki, missä se sali käytännössä hylätään perustamisen jälkeen ja nillitetään tankojen aiheuttamasta metelistä.
 
Itä-Helsingin seudulta pitäis sali löytää tai ainakin helppojen kulkuyhteyksien varrelta. Uutta kämppää lähellä näyttäis olevan ainakin tuo Silver gym, sen meinasin lukemani perusteella käydä tarkastamassa.

Ei kai Kallio nyt ihan itä-Helsinkiä ole? Mutta joo Silvergym on ainakin Kallion seudun ygös gymi, mut ohan noita hyviä idässäkin. East Body Itiksessä on kuulemma kelpo sali mutta en ole ite henk.koht siellä käyny
 
Salinvaihto edessä muuton takia eli vuoden alusta heti uudelle salille kuin paraskin uudenvuodenlupailija :hyvä: Itä-Helsingin seudulta pitäis sali löytää tai ainakin helppojen kulkuyhteyksien varrelta. Uutta kämppää lähellä näyttäis olevan ainakin tuo Silver gym, sen meinasin lukemani perusteella käydä tarkastamassa. Suosituksia saa heittää joka tapauksessa, mutta ketjusaleihin en mene - teen omat satujumppani mielummin semmoisessa paikassa, missä on kunnon meininkiä ja isoja miehiä :D

Jään kyllä kaipaamaan treenipaikkana nykyistä Vantaa Gym Clubia, loistosali ja omistajakin aina skarppina paikan ylläpidon suhteen. Pistää ärsyttämään tollainen fitness24/7 -tyyppinen meininki, missä se sali käytännössä hylätään perustamisen jälkeen ja nillitetään tankojen aiheuttamasta metelistä.

Itäkeskuksessa, hertsikassa ja Roihuvuoressa on. Roihuvuoressa oli ainakin tuollainen isompien setien.
 
Ei kai Kallio nyt ihan itä-Helsinkiä ole? Mutta joo Silvergym on ainakin Kallion seudun ygös gymi, mut ohan noita hyviä idässäkin. East Body Itiksessä on kuulemma kelpo sali mutta en ole ite henk.koht siellä käyny

Jaaha, mitähän mä nyt olen täällä selittänyt, Kallio-Sörkkä-akselia siis meinasin, en varsinaista itä-Helsinkiä tai esim. Itäkeskusta, vaikka kyllähän sinne nopeesti metrolla tästä huitasis. :D Taidankin ton Silver gymin sitten tänään käydä kattomassa, mikäli se nyt on jo näin uv:n jäljiltä auki.
 
Millaiset raudannosto mahdollisuudet on nykysin Kontulan kuntokellarissa ja Myllypuron Liikuntamyllyssä? Olen käsittänyt että niissä olisi mahdollista treenata voimamieslajeja.
Ja millaisia ko. putiikit noin yleensä ottaen on.
Jos nuo mainitsemani paikat ei sovellu tarkoitukseen, niin olisiko jollakin heittää vaihtoehtoinen paikka?
Haussa olisi treenimahdollisuus lajeihin farmarikävely, tukkipunnerrus, renkaan pyöritys.

Jos joku viitsii vastata, niin kiitos.
 
Olisko mitään salia joka ei olis ihan tukossa 17-20 aikaan pasilan lähistöllä? Opiskelija olen niin ei ihan kauheita summia pysty pistämään siihen kuukausikorttiinkaan, 18 vuotta tulee täyteen vasta muutaman kuukauden päästä niin kaikki salit jotka vaatii sen 18v on vielä toistaseks pois mahdollisuuksista.
 
Kuntokellarissa löytyy ainakin atlas kiviä joita pystyy lavalle nostelemaan - muutaman sitä siellä nähnyt tekevänkin. Muutenkin ihan loistava sali tunnelmaltaan ja suorituspaikoiltaan. Liikuntamyllyssä ainakin oli tukkipunnerrus tanko vielä syksyllä. En ole nyt pitkään aikaan käynyt, joten viimeisintä tietoa ei ole.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom