Helsingin kuntosalit

Ei aivan stadista nyt kyse, mutta sattuuko kukaan tietämään Kauniaisista/lähialueelta hyvän hinta-laatu -suhteen omaavaa kuntosalia?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En osaa sanoa, mutta tietääkseni Kauniaisissa on erinomaiset urheilu- ja salimahdollisuudet.
Miten tuo Move-kuntosali siellä?
Riippuu vähän miten ja ennen kaikkea mihin aikaan treenaa.....sali on kooltaan aika pieni, ja varsinkin arki-iltaisin kyykkypaikka ja vapaiden painojen alue on aika täyteen ammuttu ja nykyään nuoria käy paljon. Laitteisiin sitten taas yleensä pääsee helposti. Myöskään lattiatilaa ei ole oikein riittävästi venyttelyyn, vatsoihin yms. Mutta harrastelijalle ihan kelpo sali. Alakerran jumppasaleihin voi toki myös mennä treenaamaan (niistä löytyy kaikenlaisia varusteita) silloin kun niissä ei vedetä ohjattuja tunteja.
 
kukaan testannut yliopistokadun easyfittiä? olis aika superhalpa verrattuna mihinkään keskustan mestaan. itse käyn alexiumilla sijainnin vuoksi, mutta alkanut ärsyttämään iltapäiväkaaos ja tasan yksi kyykkypaikka. ja se hack olis kiva. CG olis muuten vaihtoehto, mut kiireinen asiantuntija kävelee sinne aikatalosta (duunista) ainakin 10 min ;D, kun alexiumiin menee 1.
 
kukaan testannut yliopistokadun easyfittiä? olis aika superhalpa verrattuna mihinkään keskustan mestaan. itse käyn alexiumilla sijainnin vuoksi, mutta alkanut ärsyttämään iltapäiväkaaos ja tasan yksi kyykkypaikka. ja se hack olis kiva. CG olis muuten vaihtoehto, mut kiireinen asiantuntija kävelee sinne aikatalosta (duunista) ainakin 10 min ;D, kun alexiumiin menee 1.

Mä kokeilin tuota muutaman kuukauden, mutta en viihtynyt. Vapaiden painojen tilat on tosi ahtaat. Löytyy kaikenlaisia moderneja TechnoGymin laitteita, mutta ei kunnollista prässiä. Kyykkypaikkoja on yksi, en muista oli penkkejä enempää kuin yksi, ei smithiä tai hackia. Tila on korkea, joten ilma vaihtui ihan hyvin kesälläkin.
Mulla meni myös hermot, kun niiden systeemissä ei toiminut mikään. Aluksi avain ei toiminut, laskutuksen kanssa oli ongelmia ym. En tykännyt.
 
Kiitos Jennuli tiedosta, hackin perässä voisin vaihtaakin jonnekin. siihen ilmeiseti esplanadille on auennut EVO, ja kluuviin tulee esport... lie ne sit miten hyvin varusteltuja, pitää tutkia.
 
Sörnäisten Fitness24Sevenillä ei näyttänyt olevan lainkaan takoja paikalla. Poistettu meluhaittojen mittausten vuoksi....

Äklää missään tapauksessa hankkiko jäsenyyttä kyseiselle salille.
 
Kiitos Jennuli tiedosta, hackin perässä voisin vaihtaakin jonnekin. siihen ilmeiseti esplanadille on auennut EVO, ja kluuviin tulee esport... lie ne sit miten hyvin varusteltuja, pitää tutkia.

Ei hittolainen, pitääpi mennä tsekkaamaan heti huomenna toi EVO, koska tässä on tullut pidettyä totaalitaukoa salista jo vuoden ajan ja nyt juuri etsimässä uutta mestaa. Toi ois sijainniltaan loistava ja hinta hyvä, kunhan laitteet kans toimii ja kaikki muukin. Aiemmin tullut käytyä CG:llä monta vuotta, mutta maku meni viimeistään silloin kun respan jätkä alotti seksipuheet ja ehdottelut. Sen jälkeen ei ole oikein ollut enää kunnon fiilistä olla siinä mestassa.
 
Minkälaisia salikokemuksia ihmisillä on alueelta Ruskeasuo, Pikku-Huopalahti, Meilahti, (Etelä-)Haaga, Pitäjänmäki ym lähialueet? Pitskussa on Elixiaa, Motivusta ja Fitness 24/7. Hot Gym näyttää vähän intiimiltä ja on ilmeisesti iltaisin todella täynnä väkeä? Ruskeasuon ratsastushallilla on kaiketi jonkinnäköinen kaupungin sali. Kaipaisin jotain rauhallista paikkaa, josta löytyy lähinnä perus kyykkypaikkojen lisäksi ylä- ja ala-taljat, miksei myös ristitalja, sekä reilusti vapaita käsipainoja ja tankoja. Nuo ketjusalit on ikäviä sitovien jäsenyyksien sekä armottoman ruuhkan vuoksi. Treenaan pääasiassa klo 19:30 jälkeen arkisin, monessa paikassa tuo taitaa olla vielä pahinta ruuhka-aikaa? Hinnalla ei niin väliä, liikenneyhteydet plussaa, auto on käytössä tarvittaessa. :) Kiitoksia jo etukäteen!
 
Varmaan toi karvaamokuja 4:ssa oleva sali voisi olla sulle kokeilemisen arvoinen. Salin nimi on V.oimapuoti ja sieltä löytyy kaikki perusvehkeet ja paljon vapaita panoja.
 
Varmaan toi karvaamokuja 4:ssa oleva sali voisi olla sulle kokeilemisen arvoinen. Salin nimi on V.oimapuoti ja sieltä löytyy kaikki perusvehkeet ja paljon vapaita panoja.

Tuota olin joskus aiemmin katsonutkin. Nimi oli päässyt tosin unohtumaan. :) Osaatko sanoa, miten tuolla ruuhka-ajat asettuvat vai onko paras käydä kysymässä henkilökunnan mielipidettä?
 
Osa noista ketjusaleista on itseasiassa aika hiljasia. Ite käyn välillä tikkurilan elixiassa ja siellä on kyllä pahimpaankin ruuhka-aikaan kyykyt ja toinen penkki vapaana sekä tilaa käsipainoalueella. Lähinnä jengi käy noitten ryhmäliikunnoissa.
 
Tuli muutettua nyt sitten tuolta Keski-Suomesta Helsinkiin Pikku Huopalahteen ja omaan treenaukseen sopiva sali tietenkin pitäisi jostain etsiä. Tutut ovat ehdotelleet noita 24/7 saleja, mutta mitä täältä lueskelin, niin ne ei ehkä ole sellaisia paikkoja joissa itse viihtyisin. Kriteereinä lähinnä on, että tempausta yms. painonnostoliikkeitä voisi tehdä ilman, että siitä mahdollisesta painojen kolistelusta kanssatreenaajat ahdistuisi. Myös kyykky-/tankopaikkoja saisi olla sen verran ettei tarvitsisi jonotella aina omaa sarjaa varten. Magnesiumin käytön salliminen olisi plussaa. Olisiko näiden kriteerien perusteella kenelläkään hyviä ehdotuksia?
 
Treenaan pääasiassa klo 19:30 jälkeen arkisin, monessa paikassa tuo taitaa olla vielä pahinta ruuhka-aikaa?

Mitä on tullut pyörittyä eri saleilla niin ruuhkahuippu keskittyy 1600-1800 välille, sen jälkeen hiljenee huomattavasti. Ja ääni Voimapuodille.
 
Tuli muutettua nyt sitten tuolta Keski-Suomesta Helsinkiin Pikku Huopalahteen ja omaan treenaukseen sopiva sali tietenkin pitäisi jostain etsiä. Tutut ovat ehdotelleet noita 24/7 saleja, mutta mitä täältä lueskelin, niin ne ei ehkä ole sellaisia paikkoja joissa itse viihtyisin. Kriteereinä lähinnä on, että tempausta yms. painonnostoliikkeitä voisi tehdä ilman, että siitä mahdollisesta painojen kolistelusta kanssatreenaajat ahdistuisi. Myös kyykky-/tankopaikkoja saisi olla sen verran ettei tarvitsisi jonotella aina omaa sarjaa varten. Magnesiumin käytön salliminen olisi plussaa. Olisiko näiden kriteerien perusteella kenelläkään hyviä ehdotuksia?

Käy kokeileen **********a siellä on mankkua salin puolesta ja on siellä yks painonnostotankokin+sopivia levyjä.
 
Onkos täällä silver gym:llä treenailevia? Millaisia kokemuksia paikasta, miten "ruuhka-ajat" ajoittuvat?

Kävin aikaisemmin silverillä. Ihan jees sali, mutta ruuhkat iltaisin oli ainakin mulle liikaa. Aika täyttä oli aina iltaisin, jos ei ihan loppuillasta mennyt.
 
Löytyykö täältä kokemuksia järkihintaisista saleista punavuoren/kaartinkaupuning/eiran alueelta? Asun Isolla Roballa, ja olen tähän asti lähinnä naurettavien halpojen hintojen takia treenannut yliopiston tiloissa, mutta ne alkavat jo olla niin hemmetin täynnä aamusta iltaan, eikä ilmapiirikään oikein ole mun makuun. Kovasti tekisi mieli lähteä Mayor's:iin, mutta kun se on ihan väärään suuntaan duunipaikkaa sekä "koulua" ajatellen...

Kriteereinä siis järkevä hinta (alle 60e/kk), ei liikaa tungosta, paljon vapaita painoja, penkkejä, kyykkytelineitä, ym., sekä se, ettei porukka kato vihaisesti kun vähän ärisee ja kolisee. Onko kukaan kokeillut esim. Pikku Roban Iron Gymiä?

Nimim. Haaveena oman salin perustaminen tänne stadiin.
 
Sopiva sali Helsingistä

Mulla loppu tänään treenikielto ja hakusessa olisi joku hyvä ja viihtyisä (sekä opiskelijabudjettiin sopiva ;) ) kuntosali Helsingistä. Ite asun Pasilassa ja en turhan pitkälle haluisi salille mennä.

Kävin ennen Elixiassa, mutta lopetin siellä käymisen, kun ei oo ihan mun juttuni ne sen tyyppiset salit..

Olin ennen sairastumistani hyvässä kunnossa ja lihaksia löyty. Nyt olen viimeksi treenannut yli 3kk sitten ja lääkärin mukaan menee reilusti yli 3kk, että palaudun entiseen! Ihan rimpula tyttö olen tällä hetkellä :( Jännittää mennä salille, pelkään etten osaa treenata tällä uudella fyysisellä kunnolla! Eli mahdollisimman rento meininkinen sali olis mun mieleeni :)

Auttakaahan mua ja kertokaa hyviä vinkkejä eri saleista jooko!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom