Helsingin kuntosalit

Jos unohdetaan kaikki muu, kun "hyvä sali lähistöltä", niin GB GYM.


Itel olis hakuses Kampin lähistöltä sali, jonne pääsis jo 4-5 aikaan aamulla treenaamaan.
Kyykkyräkki, leuanvetotanko, pena, maastavedolle mahdollisuus.
Käsipainot 40kg+

Kriteerit olis aikalailla tossa järjestyksessä. Oon valmis joustamaan ton "lähistöltä" sanan kanssa, tai ehkä käsipainoista.

Olisko punavuoren F24/7'sta mihinkään? Googlella tulee niin vitun hirveetä kuraa et jouduin luovuttamaan aika nopeesti.

City Gym.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos unohdetaan kaikki muu, kun "hyvä sali lähistöltä", niin GB GYM.


Itel olis hakuses Kampin lähistöltä sali, jonne pääsis jo 4-5 aikaan aamulla treenaamaan.
Kyykkyräkki, leuanvetotanko, pena, maastavedolle mahdollisuus.
Käsipainot 40kg+

Kriteerit olis aikalailla tossa järjestyksessä. Oon valmis joustamaan ton "lähistöltä" sanan kanssa, tai ehkä käsipainoista.

Olisko punavuoren F24/7'sta mihinkään? Googlella tulee niin vitun hirveetä kuraa et jouduin luovuttamaan aika nopeesti.

Tuolla on mahdollista käydä vastaanoton aukiollessa kertamaksulla kokeilemassa. Tarkat ajat kannattaa varmistaa suoraan kyseisestä paikasta. Hinta taisi olla kympin.
Kerran olen tuolla käynyt ja ainakin omiin tarpeisiini ihan riittävä. Alakerrassa missä vapaat painot ovat ei ole mikään paras ilmanvaihto. Kumimatot tuoksuu aika voimakkaasti siellä.
Ei varmasti ainakaan ruuhkaa tuohon haluamaasi aikaan ole. Käy ihmeessä katsomassa. Mielestäni hinta/laatusuhde kohtaa tuon firman paikoissa hyvin.
 
Mitä saleja porukka suosittelee akselilla malminkartano-pitäjänmäki? Pitäjänmäellä ilmeisesti useampikin. Satsit, elixiat yms ei oo mun juttu. Monipuoliset vapaat painot ja levyvekottimet riittää mulle. v********* ehkä? vähän liian äijä sali mulle, mutta jotain sen suuntasta kuitenkin.. Mitä osaatte sanoa tästä pitskun fitness24/7? onko ruuhkanen? max 50e kk ja autopaikat ois boonusta..
 
Karvaamokuja 4 osoitteesta löydät tosiaan oikean salisi. Autopaikkoja on ja grouponissa tais vast-ikään olla hyvä tarjous kortista. Sinne vuan.
 
Minkäslainen sali tuo Kalasataman Easyfit on? Saako pahoja katseita, jos kolisuttaa painoja esimerkiksi mavessa? Eli onko kyseessä enemmän trendikäs paikka, jossa jo pelkkä hikoilu on syntistä vai voiko siellä oikeasti treenata?
 
Mihin liikuntaviraston salille kannattaisi mennä treenaamaan kesän ajaksi? Oon tähän asti ollut Kontulan kuntokellarissa, mutta se on kiinni kesä-, heinä- ja elokuun. Asun Itä-Helsingissä, mutta voin mennä myös keskustan saleille.
 
Hei, olen nuori opiskelija ja käyn Helsingissä usein viikonloppuisin jolloin asustelen lähellä Hakaniemen keskustaa. Osaisitteko suositella jotain saleja, jotka olisivat lompakkoystävällisiä? Tuolla keskustassa kiven heiton päässä on tuo Idealfit ja Solona Fitness, mutta piru kun pyytelevät 12e kertamaksua, eikä viitsisi maksaa itseäni kipeäksi käymällä niissä. Töölön kisahallia olen miettinyt, mutta ajattelin kysyä, jos täällä löytyisi myös jotain muita perus saleja suht lähellä ja suht halvoilla hinnoilla...?
 
Hei, olen nuori opiskelija ja käyn Helsingissä usein viikonloppuisin jolloin asustelen lähellä Hakaniemen keskustaa. Osaisitteko suositella jotain saleja, jotka olisivat lompakkoystävällisiä? Tuolla keskustassa kiven heiton päässä on tuo Idealfit ja Solona Fitness, mutta piru kun pyytelevät 12e kertamaksua, eikä viitsisi maksaa itseäni kipeäksi käymällä niissä. Töölön kisahallia olen miettinyt, mutta ajattelin kysyä, jos täällä löytyisi myös jotain muita perus saleja suht lähellä ja suht halvoilla hinnoilla...?

SilverGym on hitusen halvempi, muuten varmaan just toi Kisis
 
Löytyykö Helsingistä mistään kunnollista hc/raw kellarisalia? Puhun semmoista vanhan ajan kunnon lihastenrakennus salista. Sellaisesta missä pelkkä kuntosalin olemus saa sykkeet kattoon ja kylmän hien pintaan. Ei näillä nykyajan kaupallisilla fitness barbeja ja "geelit letiin ja peilin eteen" saleilla voi edes treenata tosissaan.
 
Löytyykö Helsingistä mistään kunnollista hc/raw kellarisalia? Puhun semmoista vanhan ajan kunnon lihastenrakennus salista. Sellaisesta missä pelkkä kuntosalin olemus saa sykkeet kattoon ja kylmän hien pintaan. Ei näillä nykyajan kaupallisilla fitness barbeja ja "geelit letiin ja peilin eteen" saleilla voi edes treenata tosissaan.

Jotkut ovat kehuneet Pitäjänmäen **********a.
 
en oikein keksinyt muutakaan paikkaa kysyä eli kokeillaan tässä. missäpäin pääkaupunkiseutua pääsisi treenaamaan vahvamieslajeja?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom