Helsingin kuntosalit

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis onko siellä kunnolla painoja ja kunnon laitteita? Jos käyt ni laita lista mitä sieltä löytyy. Ikkunoista on vaan näyttänyt jotenki epäilyttävältä mestalta. :D Jokaisella on tietysti eri näkemys punttisalista, mut mitä noitten nettisivuja olen katellu ni no thanks.
 
Liittyen Kallion fitness24seveniin en ole ite käynyt mutta monesta suusta kuullut aika tylyä dissausta paikkaa kohtaan. Kyykkymestoja yksi, joka aina varattu, käsipainoja nihkeesti, ja kuulemma lisäks vielä huono ilmapiiri. Sali on lisäksi jaettu vieläpä kahtia siten että että siellä on yksi ns. yleinen puoli ja sitten toinen puoli jossa voi käydä ainoastaan mimmit. Ehkä toi sali olis mimmien näkökulmasta houkuttelevampi who knows. Mutta kuten sanottu en ole itse käynyt visiitillä, ja negis palautteen takia tuskin koskaan käynkään.
 
Tietääkö kukaan hyvää salia puistolan kulmilta. Active kuntoklubi ainakin lähellä, kellään kokemuksia tästä?
Kaikki peruskamat olisi hyvä löytyä. Kyykkypaikka, hack ja erityisesti kaipailisin hyvää käsipainovalikoimaa 10-25 kg väliltä.
+ pitkät aukiolojat, pääsee aamulla aikaisin ja illalla ainakin 23.00 asti:)
 
Siis onko siellä kunnolla painoja ja kunnon laitteita? Jos käyt ni laita lista mitä sieltä löytyy. Ikkunoista on vaan näyttänyt jotenki epäilyttävältä mestalta. :D Jokaisella on tietysti eri näkemys punttisalista, mut mitä noitten nettisivuja olen katellu ni no thanks.

-Kyykkyhäkki
-Penkki
-Vinopenkki
-Smith
-Säädettävä penkki x4
-Z-tanko ja lyhyt suora tanko sekä Scott-penkki
-Leuanvetotanko x3, myös dipit yms. onnistuu yhdessä näistä härpäkkeistä.
-Käsipainot 1-10kg ja 12,5-40 tai 45kg, ei voi muistaa suoraan.
-Ylä-/ala-/ristitaljat
-Säädettävät vatsa- ja selkäpenkit
-Pecdeck/Takaolkalaite
-Vaakaprässi
-Kasa muita laitteita.

Isoimmat puutteet on hackin puuttuminen ja se, että kyykkyhäkkejä on tosiaan vain yksi. Ei tuo mikään paras sali ole, mutta hinta, sijainti ja 24/7 aukiolo tekevät siitä ihan mukavan paikan moneen muuhun alueen saliin verratuna.
 
Osaako kukaan kertoa, että millanen mesta toi Malmin East Body on?
Viimeksi olen kyseisellä salilla käynyt kun se oli vielä Liikuntapiste,
mutta olisko kellään mitään tuoreempaa tietoa paikasta?
 
-Kyykkyhäkki
-Penkki
-Vinopenkki
-Smith
-Säädettävä penkki x4
-Z-tanko ja lyhyt suora tanko sekä Scott-penkki
-Leuanvetotanko x3, myös dipit yms. onnistuu yhdessä näistä härpäkkeistä.
-Käsipainot 1-10kg ja 12,5-40 tai 45kg, ei voi muistaa suoraan.
-Ylä-/ala-/ristitaljat
-Säädettävät vatsa- ja selkäpenkit
-Pecdeck/Takaolkalaite
-Vaakaprässi
-Kasa muita laitteita.

Isoimmat puutteet on hackin puuttuminen ja se, että kyykkyhäkkejä on tosiaan vain yksi. Ei tuo mikään paras sali ole, mutta hinta, sijainti ja 24/7 aukiolo tekevät siitä ihan mukavan paikan moneen muuhun alueen saliin verratuna.
Eli hackki puuttuu ja yks kyykkypaikka vaan. Ei hyvä. Entäs löytyykö t-tankosoutuun paikkaa ihan pelkästään sitä varten ja onko tuo ainoa kyykkypaikka se missä ainoastaan voi tehdä kulmasoutua ja muuta vastaavaa? Hinta on hyvä samoin kuin aukiolo mutta noilla puutteilla taidan silti päätyä jatkamaan Silverillä jos tuonen ei edes kokeilemaan pääse.
 
Nojoo, itse en kyllä voi suositella tuota Fitness24seveniä, aivan törkeen paska ilmapiiri salilla, täynnä mamuja ja asiakaspalvelukin aivan perseestä.
 
Silver Gymillä. Minusta hyvä sali mutta aukioloajat sais olla paremmat. Siis menee kiinni viikolla 22, la 18 ja su 20. Ei toi ole halpakaan jos ei ota vuoden korttia, kuulausi jotain 59 kai jos et ole opiskelija.
 
^-- tota mä kattelin mutta aukioloajat kyllä perseestä ja hinta kyllä aika suolanen.

Riippuu tietty sun omist aikatauluist, mulle noi on kyl ollu sopivat. Hinta on mun mielestä ihan kohtuullinen, Se on hyvä gymi. Tai siis kunhan omat musat tulee mukaan heh, siellä soi aina joku listahitti tai suomipop kanava tai jotain.
 
No mikä nyt on suolaista kellekkin. Ei tuo nyt kallis ole siihen nähden että tuolla on hyvä reenata ja jos ei mene ruuhkaisimpaan aikaan niin mahtuu hyvin. Ja joo omat musat jos ei listapaska kiinnosta. Ei noita vaihtoehtoja tässä huudeilla taida älyttömästi olla. No toki Hakikses Solana sitten varmaan aika bueno ja siihenhän ei pitkä matka ole. En muista miten se on auki tosin.
 
Nojoo, itse en kyllä voi suositella tuota Fitness24seveniä, aivan törkeen paska ilmapiiri salilla, täynnä mamuja ja asiakaspalvelukin aivan perseestä.

Juuh kyllä tämän salin huonoja puolia tosiaan. Itse tyytyväinen sijainnin takia, kelpaa minun tasoiselle treenaajalle hyvin.
 
Missäs Kallion karjut treenaa. sais olla halapa ja hyvä, mielellään aika myöhään auki.

GB-gym on hyvien yhteyksien päässä Arabiassa. Ei voi kuin suositella. Kortilla auki 24/7. Hintaa vuosijäsenyyden kanssa per kk 39€. Ilman vuosisopparia 59€ per kk. Laitteita löytyy kaikki tarpeelliset. Kyykkypaikkojakin on 4kpl, joten nekään ei oikeastaan ikinä ole kaikki käytössä.
 
Nyt olis tällä viikolla edullinen vuosikortti tuonne Fitness24Seven salille!
Itseä lähinnä Sörnäisten sali ja kiinnostais kuulla kommentteja salista.
Ilmeisesti aika "mamu" painotteista asiakaskuntaa?
Kuinka laaja laitevalikoima?
Löytyykö pukuhuoneista kaapit, vai pelkät naulakot? Entäs saunaa?
 
Nyt olis tällä viikolla edullinen vuosikortti tuonne Fitness24Seven salille!
Itseä lähinnä Sörnäisten sali ja kiinnostais kuulla kommentteja salista.
Ilmeisesti aika "mamu" painotteista asiakaskuntaa?
Kuinka laaja laitevalikoima?
Löytyykö pukuhuoneista kaapit, vai pelkät naulakot? Entäs saunaa?

Mamuja on joo. Laitevalikoimaa voit lukea pari postia ylempää ja pukuhuoneessa on kaapit, tuo oma lukko(voi myös ostaa respasta) jos haluat sen lukkoon. Ei saunaa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom