Fitness24seven löytyy kans pitäjänmäen tieltä, mut ikkunoista olen sen verta katellu et vapaita painoja ei riitä edes hauiskääntöön.
Kyllä siihen tankoon riittää painoja puolen tonnin edestä, tiedä sitten millainen Hercules sinä olet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fitness24seven löytyy kans pitäjänmäen tieltä, mut ikkunoista olen sen verta katellu et vapaita painoja ei riitä edes hauiskääntöön.
Siis onko siellä kunnolla painoja ja kunnon laitteita? Jos käyt ni laita lista mitä sieltä löytyy. Ikkunoista on vaan näyttänyt jotenki epäilyttävältä mestalta. :D Jokaisella on tietysti eri näkemys punttisalista, mut mitä noitten nettisivuja olen katellu ni no thanks.
Eli hackki puuttuu ja yks kyykkypaikka vaan. Ei hyvä. Entäs löytyykö t-tankosoutuun paikkaa ihan pelkästään sitä varten ja onko tuo ainoa kyykkypaikka se missä ainoastaan voi tehdä kulmasoutua ja muuta vastaavaa? Hinta on hyvä samoin kuin aukiolo mutta noilla puutteilla taidan silti päätyä jatkamaan Silverillä jos tuonen ei edes kokeilemaan pääse.-Kyykkyhäkki
-Penkki
-Vinopenkki
-Smith
-Säädettävä penkki x4
-Z-tanko ja lyhyt suora tanko sekä Scott-penkki
-Leuanvetotanko x3, myös dipit yms. onnistuu yhdessä näistä härpäkkeistä.
-Käsipainot 1-10kg ja 12,5-40 tai 45kg, ei voi muistaa suoraan.
-Ylä-/ala-/ristitaljat
-Säädettävät vatsa- ja selkäpenkit
-Pecdeck/Takaolkalaite
-Vaakaprässi
-Kasa muita laitteita.
Isoimmat puutteet on hackin puuttuminen ja se, että kyykkyhäkkejä on tosiaan vain yksi. Ei tuo mikään paras sali ole, mutta hinta, sijainti ja 24/7 aukiolo tekevät siitä ihan mukavan paikan moneen muuhun alueen saliin verratuna.
^-- tota mä kattelin mutta aukioloajat kyllä perseestä ja hinta kyllä aika suolanen.
^-- tota mä kattelin mutta aukioloajat kyllä perseestä ja hinta kyllä aika suolanen.
Missäs Kallion karjut treenaa. sais olla halapa ja hyvä, mielellään aika myöhään auki.
Nojoo, itse en kyllä voi suositella tuota Fitness24seveniä, aivan törkeen paska ilmapiiri salilla, täynnä mamuja ja asiakaspalvelukin aivan perseestä.
Missäs Kallion karjut treenaa. sais olla halapa ja hyvä, mielellään aika myöhään auki.
Nyt olis tällä viikolla edullinen vuosikortti tuonne Fitness24Seven salille!
Itseä lähinnä Sörnäisten sali ja kiinnostais kuulla kommentteja salista.
Ilmeisesti aika "mamu" painotteista asiakaskuntaa?
Kuinka laaja laitevalikoima?
Löytyykö pukuhuoneista kaapit, vai pelkät naulakot? Entäs saunaa?