Helppoa & nopeaa ruokaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jukkas
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäisi keksiä jokin nopeasti tehtävä ruokalaji treenipäiville, kun ei ole aikaa suuremmin kokkailuun. Ajattelin täysjyväruisleipää kalkkunan, maidon ja omenan kanssa. Siitä saisi hyvää proteiinia, kuitua paljon ja hitaita hiilihydraatteja? Vai onko huonoa hiilihydraattia? Vai onkos leipä vain lisuke eikä pääruoka? Jotkut kiroavat, että leipä lihottaa. Jotain laihdutusruokaa pitäisi kuitenkin syödä.. jotain sellaista missä on proteiinia vähän enemmän ja hiilihydraatteja vähemmän.

Ideioita, kukaan?

jauhelihaa+raejuustoo ja päälle jotain tomaatti/sipuli/chili -pastakastiketta makua antamaan. toimii mulla ja menee aikaa alle 10 min.

Kaurapuuroa leseiden kera ja heraa.
Tai sitten rahkaa/raejuustoa ja omenaa.
Toi wainion setti on myös hyväksi havaittu, ite paistan tohon joukkoon myös puolikkaan kesäkurpitsan. Makua tulee lisää mutta hiilareita ei:) namiiiiii!!!!!

Wainio sanoi:
jauhelihaa+raejuustoo ja päälle jotain tomaatti/sipuli/chili -pastakastiketta makua antamaan. toimii mulla ja menee aikaa alle 10 min.

+ reilusti pastaa

Kiitti hyvistä ideoista. Itse syön tota kaurapuuroa jo aamiaiseksi, eikä se ole sellainen ruokalaji oikein mitä voisi mukanaan oikeen kuljetella.

Eikös pasta ole todella lihottavaa? Siihen en enää koske. Mutta jauheliha raejuuston kanssa kuulostaa kyllä hyvältä.

harvemmin menee pastaa siinä kyljes joskus jos jaksan niin saatan ruismakaroonit keitellä. yleensä kyllä ihan ylikyrsää kinkkua ja ruisleipää.
Yhtä#hauista: ootko käyttäny siel seassa muutakin kuin kesäkurpitsaa? (<-pitää kokeilla) oikeen oo löytäny mitään uutta sinne sekaan aikoihin...

jukkas sanoi:
Kiitti hyvistä ideoista. Itse syön tota kaurapuuroa jo aamiaiseksi, eikä se ole sellainen ruokalaji oikein mitä voisi mukanaan oikeen kuljetella.

Eikös pasta ole todella lihottavaa? Siihen en enää koske. Mutta jauheliha raejuuston kanssa kuulostaa kyllä hyvältä.

Pasta lihottavaa miksi?

Hiilihydraateissa ja proteiineissa on yhtä paljon kaloreita, rasvassa 2 kertaa enemmän.

250g maitorahkaa, 100g kaurahiutaleita, 250g jogurttia, 3dl vettä ja sauvasekottimella sekasin. Menee alle 10min tekemisessä juomisessa yhteensä :kippis1:

Dobermann sanoi:
Pasta lihottavaa miksi?

Hiilihydraateissa ja proteiineissa on yhtä paljon kaloreita, rasvassa 2 kertaa enemmän.

Korkeampi sokeristumisaste. Proteiini ei nosta verensokeria samalla tavalla.

jukkas sanoi:
Korkeampi sokeristumisaste. Proteiini ei nosta verensokeria samalla tavalla.

Tässä on nyt vanha koulu ja uusi koulu vastakkain. Dobermann heiluttaa "kalori on kalori"-lippua siinä missä jukkas menee verensokerin tasolle.
Itse olen uutta koulua ja karsin dieetillä pastat jorpakkoon muista paitsi treenin jälkeisestä ateriasta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Paístisuikaleita broileri ala naturelle 400 Grammaa, paprika pilkottuna, porkkana tikkuina, sipuli kuinka ny haluaa, purjoa viipaloituna. Keitoksen valmistuttua sekaan noin desi soijakastiketta/oman maun mukaan. Vola on roteiinia ja kevyttä. Eli paistetaan paistinpannulla järjestyksessä sipuli porkkana broileri paprika purjo :D

Kalapalat, kanaa (rintaa), ruisleipää, ja VIHREITÄ!!!

15min-ruoka:
400g jauheliaa
blå bånd tjsp, sininen paketti, kermakastike.
200g pastaa.
ketsuppia.

2 levyä hellalta päälle
toiseen joku kattila sinne vettä, keität makaronit :)
toiselle joku paistinpannu ja ruskistat siinä jauhelihoja.
hellaa odotellessa minuutissa teet kastikkeen kiehumisvalmiiksi, pari desiä vettä pari maitoa ja pussi tuota kastikejuttua(maun/ohjeen mukaan :) ) ja sekoitat.
kun jauhelihat ruskistuneet heität vain päälle kastikkeen ja ootat että se kiehuu 2min.

20min niin pitäisi olla syönynä ja jäljet siivottuna.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom