Helpoin ei oksettava tapa saada hyvälaatuista rasvaa on...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Terpan
  • Aloitettu Aloitettu
Mielestäni, että pistää funlight mansikka mehua enemmän, kuin 1:10 + vettä + rypsiöljyä. Rypsiöljy ei tuossa juuri maistu.

Onko muilla joku erityisen hyvä ja helppo tapa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua neuvottiin luontaistuotekaupassa että heitä rypsäri menemään ja vedä pellavansiemenöljyä, ostin sitä sitten.. maistuu tosin paskalta, mutta jos se on parempaa niin mikäs siinä. En tarkkaan muista minkä takia suosittelivat sitä rypsärin sijaan koska oltiin juteltu vitamiineista 30min ennen sitä, taisi olla jotain että rypsärissä on enemmän omega6 kun omega3, ja omega3 pitä saada enemmän kuin omega6 ettei rasvasolut härskiinny tms. Korjatkaa nyt jos muistan väärin

PUllosta hörpin itsekin suoraan, ehkä kannattaisi väkisin kokeilla pari kertaa ja todeta ettei siihen kuole. Jos se vaikka helpottais ?

Pullosta rypsäriä ja päälle viinimarjamehua (itsetehtyä ja ei lisättyä sokeria), mehu peittää sopivasti tuon yrjöttävän maun..

Mua neuvottiin luontaistuotekaupassa että heitä rypsäri menemään ja vedä pellavansiemenöljyä, ostin sitä sitten.. maistuu tosin paskalta, mutta jos se on parempaa niin mikäs siinä. En tarkkaan muista minkä takia suosittelivat sitä rypsärin sijaan koska oltiin juteltu vitamiineista 30min ennen sitä, taisi olla jotain että rypsärissä on enemmän omega6 kun omega3, ja omega3 pitä saada enemmän kuin omega6 ettei rasvasolut härskiinny tms. Korjatkaa nyt jos muistan väärin

"Kotimainen kylmäpuristettu Pellavasiemenöljy on ainutlaatuinen kasvisöljy, sillä siinä on noin 4 kertaa enemmän omega-3-sarjan rasvahappoja verrattuna omega-6-sarjan rasvahappoihin. Tämän vuoksi on suositeltavaa että pellavasiemenöljy sisältyy säännöllisesti ruokavalioon, koska länsimaisessa ruokavaliossa on monesti puute omega-3-sarjan rasvahapoista. Tosin on tärkeää että rasvahappojen tasapaino on optimaalinen eli öljyjä tulee nauttia monipuolisesti."

Info löytyi tästä linkistä:

http://www.valioravinto.fi/Main.aspx?id=3756

Appelssiinimehua lasiin valmiiksi. Sitten kylmä rypsäripullo vasempaan käteen, lasi oikeaan. Otetaan rypsäriä *kulkulkul* suuhun, ja heti päälle appelssiinimehua. Purstutetaan suussa kerran pari, ja niellään. Ei maistu yhtään öljy läpi, kunhan pidättää hengitystä.

Toimii myös maidon ja kaakaon kanssa.

"Kotimainen kylmäpuristettu Pellavasiemenöljy on ainutlaatuinen kasvisöljy, sillä siinä on noin 4 kertaa enemmän omega-3-sarjan rasvahappoja verrattuna omega-6-sarjan rasvahappoihin. Tämän vuoksi on suositeltavaa että pellavasiemenöljy sisältyy säännöllisesti ruokavalioon, koska länsimaisessa ruokavaliossa on monesti puute omega-3-sarjan rasvahapoista. Tosin on tärkeää että rasvahappojen tasapaino on optimaalinen eli öljyjä tulee nauttia monipuolisesti."

Info löytyi tästä linkistä:

http://www.valioravinto.fi/Main.aspx?id=3756

Voi tietty syödä pellavansiemeniäkin, ne maisuu melko neutraalille jopa hyvälle. Mulla menee niitä jogurttiin, rahkaan ja wokkiinkin.

Voi tietty syödä pellavansiemeniäkin, ne maisuu melko neutraalille jopa hyvälle. Mulla menee niitä jogurttiin, rahkaan ja wokkiinkin.

iten vedän kans pellavansiemeniä (aamulla vitamiini poreen seassa) kuitujen vuoksi, mutta ei taida ne öljyt niistä kokonaisista siemenistä päästä ruumiiseen, että varmaan rouhetta tarttis hankkia?

Itsellä menee pellavansiemeniä pirtelön muodossa. Ensin liotus yön yli, sitten tehosekottimeen rahkan, maidon, prodejauheen ja pakastemarjojen (vadelma sopii erityisen hyvin) kanssa. Voi lisätä makeutusainetta jos siltä tuntuu. Ite oon kovasti tykänny tuosta kombosta ja joka ilta sitä tuleekin syötyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom