Oon ite ainaki niin kulinaristinen ortorektikko, että haluun nauttia kaikesta ravinnostani näin dieetilläkin, joten en suoraan pullosta litki (tosin en oo kokeillu, oon noob rasvojen kanssa).
Justiinsa tein oikein makoisan iltapalarahkan laittamalla 90g milbonaa, 10g rypsäriä (euroshopper kai) ja 3tl canderel-kaakaota pikariin ja sekasin. Erittäin maukasta ja samettista.
Offtopic: Kertokaas joku nopee, että miten ja kuinka paljo mun kannattais syödä rasvoja et sasisin ton vikanki sentin navan päältä pois, oon 169/65 (:itku
ja nyt ~6 viikon dieetin jälkeen rasvaa erään kaverin heittämän arvion mukaan kymmenisen rossaa (myönnän olevani aika kireessä kunnossa), ruokavalio niin rasvaton kuin mahdollista, elikkä safkojen kanssa ei tule juurikaan rasvoja, ehkä salaattikastikkeesta hieman. Syön nyt aamuin illoin kaks gramman kalaöljykapselia, ja siinä se rasvan saanti onki aika pitkälti, toki ruoan mukana tulee varmasti kymmeniä grammoja, muttei varmastikaan tarpeeksi.. Oisko hyvä alottaa ottamalla iltasin lisäksi 10g rypsäriä ja seurata napaa? Ei riitä mihinkään? Pelottaa vaan, että jos oikein alkaa litkimään ni alkaa taas pelastusrengas kasvaa..
Kuulostaa kovin hurjalta että 30% energiasta pitäs saada rasvoista, sitähän pitäs sillon vetää ihan työkseen :O