Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
plag sanoi:
Jokunen on varmaan törmännyt tähän, mutta exrx.netistä löytyy ideaaliympäryysmittojen laskuri miehille, joka pohjautuu juuri noihin ranteen paksuuksiin, mitä täällä mittaillaan ;) : http://www.exrx.net/Calculators/MaleGirthCalculator.html.
Ikävät tuumat saa senteiksi samalta sivulta: http://www.exrx.net/Calculators/LengthConverter.html.
En kyllä usko ihan noiden mittojen ideaalisuuteen kaikilla ihmisillä, mutta onpahan hauskaa ajankulua. Onkos kukaan ideaalimitoissaan? :kuvia:
Itseltäni puuttuu tuuma melkein joka kohdasta (paitsi mahan kohdalta, tietysti).

Käsivarren pitäisi olla 45 cm, harmi ettei siellä ollut peniksen pituutta..olisi varmaan pitänyt olla musta ja vähintään 24 cm.

No eipä tuo exrx:n mittari liikoja vaadi, nyt kun ihan mittailin. 18cm ranne = 7,1 tuumaa => hanskan vaatimus 34cm :rolleyes:
Kyllä taitaa olla aika tavallinen hanska... :D

plag sanoi:
No eipä tuo exrx:n mittari liikoja vaadi, nyt kun ihan mittailin. 18cm ranne = 7,1 tuumaa => hanskan vaatimus 34cm :rolleyes:

Biceps on hanska ja forearms kyynärvarret..

plag sanoi:

Mitenhän sä nyt oikein katoit? Pistin arviolta 6.5" ranteen paksuudeksi ja hanskavaatimukseksi tuli jotain väliltä 38-39cm. Mikään muu mitta ei tainnu täyttyä paitsi reidet ja vyötärö siinä ja siinä kuten myös lantio. Onkos muiden mielestä tuo reisivaatimus vähän alakanttiin? Mulla ei ainakaan omasta mielestä ole isot reidet.

EDIT: Joku kerkeskin jo..

Sam Earch sanoi:
Onkos muiden mielestä tuo reisivaatimus vähän alakanttiin? Mulla ei ainakaan omasta mielestä ole isot reidet.
Tota mäkin ihmettelin. Ranne on 17cm ja reiden "pitäisi" olla 58cm ja mun tikuilla on mittaa 67cm.

timba79 sanoi:
Kokeileppas seuraavaa testiä, eli meneekö polvet "ylitte" kun suoristat jalkaa niinpaljon kun pystyt, entä käsivarret tosta kyynerpään vastapuolelta. Saatko peukalot ranteeseen kiinni?? nämä on ne millä ekana mulla testailtiin ja kaikista menee "pitkäksi"...fysioterapeutti voi sen jo todeta tarkemmin.

No onneksi ei mene! Mulla löysiä niveliä löytyy selästä, nilkoista ja olkapäätkin on aika liikkuvat. Ranteet ja kyynärpäät kylläkin rutisee komeasti ja tämä johtuu vanhoista kamppailuharrastuksista. Aika monilla naisilla kyllä kyynärpäät taipuu kunnolla yli, pahaa tekee kattoakin (varsinkin jos näin käy heidän penkatessa :urjo: ).

plag sanoi:
Onkos kukaan ideaalimitoissaan?
Näköjään olin suunnilleen ideaalimitoissa ennen kuin aloin treenaamaan. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
gotto sanoi:
:kuvia:

Tomi77 taitaa omistaa 68 cm reidet, komparatiivista epätiedettä peliin. :whip:
Tomilla on varmaan rasvat 10% ja mulla 20%.

edit: ja riippuu vähän mistä kohtaa mittaa. Mä mittasin paksuimmasta kohdasta ja aika ylhäältä ja mulla on reisissä aika runsaasti rasvaa.

emex sanoi:
No onneksi ei mene! Mulla löysiä niveliä löytyy selästä, nilkoista ja olkapäätkin on aika liikkuvat. Ranteet ja kyynärpäät kylläkin rutisee komeasti ja tämä johtuu vanhoista kamppailuharrastuksista. Aika monilla naisilla kyllä kyynärpäät taipuu kunnolla yli, pahaa tekee kattoakin (varsinkin jos näin käy heidän penkatessa :urjo: ).

No mulla ei noista polvien ylitaipumisista ole haittaa, kunhan prässissä muistaa ettei työnnä ihan loppuun asti ja penkatessakaan ei kannata ihan lukkoon naksauttaa...eniten mua on toi selkä vaivannut!! Ei niinkään selkätreenissä vaan just tossa kyykyssä.

plag sanoi:
Onkos kukaan ideaalimitoissaan? :kuvia:
Itseltäni puuttuu tuuma melkein joka kohdasta (paitsi mahan kohdalta, tietysti).

Ranne 6.5 tuumaa ja tulokset on:
Hauis 2cm liian paksu
Rinnan ympärys ookoo
Forkuista puuttuu sentti
Pohkeissa 2 cm liikaa

Eli aika lähellä ollaan

Pitäis varmaan lopettaa käsien ja pohkeiden treenaus!

Eipä tarvi tuossa kalkulaattorissa pistää tuumina, ihan voi laittaa suoraan sentteinä. Oli ainakin pikaisesti vilkaistuna samat kertoimet välittämättä siitä kuinka iso ranne on eli suhdelukuvut toimii senteissäkin. :)

Eipä juuri kovin pahat vaatimukset tuolla laitteella ole, taisi itsellä mennä kaikki yli "ideaalimittojen".

Moi!

Oon ollu tässä tosi paskana jo monta vuotta kun mun luusto on niin sikapieni, ihan kuin naisilla..
Oli tosi hienoa lukea että muillakin löytyy kaposia ranteita, itselläni 17cm eli kauhea kelkannaru, oon koko ajan tuntenu itseni joksikin h...tin täysin epäkehittyneeksi hirviöksi.
Aiemmin joskus treenannut myös suht kovaa mutta ei vaan tuloksia synny siihen tahtiin kuin paremmin geneettisesti sopivilla, mut v....u en todellakaan ala maratoonariks vaikka siihen varmaan paremmin soveltuisikin.
Itsellä pituutta 180 ja tällä hetkellä painoa 89kg ikää 30, en todellakaan ole timmissä kunnossa mut nyt ois tarkoitus aloittaa tositreeni..
Niin piti vielä kysellä semmoista, että ootteko yrittäny pitää piilossa hanskat ja ranteen tuntemattomien seurassa vai onko kumminkin ollu itsetunto kohillaan? nimim. kokemusta on...

Manala sanoi:
Jokaisella on se oma ruumiinrakenne, mutta kuten omallakin kohdalla se oli vain rankasta duunista kiinni. Myös asiantuntijoilta kuultuna hyvin usealla henkilöllä kyse on vain hunosta ryhdistä. :zzzz: :zzzz:

Esim oma geneettinen vikani parani venyttelyllä ja opettelemalla seisomaan/istumaan selkäsuorassa ja kävelemään polvia/jalkoja kunnolla nostaen. (ettei laahaten)

Omalla kohdalla esiintyi tälläisiä vikoja yläältä alas.

Vasen hartia oli ja on yhä pienempi ja taaempana kuin oikea.
rintalihakset ovat ylikehittyneet ja pinen rasvan kera ja isoilla nänneillä varustettuna näyttävät muijien tisseiltä.
Selkäranka alaselän kohdalta vino vasemmalle. (Arvatkaa oliko maastaveto alussa tuskaa) :itku:
Reiden todella ylipitkät. Jalkatreeni vaatii todella paljon nykyäänkin, enkä voi istua selkäsuorana lattialla jos jalat suorina edessä. :D
Polvissa heikot nivelet = jalat kaartuu polvista taakse.

Tuossa teille aihetta, joten lakatkaa itkemästä ja salille :whip:

Aikalailla samoilla linjoilla. Paitsi rintojen suhteen. Selkärankakin kaartaa johonkin suuntaan. Jalat pitkät, en oo ajatellu käytännön merkitystä sille. Kyykky ei kyllä kulje. Juoksija olin ennen. Takaolkapäitä ei nimeksikään, ja olkapäät sisäänpäin kääntyneet. Olkapää myös poksahtelee sivuttaisnostoissa. Venyn uskomattoman huonosti. Ranteet on kapeet... onhan näitä.

Edit: Vasemman hauiksen hermotus perseestä.

No minä nyt en ole vielä tyytyväinen oikein mihinkään lihasryhmääni ja heikkouksia löytyy :

- Pohkeet, jotka olivat käsittämöttömän huonot aloittaessani saliharrastuksen, vaikka lenkkeilin, pelailin jäkistä ynm siihen aikaan. Tällä hetkellä olen saanut pohkeisiini jonkinlaista kehitystä ja erottuvuutta, mutta silti ne ovat yksi pahimmista heikkouksistani.

- Reidet on kohtalaisen paksut, lihaksikkaat ja vahvat mutta en saa niihin tietynlaista erottuvuutta. Ne ovat vain semmoiset kinkut ilman rasvaa joissa ei ole minkäänlaisia näkyviä uria, paitsi takareisissä.

- Vyötäröni on hieman leveä, mutta jospa se tästä tasoittuisi kun pituutta pitäisi tulla vielä pari senttiä lisää ja massaa (toivottavasti)

- Viimeinen heikkouteni on, että olen pieni koko lihasmassaltani.

+ Omaan jonkinlaisen voimatason. Penkkasin 13 vuotiaana, ilman yhtään salitreeniä 68 kiloisena 70 kiloa.

+ Olkapääni on hyvät

+ Selkäni on vahvin lihasryhmäni

+ Hauis on jonkinlainen. Kaverini sanoi, etteivät meinannut uskoa silmiään kun näkivät ne. Minä taas näin silloin peilistä peilistä pelkät narut. Ojentajat hieman hauksia jäljessä, mutta olen saanut ojentajiin nyt jonkinlaista kehitystä ja tasoitusta hauksiini verrattuna.

minä laskisin heikkouksikseni seuraavat:
-ohuet luut, ranne 14,2 cm :O
-kaikki kilot, jotka tulevat, kerääntyvät mahaan
-olen perkeleenmoinen ruikku

ja olen sukupuoleltani mies (tuo kai ei ole heikkous)

Pahimmat heikkoudet:
-Hauiksen muoto ja kiinnityskohta. Hauis lähtee vasta 3-4cm kyynertaipeen yläpuolelta eikä kyynertaipeesta kuten yleensä. PERSEESTÄ!
-Ojentajat pienet ja heikot, niihin ei tartu lihaa eikä voimaa millään.
-Perseessä suunnaton rasvavarasto :itku: .
-Voimataso yleisesti heikko.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom