Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
plag sanoi:Jokunen on varmaan törmännyt tähän, mutta exrx.netistä löytyy ideaaliympäryysmittojen laskuri miehille, joka pohjautuu juuri noihin ranteen paksuuksiin, mitä täällä mittaillaan ;) : http://www.exrx.net/Calculators/MaleGirthCalculator.html.
Ikävät tuumat saa senteiksi samalta sivulta: http://www.exrx.net/Calculators/LengthConverter.html.
En kyllä usko ihan noiden mittojen ideaalisuuteen kaikilla ihmisillä, mutta onpahan hauskaa ajankulua. Onkos kukaan ideaalimitoissaan?
Itseltäni puuttuu tuuma melkein joka kohdasta (paitsi mahan kohdalta, tietysti).
plag sanoi:No eipä tuo exrx:n mittari liikoja vaadi, nyt kun ihan mittailin. 18cm ranne = 7,1 tuumaa => hanskan vaatimus 34cm
Kyllä taitaa olla aika tavallinen hanska... :D
Hyvä pointti... :D Noh, silti riitti ideaaliin.screwdriver sanoi:Biceps on hanska ja forearms kyynärvarret..
plag sanoi:No eipä tuo exrx:n mittari liikoja vaadi, nyt kun ihan mittailin. 18cm ranne = 7,1 tuumaa => hanskan vaatimus 34cm
Kyllä taitaa olla aika tavallinen hanska... :D
Tota mäkin ihmettelin. Ranne on 17cm ja reiden "pitäisi" olla 58cm ja mun tikuilla on mittaa 67cm.Sam Earch sanoi:Onkos muiden mielestä tuo reisivaatimus vähän alakanttiin? Mulla ei ainakaan omasta mielestä ole isot reidet.
timba79 sanoi:Kokeileppas seuraavaa testiä, eli meneekö polvet "ylitte" kun suoristat jalkaa niinpaljon kun pystyt, entä käsivarret tosta kyynerpään vastapuolelta. Saatko peukalot ranteeseen kiinni?? nämä on ne millä ekana mulla testailtiin ja kaikista menee "pitkäksi"...fysioterapeutti voi sen jo todeta tarkemmin.
Näköjään olin suunnilleen ideaalimitoissa ennen kuin aloin treenaamaan.plag sanoi:Onkos kukaan ideaalimitoissaan?
Tomilla on varmaan rasvat 10% ja mulla 20%.gotto sanoi:
Tomi77 taitaa omistaa 68 cm reidet, komparatiivista epätiedettä peliin. :whip:
emex sanoi:No onneksi ei mene! Mulla löysiä niveliä löytyy selästä, nilkoista ja olkapäätkin on aika liikkuvat. Ranteet ja kyynärpäät kylläkin rutisee komeasti ja tämä johtuu vanhoista kamppailuharrastuksista. Aika monilla naisilla kyllä kyynärpäät taipuu kunnolla yli, pahaa tekee kattoakin (varsinkin jos näin käy heidän penkatessa :urjo: ).
plag sanoi:Onkos kukaan ideaalimitoissaan?
Itseltäni puuttuu tuuma melkein joka kohdasta (paitsi mahan kohdalta, tietysti).
Manala sanoi:Jokaisella on se oma ruumiinrakenne, mutta kuten omallakin kohdalla se oli vain rankasta duunista kiinni. Myös asiantuntijoilta kuultuna hyvin usealla henkilöllä kyse on vain hunosta ryhdistä.
Esim oma geneettinen vikani parani venyttelyllä ja opettelemalla seisomaan/istumaan selkäsuorassa ja kävelemään polvia/jalkoja kunnolla nostaen. (ettei laahaten)
Omalla kohdalla esiintyi tälläisiä vikoja yläältä alas.
Vasen hartia oli ja on yhä pienempi ja taaempana kuin oikea.
rintalihakset ovat ylikehittyneet ja pinen rasvan kera ja isoilla nänneillä varustettuna näyttävät muijien tisseiltä.
Selkäranka alaselän kohdalta vino vasemmalle. (Arvatkaa oliko maastaveto alussa tuskaa) :itku:
Reiden todella ylipitkät. Jalkatreeni vaatii todella paljon nykyäänkin, enkä voi istua selkäsuorana lattialla jos jalat suorina edessä. :D
Polvissa heikot nivelet = jalat kaartuu polvista taakse.
Tuossa teille aihetta, joten lakatkaa itkemästä ja salille :whip: