Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
penkki on suhteessa heikko muuhun voimatasoon nähden, sais tulla ainaki 15-20kg lisää penasta niin ois edes jonkinlaisessa suhteessa muihin liikkeisiin.

Luontaisia heikkouksia mulla kapeat hartiat, tikkuranteet, tikkupohkeet ja huono ryhti (tosin parantunut jo jonkin verran...)

Voimataso samanpainosiin nähden hyvä tai jopa vähän parempikin, mikä vähän lohduttaa edes :david:

no mä oon vasta alottanu mut mulla tulee silmiin pistävii heikkoiksii

1.huono lihas erottuvuus (voi johtuu rasva prosentist mut en saa sitä alas päin)
2. Heikot hartiat (hartiat on heikot ja luokkaan ne helposti kuvassa rinta ohjelmassa)
3. pohkeet (reiden on aina ollut tosi isot mut pohkeet ei saa massaa millään)
4. vinoselkä (fysio terapias todettiin et mul on vinoselkä ranka, nyt se on suorassa mut pitää jumpata sitä ja se on ihan vitun ärsyttävää)

Tässä omat heikkoudet:
-läski kertyy vatsaan, muttei juurikaan muualle -> pömppömaha
-toinen jalka on lyhyempi -> oli alussa hankala kyykätessä löytää oikeaa tekniikkaa
-voimataso miehen kokoon nähden heikko
-pitkät tikkukädet

Vahvuudet:
-hyvä luuston muoto (leveät hartiat, kapea lantio)
-selkä kehittyy ripeästi

Omat luontaiset heikkoudet erittäin kapeat hartiat sekä alhaiset voimatasot

arni sanoi:
+ pitkä kroppa jonka ympärille hankkia lihoja (n. 188cm)
+ selkä tätä nykyä melko paksu
+ liha tarttuu paremmin kuin voima
+ omaan pakarat
+ forkut (31.5cm) näyttävät suurilta kun on ohuet ranteet (18cm)
+ ohuet nivelet plussaa bodypuolta ajatellen
+ ruoka maistuu

- ruoka maistuu
- kapea hartiamalli (kovat epäkkäät, huonot olkapäät -> jönssilookki, tosin nykyisin hieman malli korjaantunut kun olkapäissä lihaa)
- en luonnostaan vahva
- ohuet pohkeet & ranteet
- kestävyys kova suhteessa maksimiin (ei voimannostaja lahjakkuus)
- voima ei tahdo tarttua
- pitkät kädet, huono punnertaa
- vahvemmat leukaperät olisi in

nyt olen ajatellut siirtyä selkeämmin kehonrakennukseen kun ennen treeni vaelteli jossain bodyn ja voiman välimaastossa...silti voimaa painotetaan perusliikkeissä :thumbs:

kaiken puolin lihaa saatu hyvin ympärille sitten ylä-asteen (parhaillaan bulkkipaino 96kg, tavoitteena tiputella painoa 88-90 kiloon, rasvaprosenttia en osaa arvailla, sixpäkki näkyy ;) )

Näin kirjoiteltiin siis lähes vuosi sitten...mielenkiintoista sinänsä että mietteet heikkouksista ja vahvuuksista eivät ole radikaalisti muuttuneet. Ainoastaan forkut ovat kasvaneet pari senttiä, ranne 0 senttiä ja lihasmasaa on lätkitty kovalla kädellä.

Myöskin vahvemmat leukaperät näköjään löytyy kun tiputtelee rasvoja alemmaksi, vuosi sitten taisi olla kohtuu hyvä bulkki menossa :kaksoisleukahymiö: :lol2:

itelläki ohuet/suht pitkät jalat ja iso perse mut siinä kun kasvattaa reiskat samalle tasolle niin kyllä se siit. voimaa on melko paljon kun vertaa omaan ikäluokkaan. kaikki kyl valittaa täällä mut tosi on se et vaikka tuntuu kuinka pieneltä ja heikolta ja sit vertaa itseensä johonkin ei-treenaavaan ja samankokoiseen niin kyllä huomaa eron .

neutraali sanoi:
penkki on suhteessa heikko muuhun voimatasoon nähden, sais tulla ainaki 15-20kg lisää penasta niin ois edes jonkinlaisessa suhteessa muihin liikkeisiin.

Mitä liikkeitä mahdat tarkoittaa? Sullahan penkki kulkee kuitenkin helvetin hyvin ja kyykkyä ja vetoa et taida kovaa treenata...

-Selkä on varmasti pahin heikkouteni.
-Vasen hauis on pienempi kuin oikea. (Voi olla melko yleistä...)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
vasen ojentaja tulee aina perässä (siis koossa ja voimassakin)

pohkeet on ohuet ku siima, ja jos niihin jotain tulee niin se tulee ihan ylös eikä paljoa paremmalta näytä

painoa ei kerry sitten millään (enää, alussa tuli 10 noin 6kk:ssa)

vaihtelevat treeni systeemitkin on heikkous, kun kokeilen jotain eikä tulosta tule siirryn toiseen (ja yleensä liian aikaisin)

Kaljapullohartiat ja lyhyet pihtikintut (vai oliko ne nyt länkisääret). Painoa tulee todella helposti, mutten vielä ole hahmottanut mistä se tulee (fläsää ei ole niin paljon, muttei ole myöskään lihaksia). Luonteeni on heikko, eli olen oikea laiskiainen, ja jätän kuulemma sarjat kesken (sanoo kyttääjä-kultaseni). Kaljapullohartioita ei enää ole, mutta heti jos olen pitempään reenaamatta, niin ne taas ilmestyy. Koivilleni en voi mitään.

1.ranteet kuin pienellä lapsella
2. Ei näkyviä vatsoja vaikka mitä tekee
3. Joutuu tekee vitusti töitä et pääsee ees samaa mihkä kaverit ekoil treeni kerroil

siinä se

Pecman sanoi:
Mitä liikkeitä mahdat tarkoittaa? Sullahan penkki kulkee kuitenkin helvetin hyvin ja kyykkyä ja vetoa et taida kovaa treenata...
mm Näiden rinnalla penkki vois olla parempikin sen 15-20kg nykyisestä, suhteutettuna siis.

Ylätalja eteen 172.5kgx5. Ranskalaiset suoralla tangolla 90x8, ranskalaiset kässäreillä 42kgx6(2toistoa varaa). Yhden käden scott käsipainolla 37x8, Pystypunnerrus kone(panatta sport merkkinen)210kgx7. Viparit istuen 24-24.5kgx12.

neutraali sanoi:
mm Näiden rinnalla penkki vois olla parempikin sen 15-20kg nykyisestä, suhteutettuna siis.

Ylätalja eteen 172.5kgx5. Ranskalaiset suoralla tangolla 90x8, ranskalaiset kässäreillä 42kgx6(2toistoa varaa). Yhden käden scott käsipainolla 37x8, Pystypunnerrus kone(panatta sport merkkinen)210kgx7. Viparit istuen 24-24.5kgx12.

Samaa mieltä, että penkkitulos voisi olla kovempi apuliikkeisiin suhteutettuna. Tosin en tiedä miten hauiskääntö tuloksesta voi päätellä penkkipunnerrus tulosta :eek: :)

Onko sinulla mitään apuliikkeitä rinnalle vertailtavaksi (esim. flyesit jne.)

neutraali sanoi:

En osaa noita pystypunnerruskoneen painoja suhteuttaa, mutta vipunostopainot ei mun mielestä näytä erikoisen kovilta. Sen sijaan ranskalaisissa punnerruksissa sulla on helvetinmoiset romut! :worship:
Ojentajista löytys varmaan jerkkua yli 200 kilon penkkiin eikä yläselkäkään heikolta vaikuta. Paljonko oot kapeasta penkistä ottanut?

Omia heikkouksia:
-aika olematon voimataso, varsinkin ylävartalossa. (aloittaessa penkki alle 40kg)
-ranteet :jahas: 15,5cm ohuimmasta kohdasta mitattuna. lisäksi tuosta pikkurillin puolelta näkyy luu aika paljon, eli kädet näyttää laihoilta.
-lyhyt vartalo, 166cm tällä hetkellä. kasvan ehkä n.172-senttiseksi
-polven nivelsiteet. venyneet jääkiekon takia (olin maalivahti ja sisäistin vähän liiankin hyvin "butterfly"-tyylin).

hyviä puolia:
+pohkeet; en ole kovin kauaa niitä treenannut, mutta silti niissä lihaa näyttää olevan
+ei pahemmin läskiä vatsassa, perseessä/reisissä tosin...
+kohtalaiset olkavarret
+vahvat reidet suhteessa ylävartaloon
+ilmeisesti nopea aineenvaihdunta
+ei allergioita, pystyy siis syömään monipuolisemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom