Tikari sanoi:Hävisit, mulla 13,5 !
Mun sukupuoli on kuitenkin mies. Ja silti ollaan melkein samassa. Ja toi on sun mielestä ohut ranne naiselle. :itku: :itku: :itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tikari sanoi:Hävisit, mulla 13,5 !
Nurgle sanoi:Mulla on aika ainutlaatuinen vika, rintakehäni on nimittäin epäsymmetrinen.
Eli siis rintalihakset ovat vähän eri tasolla. Penkkipunnerruksessa tanko osuu vain toiseen tissiin :D
Eipä ole tullut katseltua miesten ranteita (käsiä/kouria pääasiassa). Onkohan teitä kapearanteisia miehiä enemmänkin (ajatellen että täälläkin on monella 16-17 senttiset ranteet, eikä siihen ole kuin tuumanverran matkaa) ?Typpi sanoi:Mun sukupuoli on kuitenkin mies. Ja silti ollaan melkein samassa. Ja toi on sun mielestä ohut ranne naiselle. :itku: :itku: :itku:
Buffaloman sanoi:Jaahas, onhan täällä kohtalotovereitakin. Tosin meikäläisen rintakehän epäsymmetrisyys johtuu kylkiluista. Jotenkin ihmeellisesti siis rintakehäni oikea puoli on painunut "kasaan". Eikä tuota symmetriseksi varmaan saisi kuin murtamalla kylkiluita ja sitten niiden parantelemisella oikeaan kohtaan asetettuna. Toisaalta kun oon muutenkin niin hemmetin ruma, niin tuollainen "kaunistelu" ei ajatuksena houkuta. :D
Typpi sanoi:Mun sukupuoli on kuitenkin mies. Ja silti ollaan melkein samassa. Ja toi on sun mielestä ohut ranne naiselle. :itku: :itku: :itku:
Mulla on ainakin ihan ihon väristä.Samqqa89 sanoi:liilaa fläsää
emex sanoi:Alaselkä menee joskus paskaksi kun nousen tuolista huolimattomasti tai teen jotain muuta yhtä dramaattista. Oudointa tässä on, ettei selkä kipeydy salilla. Pikemminkin päinvastoin, treenaus tekee selälle hyvää. Huono homma vaan, kun aina silloin tällöin tulee selän takia viikon taukoja. Jotain vikaa siinä kyllä on. Pitäis varmaan koittaa vahvistaa sitä jollain Method Putkisto tms. "Hyvä elämä" -jumpalla .
timba79 sanoi:Mulla on yliliikkuvat nivelet ja etenkin ne on yliliikkuvat alaselässä. Et mulla ei mitään sen ihmeempää siinä selässä ole...
emex sanoi:Toi voi kyllä olla selitys mullakin. Ilmeisesti mulla on aika löysät nivelet. Kaksi kertaa on käynyt niin, että bussia odotellessa ja paikallaan seistessä on nilkka vaan jotenkin muljahtanut pois paikaltaan. Muut pysäkillä olijat on ollu vähän ihmeissään kun oon yhtäkkiä seisaaltani rojahtanut.