Heikkoudet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rad
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nurgle sanoi:
Mulla on aika ainutlaatuinen vika, rintakehäni on nimittäin epäsymmetrinen.
Eli siis rintalihakset ovat vähän eri tasolla. Penkkipunnerruksessa tanko osuu vain toiseen tissiin :D

Jaahas, onhan täällä kohtalotovereitakin. Tosin meikäläisen rintakehän epäsymmetrisyys johtuu kylkiluista. Jotenkin ihmeellisesti siis rintakehäni oikea puoli on painunut "kasaan". Eikä tuota symmetriseksi varmaan saisi kuin murtamalla kylkiluita ja sitten niiden parantelemisella oikeaan kohtaan asetettuna. Toisaalta kun oon muutenkin niin hemmetin ruma, niin tuollainen "kaunistelu" ei ajatuksena houkuta. :D

Eniten minua harmittaa vatsanseutu, jossa tuntuu olevan laardia aina ihan liikaa, vaikka mitä tekisi.

Typpi sanoi:
Mun sukupuoli on kuitenkin mies. Ja silti ollaan melkein samassa. Ja toi on sun mielestä ohut ranne naiselle. :itku: :itku: :itku:
Eipä ole tullut katseltua miesten ranteita (käsiä/kouria pääasiassa). Onkohan teitä kapearanteisia miehiä enemmänkin (ajatellen että täälläkin on monella 16-17 senttiset ranteet, eikä siihen ole kuin tuumanverran matkaa) ?
Joka ikinen kerta kun ostan / saan lahjaksi vaikka rannekellon tai -korun, sitä täytyy pienennyttää kultasepällä. Ja joka ainoa kerta ne jaksaa ihmetellä mun kaposta rannetta. :rolleyes: (näitä nyt on alle 10krt, mutta silti !)
En tiedä mistä mun ranteet on peritty, porukoilla ja siskolla on ihan "normaaliranteet", miten se nyt sitten määritelläänkään... Tukevampitekoiset kuitenkin.

Buffaloman sanoi:
Jaahas, onhan täällä kohtalotovereitakin. Tosin meikäläisen rintakehän epäsymmetrisyys johtuu kylkiluista. Jotenkin ihmeellisesti siis rintakehäni oikea puoli on painunut "kasaan". Eikä tuota symmetriseksi varmaan saisi kuin murtamalla kylkiluita ja sitten niiden parantelemisella oikeaan kohtaan asetettuna. Toisaalta kun oon muutenkin niin hemmetin ruma, niin tuollainen "kaunistelu" ei ajatuksena houkuta. :D

On täällä näköjään useampikin saman ongelman kanssa. Itselläni on rintalasta vähän vinossa oikealle, siis vasen puoli on korkeammalla ja oikea puoli on myös hieman vasempaa sisempänä tuosta rintalastan vierestä. Tämän lisäksi oikea rintalihas oli vähän vajaan oloinen keskeltä. Tuo vinous on nyt parantunut aika huomattavasti tekemällä reippaasti venyttäviä vipunostoja rinnalle (vähän samanlainen venyttävä vaikutus kun pulloverilla, mutta eri suuntaan) riittävän isoilla painoilla ja kun rintalihakset ovat kasvaneet, on tuo "vajaus" myös lähes hävinnyt.

Heikkouteni:
-Pituus 185 ja älyttömän pitkät jalat. Niihin on todella hankala saada näyttävyyttä, sillä muutaman sentin paksuuntuminen ei näy missään. Toista se olisi, jos olisin 10cm lyhyempi.
-Muutenkin pitkän ja hoikan on haastavaa alkaa kasvattaa massaa.. EI meinaa paino nousta kirveelläkään :P

Ranne vähän alle 15cm nivelen kohdalta, ohuimmasta kohdasta käsi on 12cm..

Heikot puolet:
- Leveä vyötärö
- Reisiin ei tule lihasta sitten millään, tosin oon treenannutkin aika vähän aikaa.

Hyvät puolet:
- Vatsalihakset sentään näkyy jo..
- Kohtuuleveät hartiat & selkä, vaikkei lihaksia vielä olekaan..

ja heikkoudet on että liilaa fläsää, liian vähän lihaksia ja liian vähän voimaa ,mutta tästä noustaan. Suunta ainoa on ylöspäin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alaselkä menee joskus paskaksi kun nousen tuolista huolimattomasti tai teen jotain muuta yhtä dramaattista. Oudointa tässä on, ettei selkä kipeydy salilla. Pikemminkin päinvastoin, treenaus tekee selälle hyvää. Huono homma vaan, kun aina silloin tällöin tulee selän takia viikon taukoja. Jotain vikaa siinä kyllä on. Pitäis varmaan koittaa vahvistaa sitä jollain Method Putkisto tms. "Hyvä elämä" -jumpalla :rolleyes: .

Tämä threadi kohottaa huomattavasti itsetuntoa - enää ei niin paljoa vituta 17 cm ranteet.
Pahimpana puutteena itsellä on selkä, joka on kiero kuin kyy helmikuussa. 3 ja 4 nikama osoittavat itään-länteen, jonka vuoksi kipu on hyvä tuttava. Kyykkyä ei voi edes kuvitella, ja joskus vihloo jopa pohjeliike seisten ja ihan tavan tasapenkkikin.
Punttausharrastus on helpottanut selkäongelmia lihasten kunnon parannuttua, kunhan tekee vain niitä liikkeitä, mitkä tuntuu hjuvalta. Ei kait se ranka rapsahda ihan katki jos ei deividimaisuuteen erehdy.

emex sanoi:
Alaselkä menee joskus paskaksi kun nousen tuolista huolimattomasti tai teen jotain muuta yhtä dramaattista. Oudointa tässä on, ettei selkä kipeydy salilla. Pikemminkin päinvastoin, treenaus tekee selälle hyvää. Huono homma vaan, kun aina silloin tällöin tulee selän takia viikon taukoja. Jotain vikaa siinä kyllä on. Pitäis varmaan koittaa vahvistaa sitä jollain Method Putkisto tms. "Hyvä elämä" -jumpalla :rolleyes: .

Kuulostaa melko tutulta, paitti että mulla ei kestä salilla kyykkyä yhtään, jumittaa heti niin perkeleesti ja se taitaakin olla mun suurin heikkous, toi selkä nimittäin!!

Mulla on yliliikkuvat nivelet ja etenkin ne on yliliikkuvat alaselässä. Et mulla ei mitään sen ihmeempää siinä selässä ole...

Yea, kohtalotovereita. Mulla ranne 16.5cm vaikka oon 193 pitkä melkein 100kg.

Mutta se on kai vain otettava positiivisesti - näyttää (kai) helpommin lihat paremmalta kun on pienet luut :-)

koskaan ei muuten ole vielä luita murtunut.

heikkous nro 1 on kuitenkin huonosti kehittyvä selkä ja hartialihakset.

timba79 sanoi:
Mulla on yliliikkuvat nivelet ja etenkin ne on yliliikkuvat alaselässä. Et mulla ei mitään sen ihmeempää siinä selässä ole...

Toi voi kyllä olla selitys mullakin. Ilmeisesti mulla on aika löysät nivelet. Kaksi kertaa on käynyt niin, että bussia odotellessa ja paikallaan seistessä on nilkka vaan jotenkin muljahtanut pois paikaltaan. Muut pysäkillä olijat on ollu vähän ihmeissään kun oon yhtäkkiä seisaaltani rojahtanut.

Jaahas,
heikkouksia:
- olemattomat hauikset, joissa surkea hermotus
- ylikehittyneet kyynervarret ja pohkeet suhteessa muihin lihaksiin (kumpiakaan en treenaa ikinä, ne vaan ottavat treeniä siinä sivussa liikaakin, vaikka kuinka yrittäis välttää)
- pakaralihas ei ota kasvaakseen
- persiiseen kehittyy helposti fläsää, mutta se, ihme kyllä, sulaa dietillä pois liiankin tehokkaasti, ja koko persus katoaa aamulenkkipolun varrelle lähes täysin :-(
- sais olla vielä vähän hentorakenteisempi luusto, olis näyttävämmän näköistä lavalla

hyviä puolia:
- tässä tapauksessa lyhyestä rungosta on etua, liha tarttuu verrattaen helposti
- kisoja ajatellen, saan itseni kireeksi ja "kiviseksi" ilman ihmeempiä vippaskonsteja
- ok rakenne ja mittasuhteet

emex sanoi:
Toi voi kyllä olla selitys mullakin. Ilmeisesti mulla on aika löysät nivelet. Kaksi kertaa on käynyt niin, että bussia odotellessa ja paikallaan seistessä on nilkka vaan jotenkin muljahtanut pois paikaltaan. Muut pysäkillä olijat on ollu vähän ihmeissään kun oon yhtäkkiä seisaaltani rojahtanut.

Heh, tuttua tämäkin, mutta mulla ei ainakaan aiheuta mitään kipuja. Kokeileppas seuraavaa testiä, eli meneekö polvet "ylitte" kun suoristat jalkaa niinpaljon kun pystyt, entä käsivarret tosta kyynerpään vastapuolelta. Saatko peukalot ranteeseen kiinni?? nämä on ne millä ekana mulla testailtiin ja kaikista menee "pitkäksi"...fysioterapeutti voi sen jo todeta tarkemmin.

Jokunen on varmaan törmännyt tähän, mutta exrx.netistä löytyy ideaaliympäryysmittojen laskuri miehille, joka pohjautuu juuri noihin ranteen paksuuksiin, mitä täällä mittaillaan ;) : http://www.exrx.net/Calculators/MaleGirthCalculator.html.
Ikävät tuumat saa senteiksi samalta sivulta: http://www.exrx.net/Calculators/LengthConverter.html.
En kyllä usko ihan noiden mittojen ideaalisuuteen kaikilla ihmisillä, mutta onpahan hauskaa ajankulua. Onkos kukaan ideaalimitoissaan? :kuvia:
Itseltäni puuttuu tuuma melkein joka kohdasta (paitsi mahan kohdalta, tietysti).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom