Minä täällä taas hei :D
Joskos tätä herättelis nyt kun alkaa lähestymään pikkujoulut ja on kisatkin kisattu tältä vuodelta. Oiskos porukalla nyt aikaa ja kiinnostusta jonkinlaiseen miitingiin?
Tottakai :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä täällä taas hei :D
Joskos tätä herättelis nyt kun alkaa lähestymään pikkujoulut ja on kisatkin kisattu tältä vuodelta. Oiskos porukalla nyt aikaa ja kiinnostusta jonkinlaiseen miitingiin?
Täälläki yks vaasalainen
edit:
katos prkle, ei hirveen aktiivista porukkaa näytä nää vaasalaiset olevan :D
Vaasalaiset on... homeperseitä
t: ex-vaasalainen
Niin kävit Vaasassa opiskelemassa?
Viikonloppuna on sopivasti Rockperry. Älä ihmettele, jos näet paljon Turbojugendeja. Turbonegro soittaa lauantaina ja Turbojugendin miittiin on tulossa arviolta 80 jugendilaista.Mullakin lähtö Vaasaan ens kuussa opiskelujen perässä. Viikonloppuna täytyy käydä tutustumassa kaupunkiin![]()
Onko Vaasan yliopistolla jotain punttista, vai minne kannattaa mennä puntille Vaasassa? Muutto Vaasaan kuukauden päästä opiskelemaan :whip:
Budo fitness & gym löytyy keskustasta, ihan ok mutta melko tyyris nykyään. Oli paljon parempi pari vuotta sitten ennenkuin menivät hifistelemään.
Yliopisto sijaitsee ihan suomen suurimman "kuntokeskuksen" Sports Gym:n vieressä. Itse en paikasta niin välitä kun pitää soppareita tehdä suuntaan ja toiseen.
Uimahallilla on hinta/laatu-suhteeltaan hyvä punttis.
Classic Gym on avattu vöyrinkaupunkiin, isoja miehiä ja paljon rautaa.
En tiedä sitten onko yliopistolla jotain omaa punttista mutta noissa on tullu pyörittyä.
Wasa Gym House on sama asia kuin Classic Gym. Nimi on vaan muutettu ja Vilponen ko. salia pyörittää. Suosittelen ehdottomasti testaamaan paikan. Timppa antaa treenata ilmaiseksi ainakin kerran, joten ei tuu ostettua sikaa säkissä.Mites toi Wasa Gym House? Olisi aika edukas tarjous 390e/12kk