Heiiiii Vaasan ja lähikuntien pakkislaiset!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Piretään sitten kolmen kesken omat miitingit, jos kaikki muut on niin kiiruisia ja tylsimyksiä :D

Hiljaista on... Itse olen vielä kuukauden turkulainen, mutta opiskelujen takia tulee muutto ensi kuussa Vaasaan.

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Mullakin lähtö Vaasaan ens kuussa opiskelujen perässä. Viikonloppuna täytyy käydä tutustumassa kaupunkiin :)
Viikonloppuna on sopivasti Rockperry. Älä ihmettele, jos näet paljon Turbojugendeja. Turbonegro soittaa lauantaina ja Turbojugendin miittiin on tulossa arviolta 80 jugendilaista.

Onko Vaasan yliopistolla jotain punttista, vai minne kannattaa mennä puntille Vaasassa? Muutto Vaasaan kuukauden päästä opiskelemaan :whip:

Onko Vaasan yliopistolla jotain punttista, vai minne kannattaa mennä puntille Vaasassa? Muutto Vaasaan kuukauden päästä opiskelemaan :whip:

Budo fitness & gym löytyy keskustasta, ihan ok mutta melko tyyris nykyään. Oli paljon parempi pari vuotta sitten ennenkuin menivät hifistelemään.

Yliopisto sijaitsee ihan suomen suurimman "kuntokeskuksen" Sports Gym:n vieressä. Itse en paikasta niin välitä kun pitää soppareita tehdä suuntaan ja toiseen.

Uimahallilla on hinta/laatu-suhteeltaan hyvä punttis.

Classic Gym on avattu vöyrinkaupunkiin, isoja miehiä ja paljon rautaa.

En tiedä sitten onko yliopistolla jotain omaa punttista mutta noissa on tullu pyörittyä.

Jaa, en oo koskaan tullu kattoneeks tähän threadiin :D
No tervepä terve, vaasalaistunut pakkislainen täälläkin.. Reilu 2 vuotta oon nyt asunut täällä.
Oon liian laiska treenaamaan, mutta mulla on kortti Vilposen salillle :)

Budo fitness & gym löytyy keskustasta, ihan ok mutta melko tyyris nykyään. Oli paljon parempi pari vuotta sitten ennenkuin menivät hifistelemään.

Yliopisto sijaitsee ihan suomen suurimman "kuntokeskuksen" Sports Gym:n vieressä. Itse en paikasta niin välitä kun pitää soppareita tehdä suuntaan ja toiseen.

Uimahallilla on hinta/laatu-suhteeltaan hyvä punttis.

Classic Gym on avattu vöyrinkaupunkiin, isoja miehiä ja paljon rautaa.

En tiedä sitten onko yliopistolla jotain omaa punttista mutta noissa on tullu pyörittyä.

Mites toi Wasa Gym House? Olisi aika edukas tarjous 390e/12kk

Mites toi Wasa Gym House? Olisi aika edukas tarjous 390e/12kk
Wasa Gym House on sama asia kuin Classic Gym. Nimi on vaan muutettu ja Vilponen ko. salia pyörittää. Suosittelen ehdottomasti testaamaan paikan. Timppa antaa treenata ilmaiseksi ainakin kerran, joten ei tuu ostettua sikaa säkissä.

Gym Housella on tosi hyvä hack-kone, jossa voi tehdä kyykkyä naama konetta kohti ja naama koneesta poispäin. Laitteet on uusia ja väittäisin Vaasan parhaiksi, käsipainot ehjät jne.

Classic Gym muutti nimensä vuoden alussa Wasa Gym Houseksi. On juurikin se Vilposen omistama sali. Laitteet ja muut kamat pysyi, nimi vaan muuttui.

Hinnat on tosiaan kohtuullisia ja meininki hyvä. Suosittelen varauksetta.

Edit: hidas

Tervehdys! Täältäkin löytyy yksi, melko pian Vaasalaistuva, Pakkislainen. Sattuuko kenelläkään olemaan tiedossa onko Ammattiopiston (liiketalouden yksikkö) tiloisa jonkinmoista salia/punttinurkkaa?

Puhutko sä nyt Ammattikorkeakoulusta kun liiketaloutta luet? Siinä tapauksessa ei ole.

Vilposen salilla on kyllä hyvät (lue. parhaat) vieläkin. Fat Bar on ainakin tullut lisää viime vuodesta. Ja oliskohan se yks uus laite about tämmönen? https://secure.fitnessequipmentuniverse.com/prodimages-cdls/acc/acc-1030525-L.jpg
Käsipainotkaan ei lopu kyllä keneltäkään kesken.

Osaisko joku sanoa, että kuinka ruuhkaista sielä mahtaa syksyn iltoina olla?

Ei, ihan Ammattiopistoa, eli 2. asteen oppilaitosta, tarkoitin, Liiketalouden ja viestinnän -toimipistettä. Siinä yleisurheilukentän ja muistaakseni myös raviradan lähellä. Onko kenelläkään tietoa, löytyisikö nimenomaan tästä laitoksesta jonkin sortin punttinurkkaa opiskelijoille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom