SUPERCARB 1kg -40%

Heiiiii Vaasan ja lähikuntien pakkislaiset!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Vaasassa oleillaan myös. Satun vaan semmonen on/off treenailija oleen, että en kyllä taida kehdata tulla. :D

Niin ja mehän ehdottomasti mennään sinne vertailemaan hauiksia ja olkäpäiden kokoa! ;) Pah, ehdottomasti mukaan - oli sitten himotreenaaja tai ei.

Mukavaa yhdessä oloa, treeniä, ruokaa ja sitä rataa. :)

Tuo 8.pvä ois mullekin kyllä ihan jees, mutta eipä meitä taida edelleenkään olla sille päivälle kovinkaan monta innokasta ja kyseinen päivä uhkaavasti jo lähenee.

No pidetään sitten vaikka sillä porukalla mikä saadaan kokoon. Vai mitä mieltä olette??
Eli meitä olis tulossa nyt ilmeisesti minä, salitytsy, fat daddy, cassybut (jos ei ole jakaantumassa :)), maki ja yani (+avec). Katsotaan nyt sitten kuinka moni tippuu kärrystä pois..

Voisiko joku Vaasalainen kysyä Timpalta sitä salin tutustumis-mahdollisuutta? Jospa saatais vaikka joku kimppa-hinta tai vaikka ilmaisen tutustumis-käynnin? Entäs ruokapuoli? Mihin syömään? Rosso, Amarillo??

Ainakin toistaiseksi olen vielä kasassa. 8. päivä täytyy kattoa sitten uudelleen, mutta tulen jos pääsen.

Timppa kyllä antaa erittäin todennäköisesti tulla salille ilmaiseksi testailemaan. Mä en vaan voi ottaa mitään järjestelyvastuuta juuri nyt, kun päivänä minä hyvänsä voi alkaa tapahtua.

Rosso ja Amarillo on tietty molemmat hyviä, mutta ainakin Amarillosta kannattaa varata pöytä ainakin pari päivää etukäteen kun lauantai on kyseessä.

No voi harmi! Tylsä päivä edessä sitten... :( Ellet Miia-Maria kipase tänne niin mennään syömään. Vai siirtyykö ensi viikonlopuun?

Tämä tosiaan taisi aika lailla hyytyä... Itsellä meni into järjestää kun ei oikein saanu ihmisiin vauhtia. Ja toki tässä oli omassa elämässä kaikenlaista meneillään niin en oo pahemmin senkään takia tätä asiaa ehtinyt miettimään. Viime vkonloppuna olin Hesassa ja nyt tämän koko vkon oon ollu sellasia 11-14 tunnin päiviä töissä (nytkin töissä, ja huomenna) niin on aika menny niin hemmetin nopeesti. Ja taas ens vkonloppuna oon kiinni ku sisko miehineen tulee mun luokse Helsingistä ja sit taas sitä seuraavana oon itse Helsingissä ja sit onkin jo pian Expot ja oon siellä.

Mutta niin.... Olis kiva saada tavata sellaisiakin pakkislaisia, joita ei oo aiemmin nähny. Me kaikki innokkaat ollaankin jo toisemme nähty (mä, Cassyput, Miia-Maria ja maki), mutta jos kerran ei oikein muihin vauhtia saa niin toki voidaan nelisin lähteä joku kerta kattomaan Vilposen Timppaa :D ja sitten syömään. Herätelläänkö ihmisiä vielä uudelleen?

No ei kai me muita mihinkään tarvita jos meillä on keskenämme hauskaa. Mulla nyt on toi laskettu aika reilun viikon päästä, että kauhean montaa viikkoa en ole enää yhtenä kappaleena. Mutta kai pakkis-miitteihin saa vauvojakin ottaa? :D

Eihän näissä yleensä auta kuin sopia jokin aika ja ne ketkä haluavat tulla, tulevat.

Ja pikkujoulutkin vois olla ok, niin ois voimia itselläkin lähtee johkin niinä aikoina, elikkäs kisojen jälkeen. Vauvelit toki tervetulleita!!!

Ja pikkujoulutkin vois olla ok, niin ois voimia itselläkin lähtee johkin niinä aikoina, elikkäs kisojen jälkeen. Vauvelit toki tervetulleita!!!

Toi pikkujoulu oli hyvä ehdotus mun mielestä. Kun nyt on nuo Expot lähestymässä ja makikin sinne on menossa niin ehkäpä ois kivempi kisojen jälkeen järjestää jotain niin maki pääsis kans nauttimaan kunnolla hyvästä ruuasta yms. :) Vai mitäs ootte muut mieltä? Jaksatteko oottaa sinne asti :D

Toi pikkujoulu oli hyvä ehdotus mun mielestä. Kun nyt on nuo Expot lähestymässä ja makikin sinne on menossa niin ehkäpä ois kivempi kisojen jälkeen järjestää jotain niin maki pääsis kans nauttimaan kunnolla hyvästä ruuasta yms. :) Vai mitäs ootte muut mieltä? Jaksatteko oottaa sinne asti :D

Kannatetaan :thumbs:

Passaa mulle oikein hyvin! Tässä on nyt muutenkin kaikennäköistä (remontin viimeistelyä, muuttoa (yläkerrasta alakertaan :D), expo, cassyputin jakaantuminen, tytsyjen kisat jne.) niin ehkä kaikille parempi, että katsotaan hiemen tuonnempana. :)

Hyvä hyvä!! Pääsee meidän maki sitten nauttimaan kans miitistä kunnolla eikä tarvi katsoa kun muut vetää ruokaa niin että napa paukkuu :D Ja saadaanpas sitten keskustella kisoistakin ja kiusata makia kiperillä kysymyksillä kun on kisatki kisattu tältä vuodelta :)

TSEMPPIÄ makille loppudiettiin ja pikaista paranemista kun raukkaparka oli tuossa äsken venyttelyyn menossa hiukka pipin näköisenä :( LEPOA nyt ja sitten loppuaika TÄYSILLÄ!! Me pidämmä peukkuja sulle :thumbs:

Minä täällä taas hei :D

Joskos tätä herättelis nyt kun alkaa lähestymään pikkujoulut ja on kisatkin kisattu tältä vuodelta. Oiskos porukalla nyt aikaa ja kiinnostusta jonkinlaiseen miitingiin?

Back
Ylös Bottom