SUPERCARB 1kg -40%

Heiiiii Vaasan ja lähikuntien pakkislaiset!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
Joo hyvin löyty, huomenna täytyy katsastaa tuo toinenkin tossa mäkkärin vieressä.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tässäpä sitä ollaan tulossa Vaasaan näillä näkymiin fuksiksi. Olis ihan kiva tietää, missä olisi opiskelijalle varteenotettava sali. Ja kämppäkin pitäisi avopuolison kanssa hommata. Kaksio tai kolmio ehdottomasti. Mitkä on hyviä asuinalueita ja mitkä hitusen kehnompia?

En tiedä Vaasasta oikein mitään. Kertokee savolaeselle. :hyper:

Yksi ilmoittautuu lisää _o/

Vaasassa on ainakin neljä ihan hyvää salia: keskustassa BF-Gym, Palosaaressa Wasa Sports Club, sit on Vilposen sali Classic Gym (en muista missä) ja tais Palosaaressa olla OttoGymikin vaan en oo varma onko vieläkin...kertokaa te muut niistä lisää.

Itse opiskelijana käyn BF-gymillä. Hinta on sopiva (opiskelija-alennus), sijainti hyvä, laitteita on paljon ja ruuhkaa harvoin.

asunnonhakua varten käytä pakkiksen hakua, tääl tais olla joku ketju siistä aiheesta.

Parhaita keskusta, hietalahti, palosaari, vöyrinkaupunki. Surkeita ristinummi, vanhavaasa, gerby, suvilahti, isolahti. Siltäväliltä huutoniemi, teeriniemi, melaniemi, kotiranta.

On lähes pyhäinhäväistys sanoa että palosaaressa, se on tietenkin palosaarella. Tai oikeammin präntööllä.

Hinta-laatusuhteeltaan paras sali löytyy hietalahdesta, kaupungin sali.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Itse itseäni quotaten.

Noista saleista mä valitsisin. En tiedä onko Classicilla mitään opiskelija-alennuksia, mutta Timppa on kyllä varsin joustava kaveri, joten eiköhän sieltä saa jotain alennusta.

Itsekin olen ajatellut vaihtaa tonne Classicille. Alkaa vähän hermot menemään ton Sports Clubin kanssa.

En voi "uudesta" kaupungin salista mitään sanoa, kun en ole siellä käynyt. Vanhalla tosin kävin ja se oli aika sopivan hardcore. :)

Tervetuloa Vaasaan. :kippis1:

Sports clubissa on se vika, että se on niin rasittavan täynnä jos töiden jälkeen haluaa treenata. Mä oon huono odottelemaan vuoroani. Siinä suurin syy miksi siirryin Classic Gymille. Tosin kohta pitää siirtyä takas Sports clubille ainakin hetkellisesti, kun haluan mennä vauvajumppaan mein pienen kanssa. :nolo: Timppa ei suostunut järjestämään vauvajumppaa vaikka yritin ylipuhua! :lol2:

Itse olen viihtynyt mainiosti BF-Gymillä. Himasta on tohon vain 50 metriä niin ei ole tekosyitä olla raahautumatta salille.Opiskelijalle oli jotain alennuksia, ei nyt muista kyl mitä..

Classic gymillä on huomattavasti parempi treeni-ilmapiiri kuin BF-Gymillä. Viime talvi meni BF:llä sijainnin takia, mutta taidan hankkia kortin Classicille seuraavaks. Timpan kanssa sopii niin pääsee varmaanki ilmatteeks kokeileen...

Asuinpaikkaan vaikuttaa aika paljon se, että missä opiskelee. Palosaarelta saa ihan hyviä kämppiä suhteellisen läheltä yliopistoa ja teknistä amk:ta, kaupungista ja hietalahdesta läheltä kaupungin amk, åbo akademi ja hanken?

Jeps, Classic gymiä itsekin kannatan. Siistiä, edullista ja lähellä keskustaa. Oon kyllä vasta nelisen viikkoa käynyt siellä jäsenenä.. :rolleyes: Muita saleja on tullut kokeiltua lähinnä voitettujen parin viikon ilmaisjäsenyyden kautta. :lol2:

Missä toi classic gym on ja paljon se kustantaa?
K-Raudan parkkiksen vieressä.
http://www.classicgym.fi/kartta.asp

Classic Gym sanoi:
Hinnat:
1 kk : 59 €
3 kk : 165 €
12 kk: 49 € / kk suoraveloituksena, 490 € kertasuorituksena
24 kk: 45 € / kk suoraveloituksena, 900 € kertasuorituksena
Kertamaksu : 8 €

Muut hinnat:
Solarium kertamaksu : 8 € (jäsenille 4 €)
10 kertaa : 60 € (jäsenille 30 €)

Elokuun tarjoushinnat:
Tarjoamme sinulle elokuun treenit veloituksetta,
ostaessasi 12 kk:n tai 24 kk:n kortin!
Tämän lisäksi poljimme hinnat syyskuntoon:

12 kk kertamaksuna 400 € (norm. 490 €)
12 kk suoraveloituksella 40 €/kk (norm. 49 €/kk)

24 kk kertamaksuna 700 € (norm. 900 €)
24 kk suoraveloituksella 35 €/kk (norm. 45 €/kk)

Suoraveloitussopimuksissa ensimmäinen veloitus syyskuussa!

Kuukauden kortti 50 €.

Tarjoushinnat ovat voimassa 1.8.-31.8.2007 välisenä aikana!

Vastaanotamme tyky ja smartum kuntoseteleitä!

Kuinka paljo Classic Gymillä käy porukkaa päivisin klo 16.00 - 18.00 välisenä aikana? Joutuuko vehkeille jonottammaan?

Kyllä Otto Gym, nykyinen Brando Gym on aika kuninkaalinen paikka...

Hei täällä kans yksi kiinnostunut jos vain ajankohta sopiva. Miten olisi jotain perinteistä treeniä, ruokaa ja sitä rataa?

Täältä kanssa yksi :) Ei nappaa täältä kokkolasta asti lähteä helsinkiin miitteihin, vaasa ois paljo lähempänä :)

Kun tästä nyt sitten tuli Vaasa Faq;

Mistä palosaarelta saa ehrmannia ?
Onko Sports klubilla kokeilu mahdollisuutta tjms ennen kuin maksaa satoja euroja jäsenyyksistä yms ?
Onko Palosaarella muita saleja kuin klubi ?

S-marketista saa ehrmannia.

Saat varmasti sports clubilla ilmaisen kokeilu mahdollisuuden jos menet tiskiltä pyytämään ja puhelinluettelossa on ainaki joskus ollut lippuja millä pääsee ilmaseksi kokeilemaan.

Palosaarella on sports clubin lisäksi myös hyvä ja suht halpa sali brando ravintolan alakerrassa.

Back
Ylös Bottom