Heiiiii Vaasan ja lähikuntien pakkislaiset!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 323443
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Kuinka paljo Classic Gymillä käy porukkaa päivisin klo 16.00 - 18.00 välisenä aikana? Joutuuko vehkeille jonottammaan?

Kyllä Otto Gym, nykyinen Brando Gym on aika kuninkaalinen paikka...

Omien käsityksieni mukaan Classinc Gymillä on tuohon aikaan todella mustavalkoinen ilmapiiri.:rock:

Hei täällä kans yksi kiinnostunut jos vain ajankohta sopiva. Miten olisi jotain perinteistä treeniä, ruokaa ja sitä rataa?

Tässä threadissä on nyt vähän karattu alkuperäisestä aiheesta, mutta eipä se mittään.

Itsekin ajattelin jotain sellasta, että varais jostain pöydän ja mentäs syömään ja sit siitä vaikka ois jatkettu vielä siiderille tms. Mä lähinnä aattelin just jotain sellasta rentoumista ja mukavaa yhdessäoloa jossain muualla ku salilla ku siellä meistä varmasti itse kukin asustaa paljon ajastaan jo muutenkin, mutta saapi muutkin ehdotella ja en tokikaan sulje pois tuota yhteistreeniäkään. Tuossa treeniasiassapa vaan sit tulee eteen se ongelma, että meistä kaikki käy vähän eri saleilla niin sen kimppatreenin järjestäminen voi olla hankalaa...paitsi, jos sit mentäis kaikki yhdessä testaamaan Vilposen Timpan uutta salia ja kinuttais Timpalta joku edullinen hyvä tarjous meille kaikille ;) Vink vink JoATille :D

varais jostain pöydän ja mentäs syömään ja sit siitä vaikka ois jatkettu vielä siiderille tms. Mä lähinnä aattelin just jotain sellasta rentoumista ja mukavaa yhdessäoloa jossain muualla ku salilla ku siellä meistä varmasti itse kukin asustaa paljon ajastaan jo muutenkin, mutta saapi muutkin ehdotella ja en tokikaan sulje pois tuota yhteistreeniäkään. Tuossa treeniasiassapa vaan sit tulee eteen se ongelma, että meistä kaikki käy vähän eri saleilla niin sen kimppatreenin järjestäminen voi olla hankalaa...paitsi, jos sit mentäis kaikki yhdessä testaamaan Vilposen Timpan uutta salia ja kinuttais Timpalta joku edullinen hyvä tarjous meille kaikille ;) Vink vink JoATille :D

Itsekin ajattelin juuri tuota, että oltais käyty testaamassa Vilposen uusi sali. Ja siitä sitten syömään ja siiderille.. Mikäköhän se ajankohta olis?

Kyllä mäkin olisin kiinnostunut miitistä. Tulen jos vain töiltäni kerkeän. Sen uuden salin katsastaminen olisi hienoa :)

Itsekin ajattelin juuri tuota, että oltais käyty testaamassa Vilposen uusi sali. Ja siitä sitten syömään ja siiderille.. Mikäköhän se ajankohta olis?

Jaaa-a... Varmaankin se paras päivä ois joku lauantai, mutta mikä? Mulle itselle ei niin väliä oo ajankohdalla kun olen aina vkonloppuisin vapaalla, joten ehdotelkaahan te muut jotain niin katsotaan mitä saadaan aikaseksi. Oisko esim. 25.pvä elokuuta hyvän kuulonen päivä? Ainoa vkonloppu mikä tässä lähiaikoina meikäläiselle ei sovi on tämän kuun viimeinen vkonloppu, sillä silloin olen katsomassa Helsingissä ilotulitus-kisoja, JIHUU!! :hyper:

Ja se mitä oli suunnitelmissa niin jos vaikka tosiaan järkättäis eka päivällä treenit sinne Vilposen salille ja sit sieltä suunnattais vaikka Amarilloon tai Rossoon syömään? Ja siitä sit taas etiäpäin vaikkapas Skylle tai jos sää suosii meitä niin sit esim. torilla sijaitsevaan pieneen kahvilaan/terassille, josta siideriä/oluttakin saa ja joku hassu ukko soittelee kitaraansa ja lallattelee jotain laulujaan :D
Jotain tuon kaltaista aattelin.... oisko jees?

Mutta sitä päivää... Ehdotelkaa ihmiset!

Vaasassa on ainakin neljä ihan hyvää salia: keskustassa BF-Gym, Palosaaressa Wasa Sports Club, sit on Vilposen sali Classic Gym (en muista missä) ja tais Palosaaressa olla OttoGymikin vaan en oo varma onko vieläkin...kertokaa te muut niistä lisää

Uimahallin sali kohtuu hyvä ja suht halpa joskin ajoittain ruuhkainen.
Naisille Ladyline...opiskelijalle kaupungin sali ehkä edullisin.

Tämän threadin alkuperäinen aihe on nyt aivan unohtunut tässä matkan varrella. Tästähän on nyt vaan tullu tällanen Vsan salien vertailu-keskustelu. Eikös näille sen ja sen paikkakunnan salit-jutuille oo oma threadi jossain?

Täytyneekö tämä sitten ehkäpä ymmärtää niin, että innostus miittiä kohtaan on hiipunut ja unohdetaan koko juttu, vai? Minäpä jo joku aika sitten tuossa heitin ehdotusta päivän ja ohjelman suhteen, mutta sehän oli vaan mun ehdotus ja paremmaksi voi pistää, jos jollain ideaa on. Myös Miia-Maria on samankaltaisen ohjelman kannalla ollut, mutta eipä paljon auta, jos me kaksistaan tätä täällä ihmetellään, joten jos kiinnostusta on niin olkaahan nyt hyvät ihmiset vähän aktiivisempia :) Ja päivästähän voidaan tottakai sopia kunhan vain ihmiset osais ehdotella niin tietäis vähän, että mille päivälle ehkä vois sopia sit mahdollisimman monelle :)

Salitytsy kiittää ja kumartaa jo etukäteen ja jos miitin suunnittelu tähän sitten jää eikä koskaan toteudu niin ainaskin mä yritin :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Miitistä, En kannata yhteisreeniä, koska (ainakin) meikäläinen on aina pallo täysin hukassa, jos joutuu oudolle salille reenaamaan, tangot on liian pieniä/isoja, käsipainot vääränlaisia, menee reeni muka hukkaan päläpälä...yms ..

En kyllä keksi tähän hätään mitään korvaavaakaan.

Eikö ollutkin avuliasta ? :rolleyes: :piis:

Ilmeisesti ihmisten kiinnostus on hiipunut tätä miittiä kohtaan..:rolleyes: (Vaikka mikä estää pitämästä mun ja Salitytsyn omaa yhteistä miittiä :D)

No, jos joku nyt vielä innostuu niin itse sanon, että päivällä ei ole mitään väliä. Turun karsinnoiden aikaan olen tuolla pohjosessa, mutta muuten viikonloput alkavat olemaan vapaita. Töissäkin olen arkisin, joten nekään ei menoa haittaa. :)

Hyvä tytöt!!! :thumbs:
Pidetään me oma kiva miitti sitten, jos kaikki muut on niin tylsimyksiä, että ei enää kiinnostakaan. Mennään kolmisin kiusaamaan Vilposen Timppaa sen salille ja sit syömään treenin jälkeen hyvät pöperöt jonnekin kivaan paikkaan (sellaseen, että Makillekin saadaan sopiva annos taas järkättyä ku dieettikidutuksella on). :D

Mä voin tulla ellen satu laitoksella jakautumassa olemaan! Miten olis 1. syyskuuta lauantaina? Tosin Timppa itse ei taida olla salillaan paikalla viikonloppuisin. Mutta kai siitäkin voisi sopia, ehkä?

Mä voin tulla ellen satu laitoksella jakautumassa olemaan! Miten olis 1. syyskuuta lauantaina? Tosin Timppa itse ei taida olla salillaan paikalla viikonloppuisin. Mutta kai siitäkin voisi sopia, ehkä?

Dääm! Mä en ainaskaan tuona lauantaina pääse ku oon koko vkonlopun Helsingissä. Kuten jo aiemmin kirjotinki niin lähden kattomaan ilotulituskisoja pe 31.8 ja vietän sit myös la-su Helsingissä :)

Ehdottomasti voisin tulla mukaan miittiin aveccini kanssa. Saa nyt vain nähdä mitenkä koulukiireet yliopistolla ja uusi & ihmeellinen kaupunki suo mahdollisuuksia.

Latest posts

Back
Ylös Bottom