Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyy, mutta ei ole kovin hääppönen. Tien toiselta puolelta löytyy hietalahden kuntotalo, josta ei painot lopu kesken. 20€ kk, 120€ vuosi ja myös erilaisia kausitarjouksia. Erittäin hyvä sali.
Käykö tuolla paljon naisia? Eli uskaltaako sinne viedä tyttökaverin? Hän ei oikeen tykkää semmosista "äijä-saleista". Mulle tietty ihan sama kunhan painoja riittää ja tarvittavat välineet / paikat löytyy.
Vilposen salia suosittelen lämpimästi, jos ei spinnigissä ja pumpeissa tarvitse käydä.Kuukauden päästä olis muutto edessä Vaasaan.
Täytyy heti alkaa kartottamaan noita saleja ja jos vielä löytyis joku lätkäporukka johon mahtuisi pelailemaan
Muutto takana mullakin! Mites Vaasan yliopiston sali? Onko mistään kotoisin? Halpahan se nyt on, mutta miten ruuhkainen taikka miten huonosti auki? Saa myös vinkata muita halpoja/kohtuu hintaisia saleja joilla on hyvät aukioloajat (mieluiten magneettikortilla).
Tennis-Centerissä Hietalahdessa on hyvä sali, paljon vapaita painoja ja erilaisia koneita ja taljoja. Joskus maksoi syyskauden kortti (elokuusta vuoden loppuun) muistaakseni noin 110euroa. Lähellä keskustaa, pitkät aukioloajat, suihkut ja saunat jne. Ainakin ennen oli opiskelija-alennus kaikkiin muihin hintoihin (kerta-, kk- jne) paitsi tuohon syyskauden korttiin, myös muihin lajeihin.
Nyt on Wasa Gym House testattu. Ihan hyvä sali, ja mikä parasta, asustan melkein sen vieressä.
Juurikin siinä/tässä paskaläävässä. :D Tän ne mulle tarjosivat kun Turusta viikonloppuna muutin.Olympiassa? :D nimim. kerran ghetto, aina ghetto
Hellou.
Kahdeksas vuosi Vaasassa menossa, joten kai sitä voi sanoa olevansa vaasalainen.
Nyt olen toista viikkoa päässyt tuolla Hietalahden Kuntotalolla treenaamaan ja tyytyväinen olen.
Gym Housella on tosi hyvä hack-kone, jossa voi tehdä kyykkyä naama konetta kohti ja naama koneesta poispäin. Laitteet on uusia ja väittäisin Vaasan parhaiksi, käsipainot ehjät jne.