Hauku tässä threadissa protskusi!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Energia sanoi:
Amino Research All-Whey proteiini (mansikka) maistuu aika pahalle. Se ei muistuta mansikan makua missään suhteessa ja suuhun jää lievä jauhomainen tunne vähäksi aikaa. Pitää kokeilla vielä vaniljaa ja vaihtaa merkkiä, jos se maku ei parannu. Kuitenkin pieksää Evon Whey1 maustamattoman, mutta ei pärjää Evon suklaalle.
Sportpharmaa tulossa parin viikon sisään pakkikselle, koita siitä, hyvä prode ja varmasti maistuu hyvälle.

Petsa sanoi:
Boost4u:n perusheran nykyinen versio. :urjo:
Edes Fun Light ei peitä makua.
Heraclesista pakki sekaisin.
Helposti menee alas! Ja halpaa 9e pussi. FAST80 maustamaton on taas aivan paskan makuista. XL suklaa :5: :kuola: . SF kaakao :4: . SF mansikka-sitruuna :0:. XL mansikka :4: .

FASTin MAITO: sekoitti sen sitten veteen tai maitoon, niin jää ihan kikkaraiseksi se jauho, pitäisi varmaan sekoittaa kuumaan nesteeseen jotta liukenisi, mutta kukas sitä sitten kuumana joisi...

lumbago sanoi:
Evolutionin Whey1 ja 2 maistuu helvetin pahalle (Suklaa on sairaan laimeaa ja mansikka ei oo mansikan makuu nähnykkää). Ennemmin vedän vaikka jotain maustamatont ku noit.

Whey1 suklaa on kyllä karmeimman makuista proteiinia mitä olen maistanut. Jos yhdellä huikalla juo, niin se vielä menee, mutta jälkimaku on sellainen, että pakko saada vettä heti päälle.

lisäravinteista...

Perusruokaa, tonnikalaa ja raikkaria!!! Mitä sitä muuta tarviikaan..palauttavat turhia, miihin tässä kiire ;) :D

Paskin koskaan maistettu syötävä aine on NutriPlussan Whey 8100, voi helevetti sitä makua. Kun ekaa kertaa maistoin sitä ilman mitään mausteita, niin rupes pyörryttämään ihan oikeesti ja pari tuntia oli tosi paska olo. Ostin pussin tota paskaa joskus viime maaliskuussa ja vieläkin on tossa hyllyn koristeena. oon välillä ottanut sitä muun protskun sekaan mutta se heran maku on kerrassaan kuvottava.

niistä ravintolisistä vielä...

Oon tosin joskus mässynny ravintolisiä, omasta mielestä ei mainittavaa apua, jos ruokavalio kunnossa(vain mielipide) :offtopic:

Joo elikkäs itellä tuppaa tökkimään Prime Whey-81 proteiini, jukurtin seas menee alas mut muuten se on oksennuskeikka :urjo:

Joku SF sitruunan makunen, Whey 8100, Soija merkillä ei väliä, Wrangen Riisi. Siinähän ne.
Ostin ihan kokeilumieles 9e Leaderin heran, maku oli kyllä ihan positiivinen yllätys,paras maustamaton mitä oon maistanu. Epäilyttää vaan ne 80% pitoisuudet ja hinta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
vursan sanoi:
Perusruokaa, tonnikalaa ja raikkaria!!! Mitä sitä muuta tarviikaan..palauttavat turhia, miihin tässä kiire ;) :D

vaikka tredi koskee pahoja protskuja niin todetaan nyt vielä että raejuusto ja tonnikala maistuvat mulkulle.

hmm... Voiko tuota massan (mansikka) makua peittää jollakin koska se maistuu ihan pahalle meinaa tulla oksennus jo toisesta huikasta ja enkä viitsisi heittää sitä pakettia turhaan pois? :(

Fastin kaikki proteiinit on hintaansa nähden ihan ala-arvoista kamaa.
Vaihdoin merkkiä ja rupes paidan hihat puristaan.
Huono ja kallis on ikävä yhdistelmä, hyvä ja kallis menettelee.

Bull'sin protskua oon tässä sekotellu nutriplussan maltodextriiniin ja sen ku sekottaa veteen ja yrittää juoda niin ei montaa kulausta tartte ottaa ku meinaa tulla :urjo: . Jotakin siitä koostumuksesta tarttuu kurkkuun ja kitalakeen ikäänkuin imeytymättömänä jauhona. Luulen että se on toi nutriplussa..

Onko jollekin muulle käyny samoin?

Hörhö sanoi:
Fastin kaikki proteiinit on hintaansa nähden ihan ala-arvoista kamaa.
Vaihdoin merkkiä ja rupes paidan hihat puristaan.
Huono ja kallis on ikävä yhdistelmä, hyvä ja kallis menettelee.

Mikähän se mahtaa olla se autuaaksi tekevä merkki, eipä nuo fastin perustuotteet nyt ole sen parempia/paskempia kuin muutkaan. :rolleyes:

G-MASS maistuu aivan kivekselle. Hyi h**vetti vieläkin puistattaa ku ajattelee sitä makua. Oli pakko lahjoittaa yli puol purkkia kaverille kun ei saanu alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom