Hauku tässä threadissa protskusi!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
XL suklaa, varinkin maidon kanssa namia!! :5:

Fastin soija90, mä ainaki tykkään, veden kanssa ei mitään herkkua mutta ei sitä veden kanssa pidä ottaakaan, maidon ja kaakaon kanssa varsin puuron makuista :3:

Fast hera80 maustamaton, hinta on plussa, mutta maku ei :( maistuu veden kanssa kyllä sellaselle hautausmaan mullalle että hyih.. kyllä se tosimiehellä alas menee kun vähä näyttää :whip: :2:

Fastin greenlinea sitä on tullut tuettua jonkin aikaa, täytyy piakkoin uhrautua tuolle halvalle Evo whey1:lle edullisen hinnan ansiosta.. Rahaa säästäessä sitä pystyy ihmeellisiin asioihin :david:

Evolutionin whey mansikka&kaakao...mansikka varsinkin äklö makea, suklaa sitten jotenkin ihmeen makunen...maustamaton hera melkeen nuita parempi. Hyvä tulee ku sekottelee maustamatonta heraa & kaakaojauhetta sekä maitoa.
Pitäs jossaki vaiheessa testata nuo XL:sät kun niitä kehutaan niin.

:offtopic: Laskeskelin että oon maistanut ainakin kahdeksaa eri suklaan/kaakaon makuista proteiinia (niitä vähän halvempia kaikki). Niistä toi XL suklaa on ollut ehdottomasti parhaanmakuista. Suosittelen. Ja jos se olisi hiukan opiskelijaystävällisemmän hintaista, niin käyttäisin sitä kokoajan välipala/yöpala protskuna.

Hirveimmän makuisia taas on ollut SF:n hydralisoitu soija ja Nutri plussan pieruhera. Ensin mainittu lensi parin maistamisen jälkeen roskiin ja jälkimmäinen on odottanu pois heittämistään kaapissa jo jonkin aikaa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
vilpurni sanoi:
Wrangen PRIME WHEY 81 on ehkä maailman kauhimman makuinen asia mitä löytyy, eikä se kyllä sekotukkaan kunnolla. :urjo: :urjo:

Ostin tuota juuri neljän kilon pönikän. Veden kanssa ei maistu oikein millekään, vähän jännä sivumaku ehkä, mutta maidon kanssa maistuu kuin maito olisi viikon vanhaa. Ei mikään makunautinto mutta kyllä tuo alas menee... ja se on halpaa! :)

[QUETE=tmee] Fast hera80 maustamaton, hinta on plussa, mutta maku ei :( maistuu veden kanssa kyllä sellaselle hautausmaan mullalle että hyih.. kyllä se tosimiehellä alas menee kun vähä näyttää :whip: :2:

Mä ainaskin laitan tohon sekaan Fun lightia, ja kyllä menee hyvin alas! :kuola:

fastin hera80 vadelma on ehkä parasta maultaan mun mielestä.
mut anivei, pahinta soossia on ollut mulle sf protein mansikka sitruuna, sellasta litkuu että ei mitään järkeä, paskat ja yrjöt tuli heti. jotenkin sellanen lääkkeen maku tai muu saikku flavour siinä on.

Toi Fastin Hera80 vadelma on kyllä mun mielestä aika karmeeta.
Kylmän veden kanssa sen sietää vetästä, muuten ei.

lumbago sanoi:
Evolutionin Whey1 ja 2 maistuu helvetin pahalle (Suklaa on sairaan laimeaa ja mansikka ei oo mansikan makuu nähnykkää). Ennemmin vedän vaikka jotain maustamatont ku noit.

Joku aiemmin kirjoittelikin tuosta Whey1 kuinka se on paskan makuista veteen sekoitettuna, ja oon samaa mieltä, joten oon tokasta drinkusta lähtien sekottanut sen maitoon ja ollut makuun suht-tyytyväinen. Aluksi se oli maitoon ihan herkkua :kuola: , mutta aika pian makuun alkoi kyllästyä, ja nyt se ei ole enää hirveän hyvää, joskaan ei mitenkään vastenmielistäkään. Nyt oli siis suklaan makuisesta puhe. Näissä voi sekoitussuhteetkin vaikuttaa makuun aika lailla, oma sekoitus on 1dl jauhetta ja 2dl maitoa.

Protein-XL kahvi. Maailman paskin maku- ja hajuelämys. Tuonne kaappiin se on hautautunut, kun sitä ei vaan pysty syömään.

Kaikki muut systeemit hydrolysaatista lähtien on lasten leikkiä tuon rinnalla.

Ps. IMO

EDIT: Kuriositeettina mainittakoon, että kaikki muut XL:n maut edustavatkin makuhaitarin toista päätä!!1

milkboy sanoi:
Evolutionin whey mansikka&kaakao...mansikka varsinkin äklö makea, suklaa sitten jotenkin ihmeen makunen..

Meikä on sitä mieltä että toi mansikka ei oo äklö makea vaan sitä, että se ei oo mansikan makuu nähnykkää, maistuu oudolt. Sitte toi suklaa on suklaan makunen, mut helvetin laimeaa.

Hämmer sanoi:
Protein-XL kahvi. Maailman paskin maku- ja hajuelämys. Tuonne kaappiin se on hautautunut, kun sitä ei vaan pysty syömään.

Myy mulle se pussukka :)

Wrange soija ei ole mikään herkku makuelämys, mut kyllähän se alas menee.
:offtopic: Miten tollanen soijaproteiini säilyy, kun kaapissa olisi vielä muutama kilo tota soijaa, ja parasta ennen oli viime kesäkuussa, ni uskaltaakohan tota vielä syödä? Näyttää ainakin ihan samalta ku ostaessa :nolo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom