Hauku tässä threadissa protskusi!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ratu sanoi:
Eikös kaikista protskuista saa ihan juotavan makuisia, kun laittaa vähän kaakaojauhetta jatkeeksi. Tuskin teelusikallinen kaakaota haittaa tekee, ellei sitten ole allerginen, ei tykkää suklaasta tai on loppukiristely kisakuntoon menossa. Ja jos näin on, niin ei silloin mitään halpisjauhoja vedetäkkään.
Itse en ole todella paskanmakuiseen protskuun törmännyt pitkään aikaan... on noi mömmöt sen verran kehittyneitä nykyään. Kreatiini on ainoa mikä tökkii, siinä on jotenkin sellainen metallinen jälkimaku... Tai no, FAST:in perushera on kans aika ällöö.

Mie olen kovasti FASTin perusheran kannalla. Olen vedellyt sitä viime syksyn jälkeen varmaan 20 kiloa ja sekottanut veteen ja kaakaojauheeseen. Tavara ei puuroudu, ei mielestäni maistu läpi, eikä ainakaan meikäläistä ällötä.

Suosikkiprotskuni!

Uppista...

Ajattelin kokeilla tota riisiproteiiniä jota monet on haukkunu (tuskin se niin pahaa on kun monet kertoo).... Halpaahan se on 44€/5kg. Mutta ei saatana! Itse en ole mikään herkkuperse, Yleensä vedän maustamattomia protskuja eikä mitään ongelmiä maun kanssa. Kunnes ostin riisiproteiiniä niin toi maku on sanoin kuvailemattoman pahaa.
Hyi vittu :urjo:

Täytyy antaa kaverille toi 5kg pussi,muuten menee roskiin.

Jute sanoi:
Toi Fastin Hera80 vadelma on kyllä mun mielestä aika karmeeta.
Kylmän veden kanssa sen sietää vetästä, muuten ei.

kyl siihenkin tottuu kun kiskoo vähän aikaa...mullakin tökki alussa pahasti mutta ei se puolen pussin jälkee enää tuntunu missään...

Jukkah sanoi:
Uppista...

Ajattelin kokeilla tota riisiproteiiniä jota monet on haukkunu (tuskin se niin pahaa on kun monet kertoo).... Halpaahan se on 44€/5kg. Mutta ei saatana! Itse en ole mikään herkkuperse, Yleensä vedän maustamattomia protskuja eikä mitään ongelmiä maun kanssa. Kunnes ostin riisiproteiiniä niin toi maku on sanoin kuvailemattoman pahaa.
Hyi vittu :urjo:

Täytyy antaa kaverille toi 5kg pussi,muuten menee roskiin.
Kyllä se siitä alkaa uppoamaan :D Yllättävän hyvin noihin pahoihin makuihin ite ainakin oon tottunut,mutta en mä kyllä enää riisiprotskua osta ku heraakin saa niin halvalla.

Edit:Niin tosta muuten kannattaa tehdä kaikenmaailman pirtelöitä yms...tai lettuja ja muuta semmoista mihin saa sit lisättyä protskupitoisuutta.Kattele täältä jostain niitä protskujuomareseptejä niin kyllä se menee..

Riisiproteiini on mielestäni mainettaan parempaa. Veteen sekoitettuna se uudempi koostumus on ihan ok, makuista. Tosin kerran innostuin tekemään pizzapohjat riisiproteiista. :lol2: 3- pellillistä pizzaa ja maku oli aivan käsittämättömän hirveä, vaikka syötyähän nekin tuli kun sai niin hyvin protskua. :hyper:

tuplat...

Onko se niin, että pelkästään ns. pieruherat sekoittuvat veteen helvetin huonosti ja vaahtoavat vähintään riittävästi? Ihan uskomatonta tököttiä.

Maustamattomista perusheroista on kokemusta Boost4You Hera ja Fastin hera80. Boost4You vaahtoaa aivan sikana ja perusmaku on yököttävä. Aluksi ajattelin, ettei vaahto mitään haittaa, mutta vaahto+paha maku=ei sovi mulle. Lisäksi jauheen koostumuksen takia sotkee helposti. Sheikkeriä ravistellessa korkkiin jää monesti jauhoa ja kun korkin aukaisee, ne pöllähtää sieltä (en ole käyttänyt ritilää). Hera80 onkin sitten ihan eri maailmasta. Sekoittuu hyvin, ei vaahtoa, perusmaku ok. Ei enää ikinä boost4You:ta vaikka olisi kuinka halpaa. Seuraavaksi meneekin tilaukseen american heraa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Boosmanin herat on niin paska laatuisia, esim. Boosman pro whey vastaa UFS perusheraa ja hinta 4e kalliimpi. Boosmanin halvin hera on aivan PASKAA!!
Liian kalliit herat on ihan perseestä! maku on erilainen, muuten samaa kamaa kuin perushera ( noin 80g prodee, loput hiilareita ja rasvaa )

haukkuisin Muscle+ lähinnä sen maun perusteella (mansikka) kyllä oli helvetin pahaa, sittemmin kyllä tullut käytettyä mass blastia joka on aivan taivaallisen makuista (suklaa) toki suhde on 1:2 mutta mulle juuri hyvä <3

KSENA sanoi:
Boosmanin herat on niin paska laatuisia, esim. Boosman pro whey vastaa UFS perusheraa ja hinta 4e kalliimpi. Boosmanin halvin hera on aivan PASKAA!!
Liian kalliit herat on ihan perseestä! maku on erilainen, muuten samaa kamaa kuin perushera ( noin 80g prodee, loput hiilareita ja rasvaa )
WTF mulla on maustettua boosmanin pro wheytä ollu käytössä jo vuoden päivät ja imo lähes parasta prodee mitä oon vetäny! Mun ja kavereitteni mielestä on paljon paremman makuista, kun esim fastin vastaavat:piis:

Joonaz sanoi:
haukkuisin Muscle+ lähinnä sen maun perusteella (mansikka) kyllä oli helvetin pahaa, sittemmin kyllä tullut käytettyä mass blastia joka on aivan taivaallisen makuista (suklaa) toki suhde on 1:2 mutta mulle juuri hyvä <3
Tuo mansikka muscle+ on aivan helvetin hyvää :kuola: no makunystyröissä on eroja :D

Nutri plussan 8100 on erinomaista 1:1 malton kanssa. Toiset tykkää suklaasta, toiset rotanraadoista.

Kamalinta kuonaa on SF soija, koko pussi vanhentui kaappiin vaikka yritin kaikkeni, ihan oikeasti kaikkeni. Eikä sekoitu ilman järeämpiä aseita. Siihen verrattuna fastin soija on lähestulkoon orgastinen makuelämys vaikka kammottavin makuseikkailu koskaan liittyi juuri ko. aineeseen: oli joskus aamulla hieman kiire, viskasin järjen naisena sitten sheikkeriin soijaa, kaurahiutaleita ja pellavansiemeniä. Hyi helvetti, tuli sellaista soijanmakuista lietettä, sitä sitten imeskelin bussipysäkin takana oksennusta ja kyyneleitä niellen. Saan ajatuksesta vieläkin kylmät väreet :eek:

Samaa mielta tompsan kans, Muscle+ mansikasta ei maku parane! Maku ja koostumus maitoon sekotettuna vie kolat ja muut mennentullen. GNC Pro Performance 100% Whey protsku suklaa taasen ei oikeen iske, mutta pakkohan se on kayttaa loppuun...

Kaikki protskuthan on vallan herkullisia :kuola: Niitä voi käyttää missä vain, kannattaa olla luova;)

Yhdestä en enää tykkää. Eli SF Proteinin Hera Flavourista (etenkään mansikka-sitruunasta:D). Sitä en oo syönytkään melkein puoleentoista vuoteen kun kyllästyin totaalisesti.Nutri Plussat on parhaita ja kiva kun on uusia makuja :kuola:

Mulla on hirveä fetissi maustamattomaan maitoproteiiniin puurossa:haart:aaaah back to basic!!!

hih nyt meni pahasti :offtopic:

Terska-Arska sanoi:
Boost4You vaahtoaa aivan sikana ja perusmaku on yököttävä.

Näköjään tuossa vika. Ei nyt maussa niin hirveästi valitettavaa. On se paaaljon parempaa kuin soija. Vaahto ei laske mihinkään. Voit jättää yöksi jääkaappiin ja vaahto on siinä vielä aamulla. Vaahto jotenkin kuivuu paikalleen. Hankaloittaa käyttöä aika pahasti jos on kiirus.

Nyt täytyy haukkua Peak Performancen Whey Protein. Ostin sitä joskus pari kilon pussia vaniljan makuisena. Maku oli hyvä, mutta sekoittuvuus paskin mitä ikinä tullut vastaan. Sheikkeriin jäi joka puolelle sellaisia klönttejä joita ei saanut irti, etenkin ritilään ja pohjaan. Joutui vatkaamaan perkeleesti ilman mitään tulosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom