Hauku tässä threadissa protskusi!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Protein XL-suklaa on mulle liian makeaa tavaraa. Menee kyllä alas, mutta heitän yleensä sekaan maustamatonta protskua tasoittamaan makua. Mä olen huomannut, että mulla menee kaikkein parhaiten alas juuri maustamattomat protskut pelkkään veteen sekoitettuna. Eikä edes jostain syystä maistu mun mielestä ollenkaan pahalle, vaikka kaverit meinaa oksentaa jos maistelee meikän drinksuja.

Yksi hyvä sekoitus on iltapalaksi tällainen; 1-2dl pro slowta, 1dl kaurahiutaleita, 3 raakaa munaa, + vesi. Ei tarvi maun kanssa paljoa hifistellä. :D

Hynkkä sanoi:
Yksi hyvä sekoitus on iltapalaksi tällainen; 1-2dl pro slowta, 1dl kaurahiutaleita, 3 raakaa munaa, + vesi. Ei tarvi maun kanssa paljoa hifistellä. :D

Mä kuulun siihen joukkoon, jolle maustamattomat ei oikein tipu.

Mä jättäisin tosta iltapalasta noi kaurahiutaleet veks ja laittaisin rypsäriä tilalle :)

Joo no.

Jakob sanoi:
niin kai tuossa tapauksessa. On myös olemassa jauhoja jotka maistuu namille ja omaa hyvät ravintoarvot. Omaa tyhmyyttä se on, jos jotain soijaa väkisin juo, kun tarjolla on paljon parempia vaihtoehtoja.

Soijan minä ainakin kierran kaukaa, niin kamalaa se on.

Itse kierrän soijan kaukaa ihan sen "perus"hyödyttömyyden takia, vaikka maussa ei ole mitään vikaa, koska se maistuu sille mehulle mihin sen sekoitatkin sitten ja mehuja on monia erimakuisia. Välipaloina parempi hyöty on varmasti whey proteiineissa, itse käytän välipaloina fastin wheytä, periaatteessa saman makuista kuin muskelikin ja paljon hyödyllisempi kuin soija itsessään.

Evolutionin Whey1 suklaa sekoitettuna veteen on sellaista litkua, jota en juottaisi vihamiehellenikään. :kakka:

Kostaja X sanoi:
Sf-proteinin hera flavour mansikka-sitruuna! kaakao ihan ok, metsämarja menetteli, mutta mansikka-sitruuna on järkky oksennusvelli. :kakka:

No onhanse kyllä vähän noinkin.Nuo ei sitäpaitsi edes oo suomalaista heraa,ainoastaan heraturbo on.

Reijo sanoi:
Evolutionin Whey1 suklaa sekoitettuna veteen on sellaista litkua, jota en juottaisi vihamiehellenikään. :kakka:
Öö...Miten sitä on sitte kehuttu tuolla arvosteluissa.? Mitä kaikkea sekotit? Uskaltaako tuota sitte tilata...

vipemype sanoi:
Öö...Miten sitä on sitte kehuttu tuolla arvosteluissa.? Mitä kaikkea sekotit? Uskaltaako tuota sitte tilata...

Sekotin jauheeseen pelkkää vettä ja maku oli kerrassaan karmea. Ihmettelin itsekin, kun muut olivat kehuneet tuotetta. Voithan tuota ostaa kokeilumielessä sillä kallista jauhe ei todellakaan ole eikä yhden eriävän mielipiteen kannata antaa vaikuttaa ostopäätökseen. :)

Petsa sanoi:
Boost4u:n perusheran nykyinen versio. :urjo:
Edes Fun Light ei peitä makua.
Heraclesista pakki sekaisin.

sitä paskan makua ei peitä vaikka laittaisi 4 dl oboyta joukkoon...

mutta tarvii vaan pitää kiinni nenästä kun juo sitä sontaa, ku kummiski aika halpa on mulle, maksan vaan 9e per 900g siitä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
7. helvetissä Saatana pureskelee tylpemmällä hampaalla Juudas Iskariotia ja terävämmällä Leaderin tuotekehittelypäällikköä ... sain nimittäin kerran pari
"maistiaista" eräässä asematunnelin liikkeessä.

hyi helv..

Jampsu sanoi:
ja Fast maustamaton Soija90 :urjo: :urjo: kauheeta puuroa ja maistuu vielä pahemmalta kun näyttää

Joo menin samaa paskaa ostamaan itsekin. Kattelin että onpas siinä opiskelija ystävällinen pussi hinnaltaan ni eihän sitä tiskivettä saa suustaan alas. Jauhe ei sekoitu ja kaakaolla maustettunakin maistuu järkyttävälle. Hera80:n se on hyvää se.

Wrangelta Victory Power Protein 700 g Strawberry

Eka pistin sheikkeriin veden kanssa, jäi yli puolet pulverista kuivaksi pohjalle vaikka kuinka vispasin sitä pulloa eestaas

Seuraavalla kerralla laitoin maitoon kun nyt ohjeissa niin käskettiin. Ei parantunut asiat ei sitten yhtään. Ei mikään makunautinto mutta kyllä sen alas sai.

Tehosekoittimeen meni seuraavalla kerralla. Jep siinähän se sauvasekottimessa on se protskujauhe nyt. Maku ihan hyvä jopa!

Sitten ajattelin että no jos ei niin ei ja sekoitin sen maitorahka-mehutiiviste-rypsiöljy-iltapalaan. Ja katsos pirulainen eiköhän se nyt sekottunut aivan maan täydellisesti. JEEEE

Eipä nuolaista ennen kuin tipahtaa, sitten pistin sitä tahnaa suuhun ja VOI HEMMETIN HEMMETTI, se hyvä maku joka oli tähän asti matkannut tuotteen kanssa katosi sen sileän tien ja sai hiekkapaperia syödä..

Lahjaksi sain että ei sitä viittis poiskaan heittää, olisko neuvoja kellään?

En ala haukkumaan proteiinin makuja enkä sekoittumista, koska sekoittuminen on kiinni siitä mihin sen jauhoannoksen sekoittaa, on se, kyllä on, on, piste. Ja maulla ei ole minun kohdallani väliä.

Ja jos joku viitsisi vastata tähän kysymykseen:

Voiko nutriplussan "Best 3 Protein" jauhoa käyttää palautukseen? Yleensä käytän best wheytä, koska siinä on vain heraa. Tuossa Best 3 Proteiinissa on 3'a proteiinia; Heraa, Soijaa ja munanvalkuaista. Itselläni on tosi nopea aineenvaihdunta, että toi nopea imeytyminen palautusjuomassa olisi suhkoht "ehdoton" juttu.
Eikös tuo kolmivaiheinen proteiiini jauho (soija, hera ja munanvalkuianen) ole idasta? Ei kai sillä ole väliä, eihän?!

Kysyn koska mulla on nyt kaksi pussia sitä Best 3 Proteiinia :(, kantsisi varmaan käyttää ne ensin.

Piti oikein kokeilla kun en millään välttynyt kiusaukselta, eli ostin pussin 10euron laatuheraa. No mites kävi. Maku, haju, koostumus ei edes yllättänyt vaan se ettei siellä pussissa ollut heraa, se oli jotain ihan muuta. Ei tiedä mitä...

ja millä helevetin oikeudella CFM

Evolutionin Whey1 ja 2 maistuu helvetin pahalle (Suklaa on sairaan laimeaa ja mansikka ei oo mansikan makuu nähnykkää). Ennemmin vedän vaikka jotain maustamatont ku noit.

Nutri Plus Whey 8100! Hyi helvetti se maistamaton on karseeta. Ei halua sekoittua edes tehosekottimella ja taustalta paistaa aina semmonen maissin masu. Vaikka sekaan kumoaa desin kaakaota... Huono ostos.

Salomaa sanoi:
Nutri Plus Whey 8100! Hyi helvetti se maistamaton on karseeta. Ei halua sekoittua edes tehosekottimella ja taustalta paistaa aina semmonen maissin masu. Vaikka sekaan kumoaa desin kaakaota... Huono ostos.
siis olen itte käyttänyt tota jo kauan välipaloissa eikä tod. tarvi 10sekuntia kauempaa sekoittaa sheikkerissä ja bueno.

ostin piruuttans nutri plussan recoa kun alella sai, hyi vittu että on makeeta.

Itse jouduin "onnettumuuden" takia sekoittamaan evon whey2 suklaa + whey2 mansikka pussit sekaisin.
Nyt toimii tämä sekoitus palkkarissa ja kyllä siihen munaa vaaditaan, että saa tuon alas asti ilman suurempia ongelmia. Vielä 10min päästä kun puhaltaa nenästä ilmaa ulospäin tulee niin p**** haju, että huh huh...
Kannattaa ehdottamasti kokeilla jos meinaatte ottaa "miehestä mittaa"

Amino Research All-Whey proteiini (mansikka) maistuu aika pahalle. Se ei muistuta mansikan makua missään suhteessa ja suuhun jää lievä jauhomainen tunne vähäksi aikaa. Pitää kokeilla vielä vaniljaa ja vaihtaa merkkiä, jos se maku ei parannu. Kuitenkin pieksää Evon Whey1 maustamattoman, mutta ei pärjää Evon suklaalle.

Tuo All-Whey sekoittuu huonommin kuin noi Evo Whey ykköset esim. vaahtoaa jonkin verran, mutta ei sentään niin paljoa kuin se aikaisempi Evo Ultra Whey.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom