Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä? Jaa, onko maustettu vai maustamaton? Meinaan mun maustettu Fastin Hera80 sekoittuu ilman ongelmia.Keiko- sanoi:Fastin Hera80 sekottuu pirun huonosti maitoon :down:
Juu, on kyllä pahan makuista ja kaikenlisäksi varmaan yks kalleimpia proteiinijauhoja. 800g pussukka jotain 27 euron luokkaa. :Dvalio sanoi:´nutriplussan trible protein ,jossa on kananmunan valkuaista,heraa ja soijaa :D
maku on aivan vitun paskaaa ja semmonen liian jauhonen maku sama kun söisi perunajauhoa suoraan pussista :D :D
Whey8100 on ihan pirun hyvää! Kun mulla oli pussi sitä niin söin sitä ihan lusikalla suuhun. Ihanasti jäi aina hampaisiin kiinni ja maku oli aika jännä, mutta ei kyllä neutraali. Veteen ei kyl sekotu hyvin, mut puhtaana ok:piis:Ingersoll sanoi:Pari vähemmän laadukasta protskupussia vois arvostella, kun tällanen tredi on nyt nostettu esille:
FAST SOIJA90: Ainut protskupussi mikä jäin kesken. Söin varmaan vähän alle kolmanneksen ja siihen jäi. Merkillä ei varmaankaan ole väliä, kunhan on soijaa.
Nyt ymmärrän miksi soijaprotskua myydään aina maustamattomana, eihän siitä saa hyvää millään tekemälläkään! :D Sekoittuvuus soijassa on nollan luokkaa. Siis aivan uskomatonta, ei sekoitu sitten millään.
NUTRIPLUS WHEY8100: Ensimmäinen kokeilemani maustamaton proteiinijauho. Tämä jälkeen luulin, että maustamattoman heran mainoslause "neutraali maku" on samaa skeidaa kun soijan osaltakin. Eihän tuo mitään neutraalin makuista ole. Vasta pari kuukautta sitten ostin UFS:n halpis heraa ja tajusin, että täähän on ihan aikuisten oikeasti neutraalin makuista!
Ilmeisesti myös monet muut maustamatoomat herat ovat myös oikeasti neutraalin makuisia, mutta whey8100 ei kuuluu tähän jaloon elintarvikkeiden joukkoon. :arvi:
ppakkane sanoi:Leaderin 100% whey protein+ taitaa olla kamalinta. Tai ainakin suklaa, mansikka ja ananas. Sekoittuvat todella huonosti ja maistuvat pahalle.
Christian Alatalo sanoi:Ei muuta haukuttavaa tossa Fastin Hera80:ssä, paitsi että vaahtoaa perhanasti, kun sauvasekoittimella sekoittaa. Eikö tästä ollut vitsikin ;) Toki se voisi maistua vähän paremmalle, mutta hintaansa nähden aivan jees.
battleaxe sanoi:WTF mulla on maustettua boosmanin pro wheytä ollu käytössä jo vuoden päivät ja imo lähes parasta prodee mitä oon vetäny! Mun ja kavereitteni mielestä on paljon paremman makuista, kun esim fastin vastaavat:piis:
Siis jo toi on Boosmanin niin se on IMHO todella .Cassu sanoi:Mulla on nyt tuota Pro Wheytä suklaanmakuisena kolme pussia, kun sai tarjouksessa kolme kahden hinnalla. Ajattelin, että suklaa on aina varma valinta, mutta tuossa Pro Wheyssä on kyllä joku outo sivumaku :jahas:. Sekoittuvuuskaan ei ole maailman paras, mutta kyllä tuon nyt alas kurkusta kaataa...
Pikkupapu sanoi:Evolutionin (UFS:n liikkeestä) Whey2, suklaa ja Active Caren Sport Protein, vanilja. Hyi hitto, pitäisi lailla kieltää moiset. Maistuvat ihan saippualle, nou tänks! Söisköhän naapurin koira noita?!