Hauku tässä threadissa protskusi!

Joku hemmetin soijaproteiini. Hyi että se maistuu ihan puurolta.
Äsken yritin ensimmäistä kertaa kokeilla vähän soijaa, ei menny alas sitten mitenkään. :urjo:

Pitikin mennä kokeilemaan jotain "uutta" :wall:

Ihmisille pitäis kertoa että soijaproteiini ei oo ihmisiä varten. :(

Ultra whey suklaa oli loppu paikallisessa puljus niin otin faastin hera 80 vadelman maukuisena. hyi saatana että on imelän kauheeta...ja pierettää niin helvetisti.
Joku sanoi ultra wheystä ettei sekoitu...on se kumma mä ainakin saan sen sekoittumaan ja ei tule ilmavaivoja ja maku on ihan siedettävä.

metal sanoi:
Ultra whey suklaa oli loppu paikallisessa puljus niin otin faastin hera 80 vadelman maukuisena. hyi saatana että on imelän kauheeta...ja pierettää niin helvetisti.
Joku sanoi ultra wheystä ettei sekoitu...on se kumma mä ainakin saan sen sekoittumaan ja ei tule ilmavaivoja ja maku on ihan siedettävä.
Uudet ultrat ovat instantoituja, eli sekoittuvat. Ja mistä nä ostat ne, osta meiltä!

Pakkotoistosta ostetut proteiinit ollut ihan hyviä ....ultra whey vähän vaikeesti sekoittuvaa, mutta muuten :thumbs: ja tämä uusin hankinta XL-protein mahtava sekoittuvuus ja maku :thumbs: se rokkaa :rock: mutta sitten näihin PASKOIHIN leaderin mega mass 4000 lihottaa niin saatanasti ja maistuu aivan täydeltä paskalta :0:

Noh, ajattelin joskus tarjota tätä tuonne "paskimman makuinen pulveri"-juttuun mutta maltoin silloin mieleni. Asiakaan ei enää ole ajankohtainen mutta;

90-luvun alussa tarttui mukaan kotikylän luontaistuotekaupasta nimellään uskomattomia tuloksia lupaava "Dynamit"-proteiini. Tuote oli pakattu nätisti kaljapullon väriseen puolen kilon lasipurkkiin ja etikettikin oli tarra-arkille kopiokoneella väännetty.

Eikun kotiin ja pirtelöä vääntämään maitoon. Ensin lusikalla sekoittamalla, sitten tehosekoittimella ja kun tulosta ei tullut niin urhoollisesti klönttinen, viikon pesemättä olleen naisen pisuvehkeen makuinen, seos kurkusta väkipakolla alas. Ei voinut todeta kuin että "VOI (ja tähän väliin kaikki tuntemanne kirosanat)!"

Tehoa aineessa oli kuitenkin niin maan pirusti, ainut vaan, että se teho ilmeni pitkäkestoisina piukeina "Prötöööööööööt"-ääninä pitkin vuorokautta. Saihan siinä rahoilleen vastinetta ja äitikin uuden hillopurkin...

Ostin päntön ProPowerin soijaa kun mukamas halpaa oli. En tuotetta suosittele kenellekkään. Jälkimaku on hirveä ja sheikkerissä kun vatkaa niin kama muuttuu taikinaksi. Enää en anna halvan hinnan huijata.

FASTin protkuista näyttäisi tulevan ainakin mulle allergisia iho-oireita.

Kuukausien aikana hauksiin ja pohkeisiin kehittyi sairaasti kutisevia haavaumia ja vatsan seudulle tuli ihottumaa. Iho-ongelmia on ennenkin ollut ja kortisonivoiteet ovat yleensä auttaneet, mutta nyt niistäkään ei ollut mitään apua.

Noin viikko sitten vaihdoin Ion 92:een ja kaseinaattiin ja nyt haavaumat ja ihottumat ovat melkein hävinneet. Ihan tuosta vaan. Mitään muuta en muuttanut (ruokavaliota, pyykinpesuainetta, tms.), joten vahvasti vaikuttaa siltä että FASTin jauhot olivat syypäitä.

Kyllähän se Nutriplussan Soy 92 on pahinta mitä oon maistanut. Tuolla se lojuu hätävarana kaapin pohjalla vieläkin.

Viikko sitten piti siihen turvautua kun oli muut protskut loppu. Ei tietenkään ollut kaakaota tai mitään millä maustaa joten nenästä kiinni ja ääntä kohti. Meni alas mutta ne kököt... yöks..

En ymmärrä.

Miten voi syödä/juoda ravintoa ainoastaan maun takia, jos tavoitteena on kisakunto ja muutenkin kova kehittyminen? Jos MUKAMAS on vaan kunnon ylläpito mielessä, en itse varmaankaan tulisi lukemaan tänne yhtikäs mitään enkä niitä lisäravinteita varmastikaan käyttäisi.

Vinkki, sekoita soija maitoon--> maistuu maidolle, sekoita soija appelsiinimehuun--> maistuu appelsiinimehulle.

:offtopic: Itse olen sekoittanut soijaa, wheytä jne. shakerissa ja en usko että jonkun muun pitää kauhoa vaahtoa pois. Minulle tulee sitä vaahtoa kylläkin soijassa ja wheyssä, mutta juon sen nesteen mikä siinä nyt on, avaan sitten kannen ja kaadan sinne vettä, vähän heilutan vaahdot sekaan ja juon ja that's it.

ant sanoi:
Miten voi syödä/juoda ravintoa ainoastaan maun takia, jos tavoitteena on kisakunto ja muutenkin kova kehittyminen? Jos MUKAMAS on vaan kunnon ylläpito mielessä, en itse varmaankaan tulisi lukemaan tänne yhtikäs mitään enkä niitä lisäravinteita varmastikaan käyttäisi.
Ei ruuan tai lisäravinteiden tarvi maistua paskalta, jotta niissä olisi hyvät ravintoarvot.

keijo s sanoi:
Evon ultrawheyt on paakkuuntumisen maailmanmestareita :david: Näköjään laatu maksaa sittenkin :jahas:
Voi hyvänen aika. Mistä sä ostat sun ultrawheyt? Tilaa pakkikselta niin ei paakkuunnu eikä vaahtoa.

Leaderin Whey Protein+
Varmasti hyvää ainetta ja makukin menettelee (makuna ananas), mutta aineen sekottuvuus ihan perseestä... Tehosekoittimella tai sheikkerissä.
Loputulos. Sheikkerin pohjalle jää puolet vaahtoa ja kun antaa vähän laskea, tulee taas pieni liru pohjalle. :hyper:

...ehem...

tikkuniska sanoi:
Ei ruuan tai lisäravinteiden tarvi maistua paskalta, jotta niissä olisi hyvät ravintoarvot.

Ja jos lisäravinne maistuu hyvälle, ei tarkoita, että siinä olisi hyvät ravintoarvot.

All I'm saying, että ei kehityksen mielessä katsota makuun vaan ravintoarvoihin.

ant sanoi:
Ja jos lisäravinne maistuu hyvälle, ei tarkoita, että siinä olisi hyvät ravintoarvot.

All I'm saying, että ei kehityksen mielessä katsota makuun vaan ravintoarvoihin.
Eli jos ois kaks samat ravintoarvot omaavaa lisäravinnetta, toinen joka maistuu paskalta ja toinen joka maistuu hyvältä, sulle ei ois väliä kumpaa käyttäisit?
Mua ei ainakaan kiinnosta syyä paskaa jos on parempaaki tarjolla. Voisin vaikka satsata sen pari euroa enemmän siihen paremmanmakuiseen.

tikkuniska sanoi:
Voi hyvänen aika. Mistä sä ostat sun ultrawheyt? Tilaa pakkikselta niin ei paakkuunnu eikä vaahtoa.

Ostin ultrawheyt pakkikselta. Niinkuin jo sanoin, referenssini tohon sekottuvuuteen on toki kalliimmassa hintaryhmässä :jahas:

Ei, kun.

tikkuniska sanoi:
Eli jos ois kaks samat ravintoarvot omaavaa lisäravinnetta, toinen joka maistuu paskalta ja toinen joka maistuu hyvältä, sulle ei ois väliä kumpaa käyttäisit?
Mua ei ainakaan kiinnosta syyä paskaa jos on parempaaki tarjolla. Voisin vaikka satsata sen pari euroa enemmän siihen paremmanmakuiseen.

esim, super megamass 2000 maistuu hyvälle, sinun täytyy lantrata sitä 6 desiä ennen kuin saavutat 100g'n annoksen, jossa muuten on vain 19g proteiinia.

ELI vaihtoehdot:

1. Proteiinijauhe joka maistuu paskalle, mutta takaa ravitsevuuden
2. Proteiinijauhe joka maistuu hunajalta, mutta omaa karamellin ravintoarvot

Valinta---> Numero "1"

ant sanoi:
esim, super megamass 2000 maistuu hyvälle, sinun täytyy lantrata sitä 6 desiä ennen kuin saavutat 100g'n annoksen, jossa muuten on vain 19g proteiinia.

ELI vaihtoehdot:

Valinta---> Numero "1"
DingDong, sitä vitun jauhetta voi laittaa lisää.

ant sanoi:
ELI vaihtoehdot:

Valinta---> Numero "1"

niin kai tuossa tapauksessa. On myös olemassa jauhoja jotka maistuu namille ja omaa hyvät ravintoarvot. Omaa tyhmyyttä se on, jos jotain soijaa väkisin juo, kun tarjolla on paljon parempia vaihtoehtoja.

Soijan minä ainakin kierran kaukaa, niin kamalaa se on.

Back
Ylös Bottom